Větší radost, než já, měli ten doktor a Jack. Začali se oba tak hloupě culit. Moje oči mě začaly pálit, ale odmítala jsem brečet.
,,T-To je... Skvělý." řekla jsem a pohladila si své břicho. Nevím, jestli jsem to myslela upřímně, nebo ironicky. Možná tak trochu obojí.
,,Ano, slečno, to opravdu je." řekl doktor. ,,Je to doslova zázrak, protože otěhotnět po mimoděložním těhotenství je opravdu náročné a ve většině případech i nemožné." dodal a vzal si svoje papíry.
,,A-a-a v jakém týdnu jsem?" sama sebe jsem překvapila tou otázkou. Doktor se na mě usmál.
,,Jste teprve v prvním měsíci. Takovými příznaky trpíte kvůli vašemu předchozímu otěhotnění. Vaše tělo na to reaguje intenzivěji." odpověděl mi. (Prosím vás, nejsem doktorka, berte to, jakože to je pravda :D)
,,Aha. D-Děkuji, pane doktore." podala jsem mu ruku a pak se podívala na Jacka. Culil se na mě jako idiot. Ale vypadal roztomile.
,,Není za co. Ani nevíte, jakou mi tohle udělalo radost!" usmál se doktor. Zkousla jsem si ret a kývla.
,,Tak na shledanou." řekla jsem rychle a odešla pryč. Jack za mnou rychle šel jako pejsek.
,,Proboha, to je tak skvělý!" zaječel a objal mě těsněji, než kdy předtím a zatočil se mnou. Udělalo se mi zle.
,,Jacku, prosím tě přestaň." řekla jsem přidušeně a on se mnou rychle přestal točit a položil mě na zem. Spravila jsem si vlasy a věnovala omluvný pohled všem pacientům, co nás probodávali pohledem.
,,Promiň, jenom jsem za vás hrozně štastný! Bože, já se chovám, jako by to bylo moje!" zasmál se a objal mě kolem ramen, když zjistil, že se moc šťastně netvářím. ,,V pohodě?" zeptal se starostlivě.
,,Jo, jen.." odmlčela jsem se, abych se pořádně nadechla. ,,Tohohle jsem se nejvíce bála. S Lukem spolu nejsme a nevím, jak by reagoval, kdyby to zjistil. Má teď turné a až se to malý narodí, bude někde ve světě a já budu trčet tady a vychovávat ho sama." pomalu ale jistě jsem začínala brečet.
,,Chceš říct, jak bude reagovat, AŽ to zjistí. Přece mu to musíš říci, ne? A neboj, kdyby byl pryč, budu tu pro tebe." povzbudivě se usmál.
Upřímně, tohle mě ani trochu neuklidnilo.
,,Vezmu tě domů, jenom si cestou nakoupíme pár věcí a uděláme si hezký večer, jo? Jako kdysi." řekl, když mě vedl z nemocnice.
,,Kdysi jsem nebyla těhule." neodpustila jsem si to.
,,A já zas nebyl gay." odvětil mi. Tak teď mě uzemnil.
Zašklebila jsem se na něj a on na mě.
,,Fajn. Co chceš koupit?" zeptala jsem se a začala lovit v kabelce. ,,Moc peněz u sebe nemám." řekla jsem hned.
,,Platím já, okamžitě to schovej!" zamračil se na peněženku v mé ruce. Přimhouřila jsem oči, ale on se nepřestal mračit, dokonce se ani nezačal smát. Povzdechla jsem si a hodila ji zpátky do kabelky.
,,Fajn, tak se mi líbíš." usmál se. ,,Pojď, mám auto na parkovišti." drcnul do mě, abych zabočila do leva, kde bylo parkoviště.
Procházeli jsme kolem různých druhů aut - přes staré Wolkswageny až po naprosto úžasný Roger River. Jack zamířil rovnou k němu.
,,Nový auto?" vyjeveně jsem tu nádheru sledovala. Miluju veliká auta! Na značce nezáleží.
,,Jo. Pořídil jsem si ho asi před třemi měsíci." zasmál se a rychle ke mně přiběhl, aby mi otevřel dveře.
,,Och, ty gentlemane." předstírala jsem, že jsem v rozpacích. Znova se zasmál a pak za mnou zavřel dveře, když jsem si nasedla.
Jack si taky nasedl a připoutal se, jako já. Než nastartoval, začal hledat v přihrádce přede mnou cédéčko. Podívala jsem se na něj.
,,Že neuhodneš, co je toto." zamával mi tím cédéčkem před obličejem. Bylo bez nápisů, tak jsem mykla rameny a řekla, že nevím.
Dal CD do přehrávače a hned se kolem ozvaly zvuky kytar. Poznala jsem skupinu, kterou jsme spolu poslouchali.
,,Simple plan?" zazubila jsem se.
,,Jo, baby." řekl, když vyjížděl z nemocničního parkoviště. Začala jsem si pobrukovat melodii a Jack si toho všiml. Zesílil hlasitost a začal zpívat. Přidala jsem se k němu.
,,Close your eyes and don't let me let you goooo." začali jsme oba ten text doslova řvát.
,,Take my haaaaaand toniiiight, let's not think about tomorrow! Take my haaaand toniiight! We could find some place to goo! Cause our hearts are locked forever. And our love will never diiiie! Take my haaaand toniiiight! One last tiiiiimeee.... HEY, HEY!"
Bože jak já ten song milovala! Poslouchala jsem ho neustále dokola, když mi bylo patnáct/šestnáct. Simple plani byli moje první velká láska. (Moje taky just sayin :D)
,,Já miluju simple plan!" zařvala jsem z plných plic a pak se začala smát, stejně jako Jack.
,,Never grow up, baby!" zařval a já se smála jako blázen.
Jeli jsme jako blázni po dálnici do obchoďáku, kde jsou levný, ale kvalitní věci. Simple plani řvali z rádia na plný pecky a já se nepřestávala usmívat.
Hudba je nejlepší lék na deprese.
Tak joo! Krátký, naprosto nezajímavý díl, ale snažím se být aktivní, takže jsem aspoň něco rychle spatlala! :D
Jak u vás dopadlo vysvědčení? U mě nic moc, mohlo být ale horší :'D
Sice se cítím blbě, ale prosím nepište komentáře typu: 'super rychle dalšíí díl' protože mi naprosto bere chuť psát dál :/ :D děkuju za pochopení :))) xx -E
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter