Finale

38 7 1
                                    

Am💘ur interdit

#Finale50

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

-R : se moman an sa Birkhoff pran swen madanm mwen pou mwen voye zye sou timoun yo.

-A : 😭😭

-B : 😔😔

Youn nan ajan DEA yo te avanse sou Raoulio li pase men'l dèyè do'l li met minòt nan men'l, aprè'l te vire'l fas pou fè'l mache pou yo sòti avèl.

-A : 😡son moun malade li te wi konn kijan nap trete'l.

-B : yo pa konprann kreyòl Ash... (Mesye lajan se yon moun ki malad nan kè li ye li trè frajil.)

Li te vire gad Birkhoff men'l pat reponn li yo te ale ak Raoulio.

-A : ou pa wè'l pa reponn ou frè'm 😢.

-B : malgre'l pa reponn men'm panse'l konprann mwen, yo respekte dwa moun... Ashmie kote'w pral la?

-A : mwen pral gade yo ki prale ak mari'm lan ke'm fè anpil ane sa yo kote'l la men kounya yo rache'l nan men'm 😢.

-B, kenbe Ashmie : non vini sonje Raoulio te prepare lespri nou ak sa rete kalm.

-A : prepare lespri'm ou pa ou panse se osi fasil?😢

-B : sete li ou Mizou mwen panse'l fè yon bagay ke tout papa tap fè, kounya ret la banm al rele avoka nou.

-A : hummm kounya se kijan timoun yo pral aprann ke papa yo arete, kijan yo pral dijere sa?

-B : domaj Yavoo te gen pou'l al nan yon randevou lè papa'l te deside pale avèl la kounya li pral pran nouvèl la men'mjan ak tout moun kap pi mal pou dijere.

-A : mwen kite di si maladie sa rive nan faz final li pou bonDye fè'm rete kote'l pou'm pran swen'l se nan bra'm pou'l viv dènye moman vi'l men kounya li pral nan prizon ke'l pap swiv bon tretman.

-B : rete kalm la map vini.

Aprè 24ans depi Raoulio te renonse ak biznis lan li pat dealer ankò, yon grenn prèv te sifi pou fè DEA fè 5ans yap mennen ankèt, yo te re ouvri dosye Calos la jiskaske yo fini pa arete Raoulio, jistis gran peyi sa yo pa men'mjan ak jistis peyi nou Ayiti aprè tout ane sa lakay pa nou se tap yon dosye ki tap kloz men etazini se pa sal ye, Raoulio te arete e aprè pou'l rive devan lajistis pou tout krim klan antre klan, trafik cocaïne kite fè sou règne li an.

**

Clyde te kontan wè Bonnie men'mjan Bonnie te kontan wè'l tou youn patka reziste yo te kouri pran lòt nan bra yo, anpil emosyon tap degaje kite reveye anpil bèl souvni pase.

-C : mwen panse'm pa tap janm wè'w ankò wi.

-B : pa janm wè'm ou fou 😏e pitit sa se pou kont mwen m'ta pral leve'l?

-C, manyen vant lan : men desizyon an te sòti de ou se ou kite di ou pa bezwen'm ankò ou deside leve timoun lan lwen'm ke antre mwen avèw se te yon erè.

-B : 😃mwen kite di yon gwosè bagay konsa vre?

-C : epa se mwen wap mande.

-S : sak genla freo?

-C : (vire gade)

Sapatah te vin parèt.

-B : se non'm sa mwen poze kesyon an wi, se pa mwen kite di tout bagay sa yo non se Sapatah kite envante bagay li, mwen li te dim ou retounen ak Linda ou pa bezwen'm ankò ògèy mwen te vin fè'm pat anvi pale avèw se sak te koz mwen koupe kontak avè'w.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant