,,Nevadí ti, že budeš spát na gauči?" zeptal se mě Ash, když jsme se procházeli po domě. Štvalo mě, že jsem nemohl jít k sobě, ale moje máma chtěla, abych zůstal dnes v noci u Ashe doma, protože mě prý příjde navštívit.
,,Ne nebude." rozhlédl jsem se kolem. Přišel jsem ke gauči, hodil na něj svůj bágl a pak se na něj svalil. Nemocniční postel a celkově celá ta atmosféra byla hrozná! Připadal jsem si tam prostě divně, jsem rád, že jsem konečně doma. Vlastně pryč. Doma budu až zítra, kdy půjdu vyzvednout Mel a budeme stěhovat.
Ani jsem se nenadál a vedle mě byli Calum a Michael. Ze slušnosti jsem se zvedl do sedu, aby si mohli taky sednout. Mike se začal aktivně věnovat svému mobilu a Cal nenápadně pustil televizi. Nebyl jsem si jistý, jestli jsem viděl dobře, ale jeho vlasy mi připadaly světlé.
,,Co sis to, proboha, provedl s vlasama?" řekl jsem znechuceně a prohrábl mu vlasy. Začal se culit, což dělal vždycky, když se cítil trapně a budoucí táta vedle mě se začal dusit chipsami. Nechápal jsem, co se děje.
,,Zeptej se našeho budoucího taťky." odvětil nepřestávajíc se culit. Červená hlava byla kompletně červená, bez jediného místečka přirozené barvy pleti. Když jsem se na něj podíval, začal se taky culit.
,,Vsadili jsme se spolu. Vyhrál jsem." začal se znova smát a Calum si dal hlavu do dlaní.
,,O co?" zajímal jsem se.
,,O takovou věc." mrkl Mike a Calum si přitáhl kolena k sobě a schoval si hlavu. Usoudil jsem, že to asi nebudeme řešit.
Všichni přestali dělat to, co dělali doposud, jelikož z pokoje vylezl Ash. Neuměl jsem si pomoct, ale měl jsem pocit, že oblečení, co má na sobě, nemá kvůli nám.
,,No wow." začal pískat a pořvávat Mike a my se k němu aktivně přidali. Není nic lepšího, než provokovat někoho z naší skupiny. V tom se s klukama shodneme.
,,Kampak jdeš?" zeptal se Calum. Zněl tak směšně, že jsem se s Michaelem začali smát jako blbí. Nejspíš jsem musel vypadat jako Mike před minutou, ale nechtělo se mi to moc řešit.
,,To vás nemusí zajímat." odvětil Ash s úsměvem a chtěl odejít.
,,Ashtone?" zařval Cal. ,,Ashtone?" přidal jsem se k němu. Brunet, teď už s blonďatými pramínky si hrál s jednou paličkou a červenovlasý kluk vedle mě se k nám přidal. ,,No tak Ashi!" přemlouval jsem ho. ,,To nám nemůžeš říct, kam jdeš?"
,,Ne." zněla prostá odpověď a pak jenom třísknutí dveří.
,,O co, že jde za tou holkou, o které nám nechce nic říct." řekl Mike a Calum rychle zareagoval.
,,Ani náhodou." zakýval hlavou. ,,Už se s tebou nikdy nesázím." ukázal na svoje a vlasy, zamračil se, když se červená palice začala smát a pak si začal spokojeně sledovat televizi. Mike za chvíli udělal to samé a já se rozhodl, že už asi půjdu do postele. Sice bylo něco kolem sedmé hodiny večer, ale já byl tak unavený, že jsem se tešil, až budu konečně normálně spát.
,,Lucasi, zahraješ si karty?!" ozvalo se z obývacího pokoje. Byl to Michaelův hlas.
,,Jdi do prdele!" řekl jsem pobaveně. Pokaždé, když hrajeme karty, příjdu o pěkný balík peněz! Naposledy jsem přišel o asi 500 dolarů! Mike je dobrý hráč. Bohužel, až moc dobrý.
,,Tak nic no." ozval se Calumův hlas a pak jenom smích obou dvou. Nevím, jestli měli srandu ze mě nebo z něčeho jiného, ale bylo mi to jedno.
Oblékl jsem se do tepláků a trička, prvního, co jsem našel ve své sportovní tašce. Neřešil jsem vlasy, nic prostě jsem ulehl do postele a za chvíli propadl spánku.
MELINDA:
Celou tu dobu, co mi Patrick volal z vězení, jsem nemyslela na nic jiného! Každou chvíli, když jsem něco uslyšela, zareagovala jsem. Bála jsem se jako ještě nikdy. Nebojím se ale o sebe, hlavně o Luka. On za nic nemůže a teď mu hrozí nebezpečí a to všechno jenom kvůli mě! Všechno, co si v poslední době prožil - zastání se mne, když mě jedna fanynka nazvala děvkou; hádka s manažerem; skandály v novinách. To vše jenom a jenom a jenom kvůli mě!
,,Musím se uklidnit." zasyčela jsem do prázdna. Byla jsem na pokoji sama, což mělo výhodu mluvit sama se sebou.
,,Nesmíš propadnout panice!" okřiklo mě moje svědomí.
Třesoucí se rukou jsem vzala mobil ze stolečku u postele a vytočila číslo, které znám nazpaměť. Chvíli to zvonilo, ale nakonec se ozval nádherný hlas z druhé strany.
,,Halo? Zlato? Co se děje?" jeho hlas zněl rozespale. Asi už spal. Podívala jsem se na disple mobilu, aniž bych přerušila hovor. 11:35pm. Kruci! To je dost pozdě.
,,Ahoj." pípla jsem. Zněla jsem vystrašeně, proboha, opravdu vystrašeně!
,,Ahoj. Stalo se něco? Zníš vystrašeně." taky zněl vystrašeně, ale on se určitě nebál Patricka, nýbrž o mě.
,,Stalo. Nemůžu ti říct co, ale bojím se, že to brzy zjistíš sám." začala jsem brečet.
,,Neboj princezno. Uklidni se, ano? Všechno bude v pořádku. Zítra budeme spolu, dobře?" utěšoval mne s konějšivým tónem hlasu. Tlak v břiše začal ustupovat a moje ruce se přestávaly třást.
Po chvíli mlčení, jsem mu konečně něco řekla. ,,Dobře." můj hlas zněl uklidněně, přesně jak jsem chtěla! Nelíbilo se mi to, co mě napadlo, ale nechci riskovat Lukův život.
,,Běž spinkat, ano?" slyšela jsem, jak zívl.
,,Ano. Miluju tě." ty dvě poslední slova mi zanechaly na jazyku zvláštní pachuť.
,,Já tebe taky. Tak zítra. Dobrou." odvětil mi. Zněl potěšeně, kvůli toho, že jsem mu to řekla.
,,Ahoj." ukončila jsem hovor.
Zahrabala jsem se do peřiny a mobil dala na stolek. Utřela jsem si slzy z tváře, ale když jsem si uvědomila, co mě zítra čeká, začala jsem brečet znova.
Zítra udělám něco, čeho budu do smrti litovat a nikdy si to neodpustím. A bojím se, že ani Luke ne.
Taaak :D co asi Mel udělá? :OOO :DDD né, sorry, já to vím :3 :DDD (ještě aby ne :DDD)
BIIIG SORRY, že tak často nepřidávám, ale dneska jsem byla na oslavě:) :D (a na to jindy nemám výmluvu) :DDD
Komentujte dávejte votes .... *le žebrák* :DDDDD :'DDDD
#Loveyouuuuu
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter