📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part16
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Pa bliye li toujou enpòtan lè'w fi'n li kite yon kòmantè swa dim yon ti mèsi, yon ti felisitasyon, bay avi'w de sa'w fin li a, pote yon kritik tou paske menm kritik la ap ap ede'm korije erè e pèmèt mwen fè mye, mwen panse siw fè sa yo wap etèrese'm travay plis pou ou.
Avan'w li tag yon zanmi'w fè'l wè pati sa lage, pa bliye pataje lè'w fin li.... Mwen swete'w bon lekti.
-Lovely : ebyen map pase wè'w pita.
-Raoulio : dakò mwen te vle'w konn sa janm te promèt ou 'l la.
-L : mèsi,bèl papa mwen raple'm ou te dim jou'w antre isi se jou'w ap jwenn kote'w ap jwenn pitit mwen an eske'm ka gentan panse sa?
-R : euhhh....non mwen lwen pou'm jwenn li men'm gen moun sou kou a, annatandan mwen Ayiti pou kèlke lòt bagay tou.
-L : ebyen ok pita nap wè konsa nap ka pale plis.
-R : dakò ciao ma fille.
Raoulio te lonje Yvie telefòn lan.
-Yvie : ou poko gen ide dil tout bagay?
-R : non mwen pa vle'l bòykote plan yo, sil konnen lap vle rankontre Bob yon bagay ki ka kòmanse fè Ralf sispèk, mwen pap riske fè'l devye plan nou yo, se pou sa Bob dwe rete kontinye jwe wòl li gen pou'l jwe a san'l pa konn anyen, Lovely se manman'l ye li sansib pou pitit li lap vle presipite pou retire'l anba grif Ralf.
🚗Nan machine ap rantre.
**
ann fon pase kay Mr Fritz Gerald ak madanm li ki mal dòmi ak imaj pitit fi'l la li wè men'l pa rekonèt li.
-Fritz Gerald : epa'w pa manje cheri?
-Edwine : ou vle pou'm manje aprè'm fin viv transfòmasyon pitit fi'm nan ye swa.
-F : mwen pa renmen lè'w di yo transfòme'l la se nòmal SanG te sou presyon li fè sa'l pat anvi fè.
-E : se paske'w pat la yè swa kifè'w pale konsa tande, konbyen fwa pou'm diw SanG pat sou presyon li te gen chwa pou'l fè tire ti patnè a oubyen fè sekirite yo vin pran'l men li pat fè sa, mwen ka wè nan vizaj li ke'l pataje yon santiman pou ti vagabon kite antre avèl la.
-F : sa wap di konsa Edwine retire bagay sa nan tèt ou ki bagay santiman wap pale la?
-E : Fritz mwen te pase jèn wi mwen konn kilè yon jèn fi gen santiman pou yon gason nan ka pa pitit fi nou an se sa li ye.
-F : mwen paka tande'w ak bagay sa di pito yo te ba'l bwè yon bagay avan'l vin la.
-E : mmhh se wè'w pat wè figi SanG nou an, sou vizaj li mwen te remake degou li gen pou ou lè lap pale'm de lanmò Sapata a, li fè sa tou pa vanjans.
-F : ok pito'w dim sa paske depi'l konn verite a lap fache kont mwen ak nivo sa vre, men koze santiman pou ti bandi ki kidnape'l la se pa vre.
-E : ou gen pou'w banm rezon, e tout sa se ou ki koz, akoz de ou mwen sou wout pou'm pèdi tou de pitit mwen yo.
-F : ou pap pèdi SanG mwen diw deja map pote'l sen e sov pou ou.
-E : 😡sa fè kèk jou wap banm menm kantik sa wi,men se pawòl pou soulaje'm chak ou wè dlo nan zye'm, sak raz la ou son direktè la polis ou gen anpil mezu ou te ka anplòye pou'w te jwenn SanG depi premye jou a, men akoz ou koranpi se bandi kap deside nan plas ou, ou vik paka fè anyen.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...