📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part4
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Siw renmen travay la pataje'l se youn nan mwayen pou'w motive'm,pou pi piti map tann 300pataje ak pati sa siw vle li swit la.
Deja mwen swete'w bon lekti...👇
-Malen : kanpe la.
Maken te vin sòti nan kèlke segond boss la te vin parèt.
-X : Bob...
-B : (étonnée)
T-Bob te etone lè'l te wè patron an li pat etone paske'l te konn kiyès men'l te etone se paske fizik moun li te panse'l tap wè a se pat sa, nan lespri'l li te panse se yon pèsonaj moun sa tap ye lè'l gade li wè son jèn gason nan lespri'l lap di kijan misye fè jèn konsa epi'l gentan gen gwosè pouvwa sa.
-X : wap chita oubyen wap ret kanpe ap gade'm konsa?
T-Bob te rale chèz la li chita, lòtbò tab la te gen Mr X kite chita ak gwo bout siga'l nan men'l.
-X : mwen felisite'w pou travay la ou fè bon travay sinon ou pa tap chita anfas mwen la ap gade'm.
-TB : mèsi.
-X : non pa'm se Mr X.
-TB : non pa'm se Bò...
-X : silans premye leson e'm te raple'm ke'm te diw sa deja, ou pa dwe di pèson vrai non'w pa menm mwen, menmsi konnen'l deja men vrai non'w pa dwe sot nan bouch pa'w, chwazi yon pseudo swa yon non bèt, yon non peyi, yon non aktè ou renmen ect... Se sou li tout nèg kap gen pou rankontre'w dwe konnen'w.
-TB : se note.
-X : ou konn poukisa se konsa'm fè pou tout nèg kap travay avèm?
-TB : mwen pa konnen non Mr X.
-X : se pou si yo arete youn pou menm sil ta gen anvi livre rès yo pou'l pa kapab paske non'l konnen an pap sifi paske se ap yon pseudo, se entèdi pou nou pran foto lòt kit an gwoup oubyen endividyèl.
-TB : se dakò.
-X : lòt bagay, ou pa dwe fè okenn nèg konfyans nan band lan se vre ou pral travay an ekip avè yo, men di nan tèt ou se sèl mwen ak tèt pa'w ke'm fè konfyans.
-TB : ok.
-X : 3ème bagay aprè isi a ou pa gen kay fanmi'w se moun ki isi a,ou dwe ap poze tèt ou kesyon mwen diw piga'w fè okenn moun isi a konfyans aprè'm vin diw se yo ki fanmi'w.
-TB : wi, se bèt kanmèm.
-X : ebyen se senp se pa paske moun lan fanmi'w ou dwe fè'l konfyans ou ka zanmi fanmi'w ou ka renmen fanmi'w men sa pa vle di pou'w livre fanmi'w konfyans ou.
-TB : mwen dakò.
-X : kidonk siw te gen manman papa avan'w ta'l nan prizon ke'w bliye yo,siw te gen yon kay pou'w dòmi avan'w al nan prizon nan tèt ou li boule se isi a ki kay ou m'pap nan bagay ou pral dòmi deyò nan lòt kay,menmjan pou mennaj siw te gen youn avan'w al nan prizon konsidere ke nou kite.
-TB : domaj mwen pa gen youn,papa'm mouri,manman'm mouri moman'm antre nan prizon e'm kite ak mennaj mwen te genyen an moman sa tou.
T-Bob pat di manman'l mouri jis pou'l blofe Mr X men'l li te dil ak yon senserite, pou li 'l te konsidere Milly mouri paske'l pat vin wè'l menm yon jou nan prizon an.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...