Episode 12

71 9 0
                                    

📖__________________________________✍🏽

Am💘ur interdit

#Part12

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

-Dam : ebyen se mwen ki Milly a.

-L : 😃

Lovely te kontan li te santi'l délivre enfin li pral ka gen nouvèl kijan sa te pase 20ans nan lopital la.

-Lovely : ooh mwen kontan jwenn ou la se bonDye kifè'm rankontre'w jodia a, kote nap ka chita pale paske se yon bagay enpòtan pou'n pale kot kay ou ye la?

-Dam :....

-L : epa'w silans 😏genlè'w pa Milly vre?

-Dam : non mwen pa Milly men'm te vle asire'm ke'w se yon bon zye sou katye a avan'm te montre'w lakay li, kòm mwen wè'w pa vin nan move entansyon vini mal montre'w kote'l rete.

-L : mèsi anpil, men tou si'm te vin pou fè Milly yon bagay se ou mwen tap fè'l wi.

-Dam : mwen tap gentan diw se pa mwen, se vle'm pa vle montre nenpòt moun kay moun konsa, ale swiv mwen.

Lè dam lan te rive devan pòt kot Milky an ak Lovely li te sezi wè pòt la gran ouvri, li konnen nan lè sa Milly pap kite pòt li ouvri konsa pandan'l ap parèt de nèg tap sòti anndan ak zam nan men yo an kouri,ale Dam lan te pran kriye byen fò Millyyy...

Lè'l rive li jwenn kay la degaye tèt anba men'l potko jwenn Milly.

-Dam : sak te pase la?

-Lovely : ou kwè se nan kay Milly an nou ye la.

-Dam : wi mwen se vwazin li e'm se zanmi'l mwen konn kay li a byen.

-Lovely : ou panse nèg sa yo te vini pou tiye'l?

-Dam : mwen pa konnen banm al gad yon bagay.

Li ta'l gad nan pandri Milly an li te remake anpil rad pa la li te voye zye'l li pa wè malèt Milly a.

-L : sak genla?

-Dam : mwen ret kwè ke Milly te gentan konnen moun sa yo ap vini li sove.

-L : 😔ooh non pa sa.

-Dam : bon mezanmi nan kisa Milly foure tèt li la pou moun dèyè tiye'l la? piga madan'm lan pèdi vi'l non.

**

Youn nan nèg kite sot nan kay la te nan telefòn ak Ralf.

📞📞

-Rald : mwen swete nou rele'm pou dim nou tiye'l.

-Nèg : non.

-Ralf, fache : 😡sak fè non an?

-Nèg : li genlè te konnen nap vini li sove nou deboure tout kay la nou pa jwenn li.

-R : degaje nou pou'n jwenn li paske'l konn bagay ke'm pa vle'l pale li dwe mouri degaje nou pou'n jwenn li banm.

-Nèg : dakò patron nap fè sa'n kapab.

Li te rakroche...

-Ralf : Mwen te dwe tiye Milly sa lontan wi men kounya li vin yon menas pou mw, sil deside pale lap gate tout plan'm yo.

**

Dans la peau de Bonnie!

Se premye fwa'm te twouve'm nan yon pozisyon konsa ak yon moun depi aprè'm kite ak ex mwen, menm pat panse tou si sa tap rive ak yon moun kite pran'm an otage, men sak esansyèl se paske'm te fè sa ak konsantman'm san'l pa fòse'm.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant