Am💘ur interdit
#Part36
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Milly te rale kò'l bay doktè a pase, al gade Nay.
-M : sak pase doc?
-Dr : li sòti nan koma.
-M : 😃bagay serye wap pale'm la doktè?
-Dr : wi madam ou tap pale avèl nan moman ou wè reyaksyon an?
-M : wi.
-Dr : sa'w tap dil konsa?
-M : mwen tap dil kijan'm vle bò kote'm ke te anvi wè'l mwen pat espere aprè tout ane sa yo pou'm ta vin jwenn li konsa.
-Dr : ebyen se gras a ou si sè'w la sòti nan koma, pawòl ou yo sanble bal plis fòs pou lite.
-M : oohh mèsi bonDye mèsi.
Milly te kontan paske Nay te reyaji e'l sòti nan koma, yon nouvèl ki ta dwe bon pou Yavoo tou men se lè Nay rejwenn pawòl li.
**
Bò kote Lovely li tap veye moun kap desann nan machine lan ak espwa ke pitit li la, lè Hannah te desann li wè kouzin'n li te avanse vin salye'l.
-H : 😀ooh kouz epa'w la?
-L : wi mwen la mwen te fon pase wè papi.
-H : mwen panse'm pa tap janm wè'w isi a wi?
-R : se te ide a sa wi menm pa konn poukisa'l vin la.
Lovely te stil distrè ak rès moun kap desann machine lan,Zoe ak Lebon te vin desann ya'l ouvri kòf la pou desann valiz la.
-L : kote.....
Hannah te vini pou'l al pale men Raoulio te gentan pale avan'l.
-R : kote kiyès? Ou gen yon moun ou tap tann desann machine sa?
Hannah te vit konprann ke Raoulio pat di Lovely si Clyde avèk yo, poutan li'l ta pral konplete pou kouzin li ''kote Clyde?" aprè pou'l te bay yon esplikasyon lè Lovely reponn li wi, ki ta pral tou fè Lovely wè ke'l te panse byen.
-H : kouz sa'w tap gade konsa?
-L : non anyen, nou ka antre al pale anndan papi pou'm ka ale.
-R : wi ann al pale anndan bèl fi'm.
Pandan'l lap deplase li te etèn yon krenn zye'l bay Hannah 😉.
Raoulio te antre ak Lovely, Hannah menm te rete kanpe lap gade yo kap antre, Lebon te vin kote'l la pou dil?
-L : sa se manman Clyde wi pavre?
-H : wi, men genlè Raoulio pa gen ide dil ke Clyde avèk nou pou kounya?
-L : lol 😀bon esi Clyde te antre avèk nou?
-H : nou ka di sa se chans Raoulio, ale ann fè rapid al sere pati pa nou yo pou'n ka tounen al pran Clyde kote nou te kite'l ap tann Linda a comme prévu.
-L : ki kote ki fyab nou pral mete yo la?
-H : vini nou swiv mwen.
Nou gentan gen yon ide ke sak fè Clyde pa antre avèk yo se paske li te rete tann Linda pou'l ba'l pati pa Karl la jan'l te mande'l avan'l mouri an, aprè Clyde te pran randevou ak Linda nan telefòn pou vin jwenn li yon kote, se la ide antre ak rès kòb la sòti, Clyde pat vle yo trennen nan lari twop ak kòb la li te mande yo pou yo antre vin met kob la nan kay pou plis sekirite pandan lap tann Linda, aprè pou yo tounen vin chache'l pou antre se rezon sa kifè Lovely pat tou kwaze ak Clyde depi nan desann machine lan.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...