Part 25

39 4 0
                                    

📖__________________________________✍🏽

                   Am💘ur interdit

                         #Part25

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

-Bonnie : 😭dim se pavre sa'l di a Clyde...

-Clyde : mwen pat konn si sete frè'w kite'm esplike'w cheri.

-B : 😭sa vle di se vre Clyde se ou ki tiye frè'm lan 😡pa rele'm cheri mwen pa bezwen esplikasyon'w.

Pat gen lòt ide kite monte nan tèt Bonnie sete retire zam li kite nan do'l pou'l te rale sou Clyde, map raple nou Clyde te toujou konseye yo pou pote zam sou yo menmsi yo nan lakou a.

-B,rale zam : mwen pral tiye'w tou pou tiye'w tiye frè'm lan 😭.

Dlo te toujours ap koule nan zye'l tout moun te kanpe yo sezi paske se premye fwa yo te wè Bonnie nan yon eta konsa parèy, Linda te kanpe lap souri paske kou'l la te reyisi.

-Rebelle : non Bonnie sa kap pran 'w la?

-B : mwen pa rele Bonnie nou sot tande vre non'm talè a mwen rele San-G fini ak bagay Bonnie sa pou mwen.

-R : ok SanG desann zam lan tout bagay dwe yon esplikasyon kite Clyde tan pou'l ba'w pa'l la.

-B,byen fò : esplikasyon kisa 😡ou pa tande'l tiye frè'm lan frè'm wi Rebelle ou genlè pa tande? Tout esplikasyon se tiye'l la.

Demen Clyde te leve, Bonnie te nève li brake zam lan lè nèg yo wè bagay la serye Lebon ak Zoe te rale zam yo pou lonje sou Bonnie, Clyde pat kontan li te kouri mande nèg yo pou desann zam yo.

-C : 😡non mesye desann zam nou an pa lonje zam nou sou li.

-L : sak pran'w la ou pa wè manzè sou tiye'w vre.

-R : pa gen pèson kap tiye pèsòn tande Clyde desann zam nou an fè rapid.

Lebon te gade Zoe epi yo te desann zam yo a vre jan Clyde ak Rebelle mande yo li a.

-R : kounya desann pa'w la SanG fè tankou mesye yo.

-B : 😭non Rebelle fòk mwen tiye Clyde.

-R : siw vle tiye Clyde wap tiye'm avan.

Rebelle te pase kanpe devan Bonnie an zam lan te vin pwente sou li olye de Clyde.

-B : retire kò'w Rebelle 😡banm lè pou'm vanje frè'm lan.

-R : ou pap ka vanje'l paske'w pa yon asasen deja sitou si se Clyde ou gen entansyon tire.

-C : cheri mwen ka esplike'w svp tande'm.

-B : dil silans tande Rebelle lap nève'm wi ak bagay cheri sa.

-R : Clyde silans.

Bonnie te santi'l plis an kolè lè Clyde pale.

-R : kounya'l silans ale banm zam lan.

Rebelle te avanse tou dousman pou'l pran zam lan, ak dlo nan zye Bonnie te lage zam lan nan men Rebelle epi kouri direksyon antre nan kay la.

-C : Bonnie tann mwen.

Rebelle te kouri kenbe Clyde.

-R : pa agrave bagay yo kite'm al kote'l pito, ou se dènye moun lap aksepte resevwa la.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant