Am💘ur interdit
#Part28
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________-Y : (arete'm poukisa?)
-M : (Mr Destin vous êtes en état d'arrestation pour la mort de Briana Saint Louis.)
-Y : what?😲
-B : de kisa neve'm lan akize la?
-M : de lanmò Briana.
-Y : men nou te arete Nédjy pou lanmò sa deja sa kap pase konsa.
-M : (Vous avez le droit de garder le silence, tout ce que vous direz pourra être et sera utilisé contre vous devant une cour de justice, vous avez le droit à un avocat.)
Yo te pase minòt nan men Yavoo yap sòti avèl, tout anplòye yo te kanpe ak gade yap ale ak ansyen direktè yo, Wood te vin parèt li wè polisye yo kap sòti ak Yavoo.
-Wood : (sak pase la poukisa yo pase minòt nan bra'w la?.)
-Y : (pa enkyete'w sa ap rezoud mwen ret kwè se yon mal entendu.)
Yo te fè Yavoo mache Wood te al kot papa'l.
-W : epa yo arete Yavoo papa?
-B : jan'w wè'l la konsa'm wè'l tou wi.
-W : de kisa yo akize'l la?
-B : mwen tande se de lanmò Briana.
-W : men non yo te gentan arete Nédjy kòm koupab deja.
-B : sa ka rive Nédjy livre Yavoo kòm konplis la pa mechanste.
-W : 😨ou panse'l ap ap fè yon abgay konsa papa?
-B : mwen pa konnen men esansyèl banm rele avoka nou an dil sa.
Pandan Yavoo tap sòti zye'l ta'l tonbe sou Nédjy kap desann machine li lib, pandan nèg yo tap bese tèt Yavoo pou antre nan machine lan li te pèdi nan gade Nédjy lòtbò lari a ak min nan fon li mare, li te rapid konprann se Nédjy ki akize'l pou sove po'l.
**
🇭🇹🇭🇹
An Ayiti te gen Clyde kite kouche atè a yap pase minòt nan bra'l... Nou konnen fonksyonman lòtbò ak isi se de bagay diferan dwa yon prizonye isi pa respekte, malgré Clyde te sòti volontèman ak de men'l anlè sa pat anpeche polis yo baleye'l mete'l atè met bòt sou li pou yo te ka minote'l, yo pat pèdi tan li dwa'l pou li.
Rebelle kote'l kouche atè a se kè'l ki tap manje'l lè lap gade atravè pòt an vit la kijan yo tap arete kouzen'l lan.
Gen nan polisye yo te vin antre.
-Polisye : nou pa bezwen pè nou an sekirite kounya map mande pou nou sòti grenn pa grenn pou rejwenn fanmi nou lakay nou.
Lebon te ede Rebelle fè'l kanpe.
-Dâme : chèf la.
-P : wi madam map tande'w.
-D : gen yon lòt kite avèl li pase pa dèyè a lap eseye sove.
-P : ki kote'l fè?
-D : men fè la.
Polisye a te fè yon lòt kòlèg li sin pou pouswiv Gorille avèl.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...