📖__________________________________✍🏽
Am💘ur interdit
#Part2
Istwa sa pa gen de moun ki ekri'l se sèl mwen Yavoo,mwen pa bay istwa sa sou whatsapp ede'm veye moun kap bay istwa sa sou whatsapp,avan'w li peze ti pous la like👍🏽lè'w fin li kite yon kòmantè,siw bezwen ede'm pataje'l sim pèdi tan'm mwen ekri pou fè'w plezi sa pap retire anyen si an retou ou rann mwen twa sèvis sa,like👍🏽comment💬share↪️
Siw vle rete konekte avè'm abòne avèm sou IG map kontan reponn ak kòmantè'w yo e reponn ak kesyon'w yo...👇
Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/
Deja mwen swete'w bon lekti...👇
Anpil nan nou ka remake oubyen di non Nathan pat dwe mouri, men nou te konnen depi lontan se konsa'l te toujou ye moun ki toujou antèt fanmi an moun ke espwa fanmi an repoze sou do'l la se toujou li menm lanmò pase pran, sa ka poko rive'w men ou viv yon pwòch ou ki sibi de sa, annou pa inyore ke lanmò egziste se vre nou pap janm fin abitye avèl men se konnen kijan wap fè fas avèl si tout fwa li frape pòt ou.
-T- B : 😭😭sa'w vle dim la menm? Fè'm konprann ou?
-Inf : papa'w mouri li pa gentan tann pou'n opere'l.
-T-B : 😭😭non,non,se pa posib.
Moun yo te pran kriye kou a te di pou fanmi an, yo pat panse yo tap pèdi Nathan konsa paske'l te jèn e'l te plen avni devan'l avèk anpil rèv pou fanmi'l men domaj destin an te chwazi otreman, benh wi Nathan te mouri ak verite a, sèl Nathan ki pou avwe Bob sa men eske sa nan lide'l nou pa konnen.
Sevre nouvèl la te mete dlo nan zye Zachary li te met dlo nan zye Milly men sa te afekte T-Bob plis li te plis detwi.
-T-Bob : non papa ou paka ale konsa 😭ou paka fè'm sa.
Li te vini pou'l ta'l lage kòl atè men Zachary te gentan kenbe'l.
-Z : sa wap fè konsa Bob? Ou dwe rete djanm tankou gason se pa moman pou'w ap lage kò'w atè se vre kou a di men pa bliye ou se gason se ou ki pou sipòte manman'w siw tonbe kounya kiyès kap kenbe'l sil pral tonbe tou?
-T-B : tonton ou pa konn doulè'm tande se sak fè'w di sa.
-Z : mw konnen gason men kouraj.
Pa kwè Zachary ak Milly te konprann doulè Bob vre li gen rezon'l pou'l lage kòl atè pou'l woule tankou bb paske'l konn kisa'l pèdi,tout avni'l te repoze sou papa a,tout rèv li te repoze sou papa epi pou'l konstate nan kèlke heure sèlman pou van lavi rabote tout rèv sa yo li ale avè yo.
-Milly : vini cheri vin kriye sou epòl mw😭ooh gad kisa Nathan fè nou,oh non si se reve map reve yon moun reveye'm.
-Z : non Milly ou pap reve.
-M : sa'w konnen Zachary ou konn lè moun ap reve😭ale souke'm pou'm ka leve nan dòmi an.
-T-B : gad yon gou amè lavi kite nan bouch nou😭.
Dlo pat ka rete nan zye T-Bob men se konsa lavi an ye, Nathan ale li pap tounen ankò,se pou'l reziye pran destin an jan'l vini an.
-Z : men sa map fè map voye chofè kite vin depoze'm nan ale avè nou mw menm map rete pou'm ka rezoud rès bgay yo,pou'm asire'm ke frè'm nan ale nan yon bon mòg kap bal yon antèman digne de moun li te ye a😔.
-T-B : non tonton map ret fè demach sa yo avèw,manman ou mèt antre.
-Z : non Bob nan eta'w ye a ou pap ka pran sekous sa,epi pa bliye kounya ou se protektè manman'w ou paka kite'l antre pou kont li deja li son moun malad mwen konseye'w antre avèl.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...