Part 26

54 5 3
                                    

📖__________________________________✍🏽

                 Am💘ur interdit

                         #Part26

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

Avan'w li toujou sonje tag yon zanmi'w, pa bliye pataje'l lè konsa map oblije pran tan avan'm lage swit la nou konn tout bagay deja,si map fè sakrifis la fòk nou montre'm ke'n sou sa tou.

-Nédjy : ou pap gentan rele lapolid paske'm ap gentan tiye'w.

Nédjy te rale zam lan nan valiz kite nan men'l lan.

-Nay : 😨😨

Nay pat men'm gentan pou reyaji Nédjy te pouse'l de bal, li te blayi atè a ap benyen nan san.

Nédjy pat fè lòt bagay ke lage pye'l yon fason pou bri bal la pat gentan atire lòt moun, pèsòn pa konn jis ki kote Nédjy ap rive ak vyolans sa yo pou Yavoo, ann pa bliye li se yon fi dezespere li ka fè plis ke sa moun pa imajine lè'l wè'l pèdi Yavoo vre.

**

Clyde te rete nan lakou a pou kont li toujou ap domine de absans Bonnie nan vi'l.

Lebon ak Zoe pandan yo sot nan anndan kay la pou vin nan lakou a yo te remake ke Clyde chita pou kont li, yo te aproche'l.

-Lebon : ou sot kot boss la lontan?

-Zoe : bro nou te gentan pè pou ou nou panse'w pap tounen wi pou janw ta'l sou boss lan la.

-Clyde : mwen wè'l pa fè'm anyen mwen pa konn sa lap tann non mwen.

-L : anh se sa'w vle menm? Ou santi'w fin viv dim byen.

-C : li merite pou'm aji konsa avèl wi paske se li ki kache deyè sa Linda te vin fè la a.

-L : sak fè'w panse'l konsa?

-C : akoz moman sa fèt la poukisa se kounya Linda fè aparaisyon?, kijan'l fè konnen bagay sa kite pase a, mwen vin rann kont poukisa misye aji konsa li fè sa nan lespri pou'l kenbe'm pske'l te panse desizyon'm lan sa te gen rapò ak Bonnie kap antre lakay li a, li fè sa yon fason sim pa gen Bonnie nan vi'm ankò pou 'm repanse desizyon'm lan pou'm ret avèl, epoutan se la'l twonpe a wi.

-L : ou montre'l ke'w toujou kanpe sou desizyon an?

-C : wi pou montre'l desizyon sa se pat pou mal viv lib ak Bonnie deyò baryè sa kifè'm te pran'l.

-Z : kijan'w wè'l konprann sa?

-C : mwen pa konnen sa'l di nan panse'l men sèl sa'm ap di nou kou a prévue pou demen nan aprè midi... San Bonnie map kontinye nou pap bezwen ranplasan pou ti sa.

-L : demen'w di wi?

-C : wi demen map frape... Map profite di nou tou ke'n pa oblije swiv mwen. 

-L : sa'w vle di pa la Clyde?

-Z : manvi konprann tou wi.

-C : se pa paske map ale pou nou ale tou, nou ka rete e kontinye avanse san mwen.

-Z : men se ou ki mennen nou la si'w pa la ankò pa gen rezon pou'n rete.

-L : ou konsyan de jan wap pale a oubyen gwòg la ki nan tèt ou la?

-C : se pa pyès gwòg, mesye mwen pa egoyis mwen paka vle nou swiv wout pa'm lan pandan nou gen rèv pa nou, nou pa oblije swiv mwen paske se mwen kite vin la avèk nou pou nap reponn ak ti kapris mwen.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant