Am💘ur interdit
#Part38
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________-Clyde : 😓woyyy Jeziiii Hannah 👀
Se sèl non kite sot nan bouch Clyde.
Clyde te tonbe ouvri tout pòt pandan'l tap rele Hannah tout nan kay la, rive nan chanm Hannah li te ouvri pòt la kite deja demi ouvri li wè'l pat wè Hannah se lè sa li te rale yon souf.
-C : ou kwè'l te gentan al kot Bonnie an?
Li te fè ide rele'l Hannah 📱🔊Clyde te tande phone lan ap sone nan kay la egzakteman nan chanm lan, se la li te santi yon move sansasyon, li te kouri re antre nan chanm lan pou'l swiv son telefòn lan, li ouvri pòt vit ki bay sou balkon ki nan chanm Hannah, se la zye'l ta pral tonbe sou Hannah kouche...
-C : 😲Hannah.
Li te kouri al sou Hannah pou'l souke'l.
-C : Hannah.
-H,retire airpods la nan zòrèy li : hein
-C : oufff! Mwen kontan ou la. (Anbrase Hannah)
-H : sa'w genla Clyde?
Ebyen Hannah pat konn anyen nan tout sa kap pase yo, li te kouche sou yon pankad sou balko an ak mizik full volume nan zòrèy li, li pa konn lè nèg yo antre a tout bri bal yo li pa tande youn, gen youn nan nèg Donaus yo kite antre nan chanm lan men li te jwenn li vid li te sòti tou swit san'l pat fè ide al ouvri pot anvit la ki bay sou balkon an sinon lè konsa Hannah te ka kadav tou.
-C : sa vle diw pat konn anyen kap pase la?
-H : kap pase kijan? Mwen kouche la bon moman map tande mizik mwen pa konn kilè dòmi pran'm non.
-C : mwen kontan ou pat tande anyen paske siw te tande ou tap vle fè entèvansyon ou te ka mouri tou.
-H : mwen te ka mouri tou ☹️sa vle di gen moun ki mouri? Ou fè kè'm gentan ap kase la wi.
-C : ann sòti pito.
Hannah te met pye'l atè li pran sanda'l la met nan pye'l epi'l swiv Clyde, se nan moman sa li te pral wè dega ki fèt nan kay la kòmanse depi sou kò sèvant lan Hannah te ret bouch ouvri, sòti sou galeri a kote'l ta pral wè Wadno atè a.
-H : 😢ooh non se pa Wadno.
Li te lage jenou'l atè a bò kote Wadno a, dlo te pran kouri nan zye'l.
-H : 😭sak pase la?
-C : frè'w ki atake kay la li libere Ralf ankò, pandan map vini an mwen wè yo kap ale mwen eseye fè fas avèk yo men'm pat pèsiste paske yo te anpil e byen armé.
-H : 😬se sa'm pat vle a wi Ralf te fè twòp tan la, kite vin koz nivo sekirite a te kòmanse bese, tèlman nèg yo te panse pap gen moun kap eseye vin libere'l ankò.
-C : mmmhh,, mwen touche youn kanmèm men'l poko fin mouri banm al pran'l kòm yon otaj paske gran papa'm ka bezwen'l pou fè'l pale.
Hannah te rete ap gade Wadno ak dlo kap kouri nan zye'l, aprè'l te leve pou antre nan lide pou'l al pran dra voye sou li atè a | Clyde menm te trennen nèg kite pran bal la ki pat mouri li mete'l anndan plis epi'l fèmen baryè a, li te met misye apiye nan baryè a.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...