Part 34

8 1 0
                                    

                  Am💘ur interdit

                          #Part34

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Se te yon move moman pou yo,sitou pou Hannah paske'l te santi'l koupab, men Clyde nou konnen'l deja li pa janm montre tristes li tankou gran papa'l.

-R : adjeee ke'm fè'm mal men se poko fini dlo nou poko vèse.

Li te rale zam sou Clyde, fwa sa se souf Bonnie kite vini pou koupe men'l te gen kouraj pou kriye fò.

-B : 😭nonnnonnn.. 😭😭

Ralf te peze gachèt la men okenn bal pat pati.

-Ralf : 😡sa kap pase konsa?

-Clyde : 😃souri

Clyde te kanpe ap gade'l lap souri, nou ka ap di kisak fè Clyde konfyan konsa pavre? Nap jwenn repons lan nan pati sa, Ralf te pran peze men'l sou kachèt la, lè'l wè ba'l la pa janm pati li te voye zye'l gad Hannah, se lè sa li te fè ide retire chajè a se la tou li ta pral rann kont ke'l gen yon zam vid nan men'l.

Flash back

-Hannah : mwen te gentan santi ke wap gen kontwòl mwen.

-C : 😲 sa kap pran'w la Rebelle?

-H : rete lwen Clyde pa tante anyen kite nou ale siw vle genyen Bonnie vivan, ale pran zam sa Ralf.

Nan do Hannah te gen Ralf li pran yon dezyèm zam kite nan senti Hannah.

-Ralf : fè sa'l diw fè a pa avanse Clyde sinon ou konnen byen ke'm pap ezite tire'l.

-H : men kenbe'l pito banm al stat machine lan.

Hannah te kouri al stat machine lan, Ralf menm tap ale de do ak Bonnie pandan lap veye si Clyde pap fè yon pa avan. (Part31)

Fin du Flash back...

-Hannah : ou panse'm enbesil nan pwen pou'm te ba'w yon zam ki chaje, an pansan ou te ka menm itilize'l kont mwen ankò?| se pou sa sou wout la lè'w te dim pa desann nan machine lan ak zam lan brake sou an mwen te desann kanmèm wi se paske'm konnen men'm siw te anvi tire vre ou pa tap jwenn bal.

Ralf te wouj pa fòs tèlman'l te fache lol 😡

-R : ou paka fè anyen kont sa malgresa non, lap mouri kanmèm banm zam ou an Gorille.

Gorille te vini pou'l al rale zam li an, se la Hannah ta pral suprann yo li te kouri rale yon zam nan dol avan Gorille.

-H : ale pran zam ou an dousman Gorille levee'l anlè, ou fè yon betiz mwen pap pè tiye'w 😡mwen seryez sou sa.

-R,gade Cotcho : sa kap pase la? kote'l jwenn zam sa?

-H : ou pa bezwen gade papa'm se pa li ki banm li mwen pran zam lan nan machine lan talè a san'l pa konnen,mwen te konnen map gen bezwen'l.

Cotcho te manyen bò senti'l se lè sa li te rann kont zam li an pa sou li.

-C : cheri pa fè betiz ki riske fè'm pèdi'w, menmsi'w dezame nou tout lan pa bliye Boukannen ak de lòt nèg deyò yo ki gentan tiye Lebon ak Zoe a, yo pap pè tiye'w tou lè wap eseye sòti.

-H : 😡fè rapid non Gorille.

Gorille te retire zam li an.

-H : pran'l Clyde.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant