Part 8

87 9 0
                                    

📖__________________________________✍🏽

                   Am💘ur interdit

                          #Part8

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Avan'w li tag yon zanmi'w nan kòmantè rele'l vin li avèw.

-Malen : ki moun ki la mwen mande wi.

Lè'm te tande vwa Malen rive sou nou mwen te anvanse prè Clyde mwen pase men'm nan senti'm, epi'm pase menm nan nan kou'l mwen met bouch mwen nan bouch li nap fè lanmou.

Mwen te fè sa nan lespri pou bay Malen yon rezon kifè'l tande vwa nan salon an sil vin jwenn nou ap bo, li pap eseye vin chache konnen kisa Clyde ap fè nan salon an paske lap gentan wè sa lap fè a.

-M : Clyde?

-C : wi.

-M : se ou ki la epi map mande kiyès ki la ou pa reponn.

-C : mwen pat tande non.

-M : hummm se sa.

Li te gade'm kite toujou gen menm pase nan kou Clyde epi'l vire ale, franchman si se pat yon kou mwen tap jwe m'tap wont si se reyèlman li menm kite vin sote sou mwen kap bo ak Clyde.

Imedyatman mwen te sur ke'l deplase m'te kouri détache ak Clyde.

-C : waw mèsi kou'w la bon mwen pat panse'w te gen yon ide jeni konsa non, pou jis kounya gou bouch ou ret sou pa'm m'pat panse'w te anvi bo'm nan pwen sa.

La li vle fè'm wont wi epa'l pran bagay la pou serye.

-Moi : "honte''

-C : mdr 🤣epa'w wont se yon blag map fè.

-Moi : ou mete'm mal alèz wi ou byen wè si se pat sa'm te fè lè konsa ou menm ak zanmi'w lan tap nan cho, sil pat gentan gen yon ide kisa'k fè'l te tande moun kap chichote nan salon an li tap avanse pi prè pou'l konprann sa kap pase a lè sa li tap wè blese'w la.

-C : ok mèsi anpil e dezole pou vye blag la.

-Moi : dakò ekskiz aksepte.

Lebon te sòti kote'l te kache a.

-L : mèsi Elle kou'w la sove nou la paske'n pat vle Malen okouran de anyen.

-Moi : je vous en prie.

-C : ann rejwenn chanm nou avan'l fè ide retounen la.

-Moi : mwen pral nan chanm ou avè'w.

-C : pou'w al fin fè sa'w sot fè a?

Mwen te ouvri zye'm byen gran tèlman'm te etone.

-Moi : ou serye? Poukisa'w pat kite'm fin pale pito.

-C : 🤣ok fin pale mdr...

-Moi : gade se blag lap bay pandan do'l ap bay san wouchh ki kè'w genyen?, mwen pral nan chanm lan avè'w pou'm ka netwaye plè a pou ou, pou'm fè panseman pou ou.

-C : now pa enkyete'w map rezoud sa ou mèt al dòmi.

-Moi : talè ou tap repouse'm ou wè se mwen ki retire nou nan sa'n te ye a, pa kontinye repouse'm manvi ede'w se wè pou'w ta wè eta do'w ou pap ka netwayel pou kont ou.

-L : kite'l monte al ede'w non mwen'm pral nan chanm mwen an.

Li te gade Lebon... Epi'l te fè tèt li tankou li aksepte menm tap tann li dil pou'm ka sur.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant