Part 7

96 12 1
                                    

📖__________________________________✍🏽

                   Am💘ur interdit

                          #Part7

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Avan'w li like 👍🏽kite ti pous bleu a, lè'w fin li banm avi pa'w nan kòmantè yo, e pa bliye pi gwo bagay la kise pataje... Ale nou lage 👇

-Milly : ok ok map diw tout bagay.

-Clyde : map tande'w.

-M : mwen te....

Milly pat menm di fraz la li te tande pòt li frape.

-C, ak zam li pwente sou Milly : ki moun sa?

-M : genlè se vwazin an?

-C : sa'l vin fè la lè sa?

-M : lè'm te panse yo pran kouran mwen te rele'l li ka vin gade sa kouran'm lan te genyen, sil tande lè'm fè bri an tou li ka vini gade sa'm genyen.

-C : eben nap kite'l kontinye frape.

-M : li konnen'm la sil wè'm pa reponn li ka rele mande èd vwazinaj pou vin gade sak fè'm pa reponn lè sa deyò ap plen ak moun lap difisil pou'w ale si yo jwenn ou tou li pap bon pou ou pito'w ale.

✊✊Pòt la te kontinye frape pandan vwazen an tap rele vwazin eske'w la?

-C :...

-M : ale non pase pa dèyè mwen garanti'w se nan enterè'w.

-C : 😏pa panse'm ba'w vag wap gen pou wè'm ankò e lè sa siw eseye fè betiz li pap bon pou ou.

Clyde te kouri ale li pase pa dèyè pou moun pat wè'l,, lè Clyde ale Milly te rale yon soupi tankou'l sot lwen.

-V : vwazin reponn non ou la?

-M : ouff wi vwazen mwen la men map vin ouvri.

-V : oohh ou gentan fè kè'm kase wi.

**

⏰⏳

Lè a tap mache Clyde potko antre, Lebon menm li te ret nan salon an ap gad tele tann kilè Clyde ap antre pou esplikel sa kap pase konsa.

Malen vin jwenn Lebon ap gad film nan salon an.

-M: kot Clyde epa'l pa avè'w ap gad film la?

-L : mwen gen 4jou isi a ap gad TV Clyde pa konn akonpanye'm non se toujou nan chanm li'l ye wi.

-M : men yèswa mwen te vin jwenn li la avèw.

-L : wi sèl yè swa men pou kounya li nan chanm li.

-M : ou sur ke'l nan chanm li an?

-L : mwen panse sa wi.

-M : kòm se panse ou panse sa banm al konfime ke'l nan chanm li an paske sil pa nan chanm li an map konfime ke nap manniganse yon bagay.

Lebon te santi'l nwi menm moman li te kouri swiv Malen ki pral nan chanm Clyde la gad sil la.

Pou Malen pat two sispèk li pat kontinye swiv li rive jis devan chanm lan li te kanpe nan bout wout li eseye rele Clyde.

-L : shit men map rele'l mwen paka jwenn li.. Jodia nou pap ka epanye Malen omwen sil te reponn apèl la mwen ta dil kouri antre.

Pandan'l te kanpe li te wè Malen kap retounen sou li.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant