Part 37

10 2 0
                                    

                  Am💘ur interdit

                          #Part37

#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/

#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________

-Donaus : banm konbyen moun aprè nou ki konn isi a?

-Gorille : pèsòn sèl nou de a.

-D : 😡nou kwè sa?

-B : wi se vre sèl nou de a ki konnen wi.

-D : tant mieux, konsa risk ke lòt moun konn kote'm rete a pap posib ankò, ale tiye yo banm.

-G : 😢nonnnn...poko poko.

-D : talè mesye li genlè anvi di yon bagay, di sa'w ap di a rapid siw panse'l ka ofri'w yon bon lanmò.

-G : mwen se pitit Cotcho.

-D : epa wap banm manti? Tiye misye mesye.

-G : non se pa manti siw pa kwè'm rele'l mande'l, sil diw non ou mèt tiye'm.

-D : mwen pa tolere moun banm manti non.

-G : se pa manti ou mèt rele'l mande'l.

-D : talè mesye nap met lanmò yo an atant toujou, map rele Cotcho sil ta senpleman bege li pa banm yon konfimasyon ke'l se papa'w, wap sibi yon lanmò ki pi trajik.

-G : dakò dil Gary kise vrè non'm Gorille la se yon pseudo mwen te itilize nan òganizasyon Ralf la.

Donaus te gade misye ak yon move rega 😡li deplase al bò piscine lan pou'l rele Cotcho pandan zye'l pat sòti sou de nèg yo atè a ak zam brake sou yo.

📞📞

-Donaus : Cotchooo.

-Cotcho : Donaus!, depi 'w rele'm la mwen gentan santi kob pral fèt.

-D : non mwen pa rele'w pou biznis non.

-C : ki bu apèl sa menm?

-D : ou konn yon Gorille?

-C : Gorille pitit mwen? Ki rapò'w gen avèl?

-D : ki vrè non pitit ou sa?

-C : poukisa wap reponn mwen pa yon lòt kesyon konsa?

-D : dim vre non'l.

-C : li rele Gary, men dim kisa'l genyen li fè'w yon bagay?

-D : se sa'm te bezwen konnen.

-C : men sil fè'w yon bagay ou dwe...

Donaus te rakroche epi'l foure telefòn lan nan pòch chemiz ki sou li a, li te rejwenn mesye yo.

-D : 😃nou mèt leve mesye mwen swete nou bienvenue.

-G : papa'm konfime'w sa?

-D : wi eskize si'm te trete'w konsa gen mezu mwen sipoze pran, mwen panse wap konprann sa.

Li pase men nan kou Gorille.

-D : vini mal répare mal antandi sa.

Gorille te etone de akèy la kite chanje an,malgre ofon li te kontan |Boukannen menm te rete kanpe.

-D : epa'w kanpe ou mèt swiv nou wi depi'w akonpanye pitit Cotcho ou bienvenue lakay mwen tou.

Boukannen te swiv yo te gen nèg kap travay ak Donaus yo kite swiv yo tou pou rive bò piscine lan.

Amour interdit Où les histoires vivent. Découvrez maintenant