Part 47

12 0 0
                                    

Am💘ur interdit

#Part47

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Raoulio te fin bwè kafe rale bous li kite yon ti pour boire sou tab la epi'l leve, pandan'l fin pouse chèz la lap vire li te gen anfas li James.

-R : ou bliye yon bagay?

-J : non mwen fè yon fason mwen re antre la pou'm ka konfye'w yon sekrè.

-R : kisa'l ye?

-J : sa konsène sa'w sot di talè a ke'w gen rezon'w.

-R : mwen di anpil bagay talè a wi kisa'w vle pale egzak?

-J : lè'w di ke kòlèg mwen jere ankèt la avèk manke de profesyonalis, menm mwen'm tap di sa m'te santi'l pran ankèt sa trò pèsonèl sa ki pouse'l a fè kèk erè ki koz kèk ti detay echape'l.

-R : mwen te gentan konn sa deja kounya kesyon an eske'w ka ede'm e sou ki pwen pou'm prouve sa?

-J : pou kounya mwen paka founi'w kèk prèv pou ede'w enplis mwen paka kanpe anfas kòlèg mwen konsa lap panse'm te gen yon bagay pèsonèl avèl.

-R : nan sans sa ou pa itil mwen anyen pale sa pa vo lapèn siw paka ede'm prouve sa ni fè entèvansyon'w.

-J : mwen kouri vin pale avèw la se pou prouve'w ke'm avè'w ke'w ka konte sou mwen pou'm fè swivi pou nenpòt lè ou vle atake Marcky legalman.

-R : lè sa pitit mwen an ap gentan egzekite pou yon akt li pa komèt si reyèlman ou bo kote jistis, mwen panse li normal selon lalwa pou'w denonse kòlèg ou a pou ankèt la refèt sinon wap konplis.

-J : m'pap ka rete twop pou'l pa sispèk men pran kat sa wap gen bezwen'l kontakte'm depi gen nouvo.

-R : mwen panse ke nouvo a se kote pa'w pou'l te ye se ou ki pou ta pran kontak mwen.

-J : ale pa fè tèt di pran'l, siw vle'm gen pa'w la tou ou ka toujou rele'm.

Raoulio te pran kat lan nan men misye vag konsa li met nan pòch, men li nan lespri'l misye paka ede'l fason'l vle a vre.

**

⏳⏳ 17:18

Raoulio te tou pase ak Clyde nan ansyen antrepo yo te konn fè anpil sak ilegal lè yo te nan biznis lan.

Nan antre a zye te tonbe sou Patrick.

-R : Patrick ou la?

-P : wi Birkoff te fè apèl avèm.

-R : mwen kontan'w rejwenn nou lè'n gen bezwen'w.

-P : se avèk anpil plezi.

Raoulio te antre ak Clyde Patrick menm te stil rete ap sekirize antre a.

Nan vini Raoulio ak Clyde Birkhoff te vin rankontre yo.

-B : poukisa ou pat pase lage Clyde lakay?

-R : m'pa oblije ap kache'l bon'l konn vi sa yo deja se pa mwen ki antrene'l ladan yo, mw paka montre'l map evite'l.

-B : mmhhh ok... Vin non.

-R : ou te eseye fè'l pale deja?

-B : wi men'l dim ke'l ignoré sa'm dil lan, ke'l pa konn moun ki Nédjy a.

-R : ok mwen pral wè sa.

Raoulio te antre al jwenn doktè a kise sèl moun li panse ki ka pale ak Nédjy de eta sante'l.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant