Part 40

12 1 0
                                    

                  Am💘ur interdit

                          #Part 40

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

-R : alo, se mwen Raoulio.

-👤: mwen gentan wè se ou wi patron.

-R : kote'l?

-👤: li la wi.

-R : pase'l telefòn lan.

**

Gorille te kontinye ap avanse sou Bonnie.

-B : ou fè yon pa anplis map blese'w wi.

-G : rire 😀ak kisa wap blese'm lan? Bon'w pa gen anyen nan men'w ou panse'm pè'w?

-B : men'w pè Clyde.

-G : ou panse Clyde ou an ka proteje'w ankò la?

-B : wi siw fè'm mal lap fè'w peye sa.

-G : bon'w te konnen'l bon pou ou konsa, ou konnen'l renmen'w konsa ou koupe tout kominikasyon avèl?

-B : 😒

-G : sak pase ou panse'm pa tap konnen?

Moman li te vini pou'l al depoze men'l sou vizaj Bonnie pou'l karese'l, pòt la te ouvri Boukannen antre.

-B : yow boss la ap mande pou ou.

-G : pa enkyete'w map tounen kote'w wi mwen pral gad sa pou boss la fè'm.

Gorille te sòti, Boukannen te sòti nan do'l li fèmen pòt la yo lock li pa deyò.

-B : yow tann mwen.

-G : sak genyen ou pa dim se boss la kap mande pou mwen?

-B : wi.

-G : epi'm prale wap kanpe'm.

-B : sak pase'w ak demwazel lan la genlè'w anvi kouche'l?

-G : bagay sa pa regade'w frè.

Li te ale nan direksyon pou'l al jwenn Ralf.

**

Hannah te anonse Clyde nouvèl la kite mete'l ankòlè plis kont Ralf aprè lanmò Jeffson lan kite deja yon rezon.

-C, sere dan'l : 😬map tiye misye ak pròp men'm e moun pap ka anpeche'm sa.

-H : lap merite'l.

-C : eske nou panse lap kontakte'm vre?

-H : se sa papa'w panse li pap tiye Bonnie fasil konsa san'l pa pase yon mache avèw,lap plis anvi tiye'w ke Bonnie kenbe Bonnie se tankou monnaie d'échange li.

-C : kijan'l pral fè kontakte'm sil pa gen nimewo'm?

-H : tout bagay fè'n kwè ke'l ap pase pa mwen, Gorille konn nimewo'm e yo konnen mwen avèw ansanm.

-C : sa gran papa'm propoze li menm?

-H : li pa propoze anyen desizyon an se nan men'w li ye?

-C : nou konnen tou ke desizyon an ap toujou aksepte'm livre'm bay Ralf depi se pou retire Bonnie anba men yo?

-H : nou pat gentan pale de sa men'm panse li konn sa tou, esansyèl se pa konn ki desizyon'w ap pran se konnen ki plan nap mennen paske yon moun tankou Ralf ou paka kwè nan pawòl li konsa al pote tèt ou ale san yon plan sou pretèks lap lage Bonnie an retour.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant