Am💘ur interdit
#Part46
#Instagram : yavoostories
https://www.instagram.com/yavoostories/#Facebook : Yavoo Stories
https://m.facebook.com/yavoostories/
_______________________________________-Ashmie : non 😭pa saaaa.
Pitit gason'm lan pa merite sa li pa yon asasen mezanmi sa se enjistis, Raoulio fè yon bagay non 😭
Nou pa bezwen imajine kijan zantray Ashmie tap rache'l, se te doulè yon manman dezespere ki paka fè anyen pou pitit gason'l ke'l renmen anpil.
Yavoo men'm te depoze koud li sou biro devan'l lan de men'l nan figi'l ak yon dezolasyon ke espwa fini pou li, de polisye te avanse yo met minòt nan bra 'l pou ale avèl se lè sa Ashmie te pran kriz.
-A : no shit release my child he is not an assassin we are the killer release (non merd lage pitit mwen li pa asansen se nou ki asasen lage'l.😭)
Raoulio te kouri kenbe'l ki tap pran direksyon pou'l al sou polisye yo.
-R : pa rann tach la pi konplike cheri ou paka ap ensilte ofisye polis konsa yap arete'w lè sa wap mete fanmi an nan problèm plis.
-A : 😣😣lage'm zafè yo arete'm lap pi bon yap mete'm nan men'm prizon ak pitit mwen an lè yap pann li yap pann mwen avèl.
-R : ou konnen sa wap di an la se enposib.
-A : ebyen fè yon bagay 😡ou toujou gen yon solisyon ak tout bagay, ou toujou pa gen anyen ki enposib pou ou men kou se pou pitit mwen an ou bese le bra.
-R : Yavoo pitit mwen tou Ashmie.
-A : manti li pa pitit ou se pa'm li ye se mwen ki pase mizè avèl se pitit mizè'm li ye, mwen konnen nou te rayi'l 😭nou rayi'l nou kite'l al nan prizon.
Wi Yavoo sete pitit mizè Ashmie se pou sa'l pi renmen'l se avèl li te pase anpil vye moman nan yon epòk lè'l te vle abandone lavi Raoulio te ka ofri'l la pou'l ta'l viv yon vi mizerab pou proteje pitit li a lwen de danje a, men sa pat yon rezon pou'l tap pale konsa nou ka di Ashmie te pèdi kontwòl la li tap depale di sa'l pat dwe di Mizou ak Kelly te kòmanse enkyè pou eta manman yo a, yo te vin ede papa yo kenbe'l.
Yavoo pandan'l prale kite wè sa bagay la te manje'l tou dlo pran sot nan zye'l.
-Y : 😭pa kite'l la antre avèl, papa, Mizou antre avèl tanpriiii.
Yo te mache avèl ki pat sispann vire ap gade manman'l dèyè a.
-Kelly : manmi piga'w ap repete pil vye bagay sa yo pa gen okenn moun ki rayi frè'm lan, soufrans ou santi an se li nou tout santi.
-A : non pa'm lan pi du mmmhhh.
-M : mwen konprann pa'w la pi du manmi men sa pa rezon pou'w ap ensilte papi ak mo blesan'w yo.
-R : pa enkyete Mizou sa pa deranje'm mwen ka konprann sa'l santi an ki pouse'l aji konsa.
-M : ou mèt kite'l nan men mwen ak Kelly papi sòti al pran lè paske sa yo ka fè gwo enpak sou ou map raple'w ou malad ou frajil, al pran ti lè pou'w detann ou nap sòti ak manmi.
-R : ok mèsi...
Raoulio te kite Ashmie nan men Mizou ak Kelly li sòti.
Pandan lap sòti a phone li te pran sone yon moun rele'l sou apèl whatsapp.
🔊📲
Li te mache pi vit pou'l ta'l pran apel la, rive nan yon espas ki pa gen bri li te pran apel la.
VOUS LISEZ
Amour interdit
Romance''Amour interdit'' se yon istwa kreyòl ki pral montre'w konplisite de moun ki renmen pou fè bagay ki ilegal, pi gwo konplis yon nèg se fanm ki nan vi'l la benh wi se sa, ebyen nou pral dekouvri nan istwa sa ke li posib pou yon jèn fi ki sot nan yon...