📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part15
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Vrè non Rebelle se Hannah.
-R : mwen rele'w pou diw ke misye apèn sot vin la,li te mande pou'l wè demwazèl nou te pran an otaj la ak tout Bob sa prouve ke'l gen ide itilize tou lè de nan enterè'l,ou pa panse se moman an sa pou'n reyaji.
....: Rebelle se ou map chache la wi.
-R : map gentan rele'w men Bonnie ak Bob ap vin nan direksyon kote'm ye a.
Rebelle te voye apèl la ale yon fason pou Bonnie ak Clyde pat vin jwenn li ap pale ak yon moun nan telefòn.
-Bonnie : se ou mwen tap chache la wi, epa'w kou nap vini an ou voye moun ou tap pale a ale.
-Rebelle : non ooh 😃nou te fin pale.
-B : se pou'w dim wi ou gen yon ti mennaj ou pa vle moun konnen kifè se la'w vin kache pou'w pale a?
-R : non kote sa, ak yon zanmi mwen tap pale.
-B : ou mèt kite nou wi Clyde nou pral pale bagay fille.
-C : mmmhhh ok, mwen pral gad kote'm wè ti mesye yo mwen.
Clyde te vire kite medam yo ap pale.
-R : tout bagay te byen pase ak boss la? Esplike'm non.
-B : mwen konnen 'w ta pral mande'm esplike'w.
Pandan medam yo ap fè ti pale antre fille yo, ann fon janbe kot mesye yo.
-Zoe : mwen bezwen'w wi Lebon.
-Lebon : epa'm la.
-Z : yow ou pa wè kijan Clyde ap kite andeyò tout sa kap fèt yo?
-L : kòman sa? Ou twouve'l ap kite'w andeyò sa kap fèt yo?
-Z : pa dim ou pa wè sa monchè, misye ap kite'm aleka se tankou'l pa anvi'm patisipe nan sa kap fèt yo.
-L : bon sa'm paka diw eseye pale ak misye men si jan'w dil lan se sa'l ye vre mwen panse misye gen yon rezon pou sa.
-Z : non Clyde paka fè'm sa non.
....: sa Clyde paka fè'w la?
Men Clyde ki tap vini pandan Zoe tap pale a.
-Z : mwen byen kontan'w vin tande'm kap pale de sa,, ou paka fè'm sa wap fè'm lan wap kite'm andeyò tout sa kap fèt yo, map raple'w lè'w ta'l chache'm lakay mwen an se pa konsa 'n te pale si lè'n vin la ou twouve ke prezans mwen pa gen enpòtans ankò dim sa pou'm fè afè'm pou'm al lakay mwen.
-C :....
-Z : nenpòt rezon ki koz wap kite'm andeyò sa kap fèt yo mwen pa bezwen konnen'l, depi sa kontinye konsa map fè valiz mwen mantre lakay mwen paske lè'w ta'l chache'm lan ou pat al chache'm pou'm te vin veye kay.
Tou fache Zoe te vire ale li kite Clyde kanpe ,Lebon menm te chita tout bagay sa yo tap pase nan salon an.
Lè Clyde te asire'l Zoe ale nèt li te pran abò Lebon.
-Clyde : 😡 kisa'w dil ki pou mete'l nan eta sa?
-Lebon : pa fè'm bagay konsa monchè sa'm te gen pou'm pale avèw la mwen te fin pale'l ou te banm esplikasyon poukisa'w fè'l,mwen pa gen nul dwa pou'm ta'l pale ak sa ak Zoe an kachèt,ou konnen byen mwen pa yon nèg pou sa okontrè se li ki vin sou sijè sa avèm ke'l wè'w kite'l aleka mwen dil mwen pa konn anyen jwenn sa ansanm avèw.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...