,,Jaké to bylo?" zeptal se Luke v autě a usmíval se jako sluníčko. Bylo mi jasné, že ho to vůbec nezajímá. ,,Nakupovat s mojí mámou a s Claire..." čekal, až mu odpovím. Nevěděla jsem, co mu mám říct. Jenom jsem mykla rameny a donutila sama sebe se na něj pousmát. Celá tahle situace s Claire mě tak vykolejila, že jsem neměla na nic chuť.
Luke přikývl a nastartoval auto. Nechápavě jsem se na něj otočila, když místo k našem bytu jel úplně na druhou stranu. ,,Luku? Náš byt je na opačnou stranu." uchichtla jsem se ale pořád jsem se trochu bála, co zamýšlí.
,,Já vím." řekl s úsměvem. ,,Jedeme do kina!" zvolal a já se zasmála. ,,Luku kino je v nákupáku." nechtěla jsem mu kazit radost, ale tohle jsem mu prostě říct musela. ,,Ale i jinde." otočil se na mě, mrkl a pak se zase začal věnovat řízení.
,,Na co jdeme?" povzdechla jsem si. Nejraději bych se zachumlala do peřin a nikam nechodila. ,,Neboj, bude se ti to líbit. Je to komedie." uklidňoval mě. ,,To jsem ráda, žes nevybral žádný horror." zasmála jsem se a koukala se z okna. Opřela jsem si koleno o desku auta a dívala se z okna. Luke si na něj dal dlaň a začal po něm přejíždět palcem. Netrvalo dlouho a já se začala smát.
,,Moje dlaň je větší, než obě tvoje kolena." postěžoval si. Znova jsem se zasmála. ,,Nepřeháněj zlato, jo?" jemně jsem ho bouchla do ramene. ,,Musím do tebe nacpat nejmíň tři velké popcorny, až budeme v tom kině." přemýšlel nahlas. ,,To se opovaž." řekla jsem s trochou strachu v hlase a on se začal smát. Blbeček.
,,Alespoň jeden do tebe během promítání nacpu." řekl, když vylézal z auta. ,,Tohle vůbec neznělo divně." řekla jsem a přešla k němu blíž. ,,Já vím, že ne." zasmál se a objal mě rukou kolem ramen.
,,Mám jít objednat jídlo? Co si dáš?" zeptal se, když jsme vešli do sálu, kde se objednávalo jídlo. Sundala jsem jeho ruku z mých ramen a se slovy: "Já něco vyberu." jsem šla k pultu. Byly tam tři holky, co se začaly chichotat hned, když jsme vešli dovnitř.
,,Dobrý den. Co si dáte?" zeptala se jedna bruneta, když ke mně přišla. Byla o něco vyšší, než já ale připadala mi mladší, než já. ,,Jeden velký máslový popcorn a dvě coly." řekla jsem a ona se začala culit, ty další dvě se začaly ještě více chichotat. Nemusela jsem přemýšlet proč, bylo mi to až moc jasné.
,,Ten velký popcorn je, doufám, pro tebe." něčí ruce se mi obmotaly kolem boků a já tiše zasmála nad pohledy těch holek. ,,Ne zlato, ten popcorn je pro nás oba." odpověděla jsem mu a pak čekala, až se culící-se slečna uráčí mi mou objednávku přinést.
,,Mám o tebe fakt strach." zašeptal mi do ucha a já protočila očima. ,,Neměj." opřela jsem se dlaněma o ten pult, byla jsem trochu naštvaná. Já jsem se svojí postavou spokojená, je jeho problém, jestli on s ní není.
,,T-Tady to je." řekla rozklepaným hlasem blondýnka, co nás celou tu dobu sledovala - pardon jenom Luka. Vzala jsem jednu z těch col a napila se z brčka. Luke se opřel lokty o pult, tím pádem byl blíž té blondýně. Ta se začala červenat a pak i chichotat, když si z kapsy vytáhl mobil a četl si SMSku. Z dálky jsem viděla jen nápis: "Ben" takže mi došlo, že mu píše Ben, ale i tak jsem se ho zeptala.
,,Píše ti Ben?" znova jsem se napila. ,,Jo." řekl, aniž by se na mě podíval. ,,Šuká s Claire." doplnil se a já se šokem z toho, co jsem slyšela, zadusila colou a trochu na sebe vylela. Když mě Luke uviděl, začal se smát. ,,Blbečku." vyjekla jsem a on schytal pořádnou ránu do ramene.
,,Taky tě miluju." zamumlal a vzal popcorn a svojí colu. Rozloučil se z těma holkama a tahal mě do sálu, kde se promítala ta naše komedie.
,,To, co si řekl si myslel vážně?" sedla jsem si vedle něj a vzala mu trochu popcornu. ,,Ne, dělal jsem si srandu." uchichtl se a v sále najednou byla tma. Cítila jsem, jak mě objímá kolem ramen. Ignorovala jsem ho a dívala se na ten film, o kterém jsem ani nevěděla, jak se jmenuje! ...
,,Ale byla to sranda." zasmál se Luke, když jsme po dvou hodinách vyšli ven. Málem jsem umřela smíchy, už jen z toho, jak se smál on. Luke má hrozně nakažlivý smích, sem tam zní jako holka, nedá se v jeho přítomnosti nesmát!
Šli jsme ruku v ruce až k autu a pořád se smáli jako blbí. Bylo tam pár fotografů, protože tady sem tam narazíte na nějakou celebritu, co si zašla na nákupy. Celou tu cestu nás nenápadně fotili. Bylo mi to celkem jedno.
,,Možná pojedeme ještě někam" zašeptal mi, když mi otevíral dveře od auta. Sedla jsem si dovnitř a čekala, až nastoupí i on. ,,Kam ještě pojedeme?" zvedla jsem obočí a on se ďábelsky usmál. ,,Já nemám tušení." zašeptal a já se začala smát. ,,No ty vogo, pan Hemmings nemá tušení, kam ještě pojedeme." dělala jsem překvapenou a takhle ho provokovala. Dostala jsem za to od něj menší pohlavek. Připadala jsem si jako dítě.
,,Dělám si srandu." řekl po chvilce. ,,Pronajal jsem nám dům u jezera." uculil se a čekal na moji reakci. Zkousla jsem si ret. ,,Ty jsi fakt nejlepší přítel." vypadlo ze mě a objala jsem ho. ,,Těšíš se?" zamumlal mi do ramene. ,,Moc."
,,To je dobře." řekl, když jsem se od něj odtáhla a vyjel z parkoviště. Sledovala jsem celou cestu západ slunce, neřekla bych, že už je tolik! Jeli jsme tak dlouho, že jsem v tom autě nudou málem usnula!
,,Tak jsme tady." řekl a usmál se.
LUKE:
,,Paráda." doslova z toho auta vyletěla, po tom, co jsem jí to řekl. Nedivím se jí - jeli jsme asi dvě hodiny, takže slunce stihlo kompletně zapadnout. A já byl tak zabraný do přemýšlení, že jsem si s ní vůbec nepovídal, vlastně jsem vůbec nic neříkal. Chtěl jsem jí udělat hezký večer, po tom co potkala Claire jsem poznal, že je z toho špatná. Chtěl jsem jí udělat znova šťastnou, protože takovou jí mám nejradši.
Chtěl jsem otevřít dveře, ale Mel byla rychlejší. Když jsem chtěl něco říct, umlčela mě polibkem. No, těch polibků bylo víc. Přitáhl jsem si ji k sobě na klín a ona zavřela dveře. Objala mě kolem krku a já ji kolem pasu. Přitáhl jsem si ji k sobě co nejtěsněji a tím přerušil náš polibek. Začal jsem se smát a ona se na mě nechápavě podívala. ,,Co je?"
,,Nic, jenom jsem si vzpoměl, jak si říkala, že náš vztah není jenom o sexu. Že se mnou nebudeš spát, abych netrpěl." při slovech 'abych netrpěl' jsem udělal prstama do vzduchu uvozovky. Zamračila se. ,,Pravda."
Otevřela dveře a chtěla ze mě slézt. Neodvolil jsem jí to. Znova jsem si ji přitáhl k sobě a zavřel dveře. ,,Nepočítej s tím, že tě teď pustím." zašeptal jsem jí a ona se zasmála.
,,Víš že tě miluju?" zeptala se a hladila mě po tváři. Nechtěl jsem, aby tahle scéna skončila. ,,Já tebe víc." zamumlal jsem těsně u jejích rtů a pak jemně zkousl její ret, na což zavzdychala.
Tak jo 😋 hlásím se (konečně) s další částí 😂😋😁 ... má přes 1000 slov, konečně 😂😋 ... Jenom můžu dodat, že scéna bude pokračovat, tentokrát to napíšu 🙈✌️ xx💕
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter