Am💘ur interdit
#Part 41
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Nicko te desann ak zam li lap avanse bò machine lan, lè'l ouvri pòt ki pat fin fèmen an li pat wè pyès moun nan machine voye zye'l dèyè a tou machine lan te vid.
-N : oohh merd 😡tenten yo bon sou nou.
-Hannah, desann vit la : sak pase la?
-N : pa gen moun nan machine lan yo double nou, yo chanje Clyde machine.
-H : oh non.
Hannah te tou dekouraje li lage tèt li sou volan an.
**
Nan lòt machine ke yo te chanje Clyde la ke Boukannen tap kondwi.
-G : kounya nou ka antre trankil pa gen danje?
-B : wi pa gen danje moun paka swiv nou ankò.
-G : rete kounya pou'n tounen al pran machine lan.
-B : mwen yon nèg nan kwen an map fè jere sa pou mwen ou pa bezwen enkyete'w.
-G : ok, kounya Clyde ou pral jwenn patron an pou'w al pran santans ou ,lol 😀😀sak ta di sa mwen double le gran Clyde.
-B : rire pa gen gran pou nou 🤣🤣
Gen rezon pou yo tap kriye viktwa aprè yon gwo kou konsa.
**
Bò kote Nicko ke'n te konnen sou non Lebon plis, misye te monte machine lan aprè'l te fin remake ke machine yo tap swiv la vid, Hannah potko stat machine lan pou'l deplase tèlman li tap fè kolè ak tèt li.
-H : enbesil yo double nou lèd wi, sa vin koz lavi Clyde ak Bonnie pi an danje kounya.
-N : nou pa gen anyen nou ka fè?
-H : mwen pa vrèman wè'l, sèlsi se ta yon kout chans pou'l ta ye, kounya lavi Clyde repoze nan men Ralf. 😔
Li te depoze tèt li sou volan demen'l te trouve yo sou volan tou, lap panike pou kouzen'l ke'l santi ki an danje.
Telefòn li ta pral sone.
🔊🎶
Min nan figi'l te parèt imedyatman li te wè non moun ki rele'l la.
-N : kiyès sa?
-H : enbesil ki gen Gary nan non'l lan 😡
Se Gorille ki rele, li te pick-up phone lan.
📞📞
-H : sak pase'w enbesil, trèt?
-G : mdr 😃
Hannah te stil fache malgre Gorille li menm li te stil ap ri.
-H : 😡...
-G : sa'w panse sista mwen pa ase enbesil jan'w te konprann li an?, ou te double'm sou yon kou fwa sa m'double'w sou youn tou.
-H : m'pa konn de kisa wap pale a.
-G : ooh wi ou konnen mwen konnen byen ou paka pat nan machine kite dèyè a kap swiv nou an, paske nan moman an depi yon bagay gen rapò ak Clyde ou paka pa sou kou.
-H : panse sa'w vle.
-G : ou pa vle di wi pou'm pa al di boss la ke Clyde pat respekte akò a la'l eseye double'l, nan espwa ke boss la ka fache li tiye ni li ni Bonnie, men kite'm diw sa pap gen enpòtans paske boss la pat janm gen ide kite youn ale vivan,, mdr...
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...