📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part3
Istwa sa pa gen de moun ki ekri'l se sèl mwen Yavoo,mwen pa bay istwa sa sou whatsapp ede'm veye moun kap bay istwa sa sou whatsapp,avan'w li peze ti pous la like👍🏽lè'w fin li kite yon kòmantè,siw bezwen ede'm pataje'l sim pèdi tan'm mwen ekri pou fè'w plezi sa pap retire anyen si an retou ou rann mwen twa sèvis sa,like👍🏽comment💬share↪️
Siw vle rete konekte avè'm abòne avèm sou IG map kontan reponn ak kòmantè'w yo e reponn ak kesyon'w yo...👇
Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/Deja mwen swete'w bon lekti...👇
-T-Bob : ale kouri pa kite'm fè sa anven.
T-Bob te sòti dèyè mi an vre ak de men'l anlè.
-TB : mwen livre'm nou pa bezwen tire mwen pa gen zam sou mwen.
T-Bob te sakrifye tèt pa'l pou zanmi'l yo te ka ale.
Bakòp lapolis la te gen 4 nèg, 2 te avanse sou T-Bob.
Youn nan yo te baleye T-Bob sa'w tande a misye ta'l sot tonbe sou fas tout bouch li te pete.
-👮1: fout ou atè vagabon.
Lòt la menm te met bòt li sou kou'l atè a pandan'l tap di lòt 2 yo.
-👮2: gad si'n pa jwenn lòt 2 san zave kite avèl yo.
Moman T-Bob te atè a li te gentan pran kèk kout pye anba vant pou'l pa chape.
Yon ti moman aprè lòt de nèg yo te vin parèt.
-👮3: yo gentan ale yo te gen moto, yo te gentan prepare plan evazyon yo trè byen.
-👮1: ale ou menm kanpe banm, ou pral di nou kote parèy ou yo ale pou na'l pran yo.
-TB : ou wè figi'm make yon balans mwen pap fè tchoul polis se nou ki pou fè travay nou pou'n jwenn yo.
Malgre T-Bob te nan men lapolis yap maltrete'l tout figi'l te gentan plan ak san li te rete djanm tankou yon bon sòlda, nan mal nan mal nèt.
-👮2: anh wap pran pòz ebyen nou pral jere'w.
Polisye a te baleye'l men fwa sa li goumen ak so a epi'l kanpe dwat.
-👮2: 😡epa'w ret kanpe ebyen'm pral wè sa.
Li te rale baton'l bò kòt li li pouse T-Bob kout li anba vant, aprè'l baleye'l fwa sa T-Bob pat ka reziste ak so a ankò li te oblije lage kò'l...lè'l rive atè a se mache nèg yo te mache sou li.
Aprè yo boure'l nan bouda pickup la tou sa'l, ak minòt nan bra'l.
**
Nicko te oblije nan kache ak Jeffson ki tou blese nan men'l li ta'l mawon jis nan yon chèltè li genyen nan kan toto kote yo konn fimen ak kèk zanmi,, li te rele Karl tankou'l pat konn anyen li mande misye pou'l pull up sou li.
Lè Karl rive nan kan an Nicko al pran'l pou mennen'l nan chèltè a, rive anndan li fèmen pòt la li pouse Karl yon kout pwen nan figi, bouch misye te tou pete.
-Karl : poukisa ou fè'm sa Nicko?
-N : ou anvi konn poukisa? Talè'm pral diw (rale zam)
-K, frikat : 😲😢sak pran'w la Nicko epa'w pèdi kontwòl tèt ou?
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...