Part 32

10 1 0
                                    


                 Am💘ur interdit

                        #Part32

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Pandan machine lan ap sòti konsa men machine Wadno ye a ap vini yo vin kwaze fas a fas, zye Hannah te tonbe sou manman'l nan machine lan, zye Nadia te tonbe sou Hannah, Wadno te gentan remake ke akote'l la gen Ralf.

-Hannah : 👀

-Nadia : 👀

-Wadno : 👀

-H : pase senti'w Ralf.

Ralf te pase senti an, Hannah te fè yon ti back epi'l te fè tantativ pou antre sou machine lan kite bloke pasaj li.

Nadia te pè li rele byen fò di Wadno fè back.

-Nadia : fè back, fè back, pou'l pa vin kraze sou nou.

Wadno te fè back epi Hannah te kouri vire volan'l byen rapid li te evite antre sou machine lan li pase akote.

Wadno te kouri ouvri pòt lan li pran tire sou machine Hannah.

-W : 💥💥💥(pow pow pow)

-N : 😫nonnnn pa fè sa tanpri.

Nadia te pran kriye li ouvri pòt kote'l la pou'l desann malgre lòt nèg nan machine yo te eseye anpeche'l li te rale kò'l nan men yo li ouvri pòt la ak yon vitès.

-N : non pa fè sa pitit fim nan machine lan siw tiye'l.

Li te vin kanpe anfas Wadno a pou anpeche'l tire, Wadno te oblije vag paske pou'l tire loblije tire Nadia oubyen pouse'l, machine lan ale Hannah sove ak Ralf.

-W : shittt! Wè sa'w fè ou kite yo ale.

-N : pitit mwen te nan machine lan wi sa'w te vle'm fè?

-W : bon'l pa pè pou ou kite nan machine lan li vini pou'l al antre machine li an sou nou si'm pa kouri fè back epi'w pè pou li.

-N : mwen se manman m'pèdi youn deja mwen pap pèdi yon lòt ankò.

Nadia te vire l'al pran telefòn li nan machine lan pou'l te rele Hannah.

Clyde te vin sòti li menm ak Bonnie, Lebon,Zoe, Karl kite nan yon bus devan an yo te desann vini tou, aprè yo te wè aksyon ki tap pase a.

-Wadno : kisa'k pase la menm kijan Hannah fè libere Ralf li ale avèl la?

Bonnie te vini pou'l al reponn Clyde gade'l epi'l kouri reponn nan plas li.

-C : nou pa konnen anyen.

-W : kijan nou pa konnen anyen an? bon nou te anndan avèl epi nou pa konnen anyen.

-C : mwen pa kwè'm te vini la pou siveye tout sa youn nan nou ap fè mwen vin jwenn nou la mwen pa gen pou'm met kontwòl sou nou youn lan, si'm diw mwen pa konnen sèke'm pa konnen, epi se nòmal pou yon bagay konsa rive si nou pran yon moun tankou Ralf nou mete'l la nou kite kay la san pwoteksyon.

Lè Wadno te wè Clyde reponn li di li te oblije desann li.

-W : ou paka ba nou tò paske nou pat panse si Rebelle se yon trèt.

-C : men ou vle ba nou tò nou menm!

-W : mwen konnen nou zanmi'l nou sot menm konte sil deside libere Ralf kite boss nou sa ka rive nou ede'l.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant