📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part14
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________Pa sèlman felisite'm dim gen yon gran enspirasyon men se ankouraje'm rive lwen ak enspirasyon sa, sèl fason ou ka pouse'm rive lwen se supòte sa kap fèt la, al abonnés ak chanèl YouTube Yavoo stories paske vizyon'm se ekri bèl scénario pou fè nou viv sou chanèl YouTube sa.
Pa bliye li toujou enpòtan lè'w fi'n li kite yon kòmantè swa dim yon ti mèsi, yon ti felisitasyon, bay avi'w de sa'w fin li a, pote yon kritik tou paske menm kritik la ap ap ede'm korije erè e pèmèt mwen fè mye, mwen panse siw fè sa yo wap etèrese'm travay plis pou ou.
Avan'w li tag yon zanmi'w fè'l wè pati sa lage, pa bliye pataje lè'w fin li.... Mwen swete'w bon lekti.
-Clyde : se pa konsa nou te pale non kisa kap pran'w la?
-Bonnie : fè sa'm diw la swa mwen tire sou ou kounya oubyen'm kriye pou fè sekirite yo vini rapid.
Lè Clyde wè bagay la vire nan men'l li te oblije obeyi.
-Clyde : 😏mwen te dwe doute ke wap trayi'm.
-Edwine : m'kontan wè'w pitit mwen ou te gentan ap fè'm doute ke yo fè yon lavaj sèvo pou ou wi.
Bonnie te gade Clyde li gade manman'l.
-E : tiye'l non cheri nap fè sa pase pou légitime défense ou pap ale nan prizon.
Bonnie te gad manman'l tan lè'l dil tiye Clyde la.
-B : kijan de manman kap mande yon pitit li pou'l tiye yon moun? Ou vle pou'm gen yon lanmò sou konsyans mwen epa'm pat janm konnen'w vre manman.
-E : ok cheri mwen dezole m'pat dwe diw sa vre men ann rele sekirite yo yap pran'l pou fè papa'w voye polisye vin pran'l, wap tou lib.
-B : non mwen pat fè'l depoze zam li pou sa.
-C : ki desizyon'w Bonnie?
-B : li deja manman'm mwen pa tap dakò pou'w mare'l pou'w trete'l nan zye'm lan tankou yon moun ou pran an otaj lakay li, nap fè sa senp nap pran'l na'l fèmen'l nan yon chanm ke'm konnen li mèt rele sekirite yo pap tande'l fasil olye ou mare sou chèz.
-C : mwen ka reprann zam mwen an kounya.
-B : non pou'w pa gen entansyon prente'l sou li.
-C : mwen paka kite'l atè a tou non, map pran'l mete'l nan senti'm se promis m'pap rale sou li.
Bonnie te aji konsa ak Clyde se te nan lide pou'l pa kite'l mare manman'l sou chèz la, aprè tou sil vini se paske'l fache kont papa'l li pa tap gen kè pou'l wè Clyde ap mare pwòp manman'l nan figi'l.
-Edwine : e si'm deside kriye pou'm fè sekirite yo vini kounya sa wap fè'm SanG?
-B : mwen pa konseye'w fè sa sinon wap fè'm fè sa'm pat anvi, epi pa rele'm konsa mwen pa rele konsa.
Clyde te pran men manman an pou'l mache.
-C : ann ale, ki kote nap fè avèl?
-B : swiv mwen.
-E : lage'm mesye mwen konnen wout la mwen ka mache.
-B : kite'l mache san'w pa kenbe'l mwen swete'l pa fè yon bagay pou'l mete'm nan move pozisyon.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...