Part 42

13 1 0
                                    

Am💘ur interdit

#Part 42

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

yo te ouvri pòt la yo antre lè Bonnie wè yo li te frikat men'l te byen move.

-Gorille : kisa Clyde diw? Banm ide li genyen pou'l fè'w sòti la?

-Bonnie : 😡anyen.

-G : ou pral gentan konnen anyen, ale Boukannen fouye chanm lan.

Kè Bonnie tap kase li te santi'l yo pat lwen kenbe'l.

-G : se premye fwa mwen wè'w frikat konsa wi ou sur ke'w pap kache anyen?

-B : kache kisa? Avèk yon kochon tankou'w kanpe devan'm lan gen rezon pou'w wè'm frikat, nou pran Clyde mwen pa konn kisa'n pral fè avèl gen rezon pou'm frikat.

-G : wè si boss la pat di se li kap regle koze'w lè konsa'm tap ba'w plizyè sabò pou mo kochon sa ou dim lan.

-B : 😡

Bonnie tap eseye kenbe kou a men vrè rezon ki fè'l frikat la pat sa'l site yo vre, men pou evite ke Gorille sou men'l plis li te chache yon lòt rezon.

-G : Clyde pa diw anyen? Ki plan li gen pou'l retire'w la vivan?

-Boukannen : mwen jwenn yon bagay.

Bonnie te vire gade'l.

-G : sa'w jwenn la?

-Bk : arebò matla a chire li sanble gen yon bagay ki sere anndan'l.

-G : fè rapid vire'l chire'l plis gad sak anndan'l lan.

**

Nèg yo te ouvri ti pati yo te wè ki chire a plis Boukannnen te foure men'l.

-G : sa'w jwenn la?

-BK : coton sèlman wi,pa gen anyen ladan'l men ti chire sa te atire atansyon'm m'panse te gen yon bagay kache ladan'l.

-G : ranje matla a jan'l te ye a...eyyy se ou kite chire'l fè ti tou sa ladan'l?

Li te adrese ak Bonnie.

-B : selon ou mwen gen enterè pou'm te chire vye bagay mizerab nou an,tenten nou an te tou konsa ou ka byen wè'l gen pinèz tou😡.

-G : avan ou te enspire'm pitye lè'm wè ti vizaj ou men depi aprè nou vin ak Clyde la wap ouvri kò'w,se li ki fòs ou pavre😏siw panse'l ap la fè yon bagay pou ou ou chire tande.

-B :....

-G : kounya dim eske Clyde pa antre ak yon kouto or yon zam la.

-B : pa fè'm ri non se sa nou tap chache la? Men si'n te jwenn yon bagay konsa nou pa tap santi nou enbesil anpil paske'm ret kwè ke'n te fouye'l avan'l antre la.

-G : 😡ti bouz*n dim kisa Clyde ap manniganse pou'l sòti'w la?

-B : anyen😒e menmsi te gen yon bagay tou mwen pa tap diw😡.

-G : ann ale Boukannen.

-B : malgre li mare mwen santi nou pè'l.

Gorille te sere dan'l li vire pou'l sòti.

-G : nou pral re fouye Clyde.

-BK : tande'w kap pale talè a se tankou'w pa kwè ke Clyde prepare okenn plan ou fè sa pou egzekite lòd boss la men wè'w kounya se tankou'w pè pou misye pa defye'w yon lòt fwa.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant