Part 48

12 2 0
                                    

Am💘ur interdit

#Part48

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Se moman sa Raoulio ta pral antre, kite vle pou'l se premye vizaj Nédjy wè aprè sipriz sa.

-N, pwente zam li : 😡se ou kifè tout sa?

-R : wi, wap tiye'm?

-N : avèk fyète map se moun ki tiye Raoulio 😡.

-R : ou santi'w prè pou'w agrave sitiyasyon'w lan pou'w met yon mò so do'w en plus de Briana ou tiye a? tiye'm la se prizon avi wi.

-N : mwen pa bezwen konnen, sil posib pou'm tiye tout moun ki kanpe sou chemin'm map fè'l, an kòmansan pa ou depi kounya.

-R : sa vle diw pa nye ke se ou ki tiye Briana?

Raoulio tap fè Nédjy pale san'l pa rann kont.

-N : Yavoo son lach li pa tap gen kè pou'l tiye Briana mwen diw sa paske'm konnen'w pap ka anpeche anyen demen lap egzekite san'w paka fè anyen pou li lap pran sa paske'l pat aksepte resevwa lanmou'm lè'm t'ap ba li'l la li te prefere inyore'm, wi se mwen ki tiye'l janm pral tiye'w lan la.

-R : selon ou men'm ou panse' w ap sòti fasil konsa?

-N : si se pou sòti mwen deja sòti ou paka al rapòte sa'm diw yo la bay lapolis se pawòl mwen kont pa'w la, epi aprè tou map tire'w la pèsòn pap konn si'm te diw sa yo.

Prè pou peze gachèt la... Se lè sa James te vin antre.

-J : depoze zam ou an.

Nédjy te sezi li pat atann ak sa tèt li te cho lap gade Raoulio, lap gade James, lap gade lòt polisye kite dèyè James yo.

-J : yon lòt fwa depoze zam ou an siw pa vle'm tire.

Li te obeyi li depoze za'm lan.

-J : li pap gen pou rapòte anyen paske'm tande tout sa'w di yo, ou en état d'arrestation... Handcuff him (Menote'l)

-N : non mwen pa konn sa'm tap di a vre.

-J : wi se sa'm santi lè'w devan jij la wa di sa.

Yo te pase minòt nan men Nédjy yo sòti avèl, rive deyò a tout staff kite kontribiye nan arestasyon'l lan te kanpe ap tann yo sòti avèl, li voye zye'l gade tout moun men zye'l te pi fikse sou enfimyè a kite kanpe ap gade'l aprè'l fin trèt li.

-R : wait for me before putting him in the car I want to tell him something (fon ti tann mwen avan'n mete'l nan machine lan manvi dil yon bagay.)

Polisye yo te gade James kite dirije operasyon an.

-J : let's leave it (nou mèt kite'l.)

Yo te kanpe ak Nédjy,Raoulio te aproche'l.

-R : pou mwen ou se yon gamin ki tap jwe ak dife m'pa kondane sa'w fè yo paske 'm twouve'w inosant, se pou sa offre mwen an toujou kenbe map voye avoka'm negosye avè'w dans le cas contraire map itilize arestasyon'w lan pou jwe an favè'm ke'w te fòse pitit mwen an siyen papye sa yo, map reprann antrepriz lan san'm pa fè okenn zèv avèw.... We can go with it now (Nou ka ale avèk li kounya)

Yo te sòti ak Nédjy, Raoulio te vire rega'l sou James.

-R : kounya e Yavoo nou pa dwe retade non?

-J : pa enkyete'w sa sou responsablite'm demen Yavoo ap libere se paske'l trò ta kifè'm pa gentan diw aswè a,kapitèn lan ap rezoud sa pou epanye Yavoo de egzekisyon sa demen jiskaske vrè koupab la jije e pran plas.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant