Am💘ur interdit
#Part49
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Yon ti rezime pa tap deranje... Nédjy te pran nan yon pyèj byen monte pa ekip Raoulio a kite arive retounen enfimyè a kont li, Raoulio te propoze'l pou'l pa pèdi nèt ke'l aksepte siyen papye pou délégué antrepriz la bay fanmi an yon bagay sil arive fèt kap vle di fanmi an ap rekipere antrepriz la back, Yavoo kite sou pwen pou'l ta'l egzekite pou krim sa ke'l pat komèt la te jwenn liberasyon'l e retwouve fanmi'l ki tap tann li ak bra ouvè, Nay kite fè kèk tan enkonsyant te fini pa reyaji sa kite yon bon nouvèl pou fanmi Milly, nan mitan tout bagay sa yo nou potko pran nouvèl Bonnie ki Ayiti men nou te fini pa pran nouvèl Banono aprè yon long tan silans ki vin fè apararisyon'l, kite nan prizon jann remake'l la e liberasyon'l pat anonse bon nouvèl du tout mwen envite nou swiv...
-B : allo se Banono.
👤: kijan fè yo pa anonse'm ke'm gen yon apèl ki sot nan prizon an?
-B : paske'm pa nan prizon ankò mwen lib.
-👤: kondane pou 20ans pa men'm ko pije 10ans ou gentan lib sèl yon balans ki aksepte pase yon akò kap lib rapid konsa.
-B : mwen aksepte livre Raoulio antanke Carlos ki pat mouri vre kont liberasyon'm.
-👤: en conclusion ou se yon balans e'm pa pran pa avèk balance sak pou dim ou pa gentan livre'm.
-B : non mwen pa livre'w, e'm pa balance map raple'w mwen pat fè pati de òganizasyon Raoulio a, antanke agent DEA mwen te sipoze arete'l men lanmou'm pou Mizou te anpeche'm fè sa, yon bagay kige voye'm nan prizon, sa koute'm job mwen, li koute'm libète'm, li koute'm lanmou vi'm kise Mizou e malgré tout sa Raoulio pa sipòte'm li kite'm pouri nan prizon jis pou'l ka proteje Mizou de mwen men'm revele li pa revele'l si absans mwen se paske'm nan prizon, si kounya mwen vle panche bò kote lajistis pou'm réparé erè sa ou panse'm se balans?
-👤: mwen dezole m'pat konn siw sibi tout bagay sa yo mwen panse'w te jwenn soutyen Mizou.
-B : se pa fòt li sim pa jwenn soutyen'l li pat konn si'm nan prizon Raoulio pa dil sa pou proteje'l yon bagay mwen ka konprann tou paske'l se papa, mwen te kite tout bagay fè'l kwè ke'm lage'l pou yon fanm paske'l paka fè pitit men pou otan se pa sa'l ye vre paske se pa li ki patka fè pitit la se mwen.
-👤: damn, dim kijan'w vle'm ede'w?
-B : mwen paka mande'w pou defann koz mwen an kite'm jere sa pou kont mwen, sèl èd map mande'w se ede'm rankontre ak Mizou.
-👤: ok map anranje sa kilè'w vle'l?
-B : jodia men'm sil posib.
-👤: se dakò map aranje'm pou'w kontre avèl pou sa fèt wap vin lakay la.
-B : mwen dakò, mèsi anpil.
-👤: apresa nou kit paske'm pap kontribiye avèw pou voye Raoulio nan prizon.
-B : wi apresa nou kit mwen konnen deja respè ou gen pou li mwen pa tap janm mande'w pou'w ede'm fè'l mal.
Benh wi Banono te lage an echanj pou'l livre Carlos kise non Raoulio tap opéré antanke trafikan drogue lè'l te nan biznis lan, lè'l te vle kite biznis lan pou'l al viv yon vi legal ke'l te oblije tire Carlos pou Raoulio reviv, ebyen DEA te vin dekouvri ke Carlos sa pat janm mouri vre e yo vle arête gwo pwason sa.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...