MELINDA:
,,Anyway you want it - that's the way you need it! Anyway you want it!"
Jak jsem řekla - tak jsem udělala. U tamního baru jsem si objednala několik koktejlů a už to jelo. Jelikož nejsem na alkohol zvyklá, moje opilost se dostavila do hodiny.
,,She loves to laugh, she loves to sing, she does everything.."
,,Miluju tenhle song!" zaječela jsem na Claire, která seděla shodou okolností vedle mě na baru a lila do sebe za večer svůj první koktejl. Ženich se vytratil pokecat s nějakými vzdálenými příbuznými z Nového Zélandu.
,,Jdeme tancovat?" mrkla na mě a pohodila svýma vlasama, které si hned po obřadu rozpustila.
,,Jasně!" vyjekla jsem a znova se napila svého drinku chvíli před tím, než mě Claire vzala za ruku a vytáhla doprostřed parketu, kde nikdo nebyl.
Začaly jsme tancovat a smát se jako pitomé. Bylo nám to jedno. Byl to Clairein šťastný den a měla právo na to skákat na pódiu na hit z osmdesátek.
,,Všichni na nás zírají!" řekla mi do ucha, když jsme udělaly nějakou zvláštní otočku a dostaly se hlavama blízko k sobě.
,,No a? Užívej si to!" odvětila jsem jí a zase se začala kroutit do rytmu toho songu.
,,So hold tight, hold tight, oh baby hold tight."
Ženich se u nás objevil během chvíle a začal tancovat s námi. Trochu jsem si připadala jako páté kolo u vozu, ale ne na dlouho.
Pak se mi kolem pasu obmotaly dvě ruce a ten dotyčný mi dal pusu na rameno.
Sladký hlas mi začal zpívat slova toho songu do ucha a já zavřela oči a užívala si to.
Připadala jsem si jako v nebi. Nevím, jestli to dělal ten pocit, že jsem v náručí své lásky nebo prostě jen ta opilost. Možná obojí.
Moje starosti se hned vytratily. Takhle jsem se chtěla cítit pořád. Tak beztarostně. Tak volně. A šťastně.
Začali jsme spolu tancovat, stejně jako později všichni kolem. Dělali jsme různé otočky, byli na sebe namáčklí nebo se jen tak kroutili do rytmu.
Jedno ale bylo jisté. Smáli jsme se jako blázni.
,,Miluju tě, Melindo." australský přízvuk mi zněl u ucha chvilkama před tím, než se mi plné rty přitiskly na můj spánek a začaly dělat cestičku přes celý můj obličej až k mým rtům.
Obmotala jsem dotyčnému paže kolem krku a nechala se unášet jeho polibky.
,,Vypadneme odsud." bylo poslední, co si pamatuju.
LUKE:
Celá svatba se skvěle vyvedla. Nevím, jak se to stalo, ale podařilo se mi pěkně opít a to samé bych mohl říct o Mel.
Těsně předtím, než mi usnula v náručí, mi řekla, že mi musí něco říct, ale v polovině věty usnula.
Zajímalo by mě, co mi asi chtěla.
MELINDA:
Probudila jsem se s obrovskou bolestí hlavy v neznámém pokoji a nahá. Co se sakra stalo? Po celém mém břiše byly malé cucfleky a byla jsem si jistá, že je mám i na krku, vedle toho jednoho, co mi Luke stihl udělat ještě před svatbou.
Proboha! Ta svatba! Já se tak opila na svatbě bratra svého přítele! A to jsem těhotná! O můj Bože. Tohle nebylo zodpovědný.
Proč jsem si sakra nemohla vzpomenout na celý ten večer? Nepamatovala jsem si nic, než alkohol, ruce na mých bocích, polibky a Journey.
Vedle mě se někdo pohnul. Pousmála jsem se. Luke se asi včera pořádně rozjel. Ty cucfleky a všechno. Škoda, že jsem si to nepamatovala. Ten sex musel stát za to!
Přitulila jsem se k němu a on mi obmotal paži kolem ramen a spal dál. Byla ještě tma, tipovala bych tak pět ráno.
Lehce jsem přejížděla prstem po jeho hrudi a pak očima zaregistrovala něco, co mě donutilo ztratit dech a moje srdce vynechalo úder.
Tetování. MMXII.
,,O můj Bože!" rychle jsem ze sebe sundala jeho paži a vyskočila z postele. Našla jsem své prádlo a šaty hned u dveří a rychle se do nich oblékla. Podívala jsem se za sebe se slzami v očích.
To ne. To nemůže být pravda.
Pořád spal. Ani si nevšiml, že jsem se od něj vypařila jako raketa. I přes to, jak moc otázek jsem na něj měla, nehodlala jsem ho vzbudit.
Můj obličej byl celý od slz. Jsem děvka. Špinavá děvka. A ještě k tomu těhotná. Jsem prostě špína.
Našla jsem svou kabelku v rohu místnosti a vzala si ji. Vyletěla jsem ven z pokoje a zjistila, že jsem v nějakém z pokojů v tom předraženém hotelu.
Kde byl Lucas?
Rozeběhla jsem se ven, kde k mé úlevě čekal taxík. Nasedla jsem do něj a nadiktovala mu adresu.
Potřebovala jsem vypadnout. Z toho hotelu. Z tohohle města. Z téhle země.
Zaplatila jsem taxikáři a vyletěla ven. Během pěti minut jsem stála v bytě Lukea. Modlila jsem se, aby nebyl doma. A nebyl. Byt byl prázdný.
V ložnici jsem našla svou tašku a naházela do něj všechny své věci. Nechala jsem si jen čisté spodní prádlo, tričko a džíny, které jsem si vzala s sebou do koupelny, kde jsem si dala sprchu.
Ve sprše jsem se zhroutila. Sjela jsem po studené zdi na zem a přitáhla si kolena k sobě. Brečela jsem jako malý dítě a v hlavě mi pořád zněla ta slova.
,,špinavá děvka. nic víc, než jen špína."
Bohužel to byla pravda. Která holka takhle podvede svého kluka? S jeho nejlepším kamarádem od dětství a ještě k tomu kolegou ze skupiny a na svatbě jeho bratra? .... Jenom já.
Moje taška byla sbalená a připravená na odjezd.
Já byla oblečená, umytá, namalovaná a upravená. Člověk by nepoznal na první pohled nepoznal, jak zdrcená jsem tehdy byla.
Naposledy jsem se porozhlédla po bytě a pak vzala svůj mobil. Vytočila jsem číslo a čekala, až mi to ten dotyčný zvedne.
,,Melindo?"
,,Dávám ti šanci."
THE END (sort of)
Tak joo máme tady konec. Asi jsem všechny nasrala ooops xD. Ale takhle jsem to plánovala udělat. (Tedy pokud nepočítám tu druhou možnost, ale vy jste chtěli 3díl, takže ta možnost už nepřipadá v úvahu)
Přetáhli jste přes 100K!!! Jste neuvěřitelní! Miluju vás!!! Jsem strašně ráda, že vás má tvorba baví!!!
Třetí díl bude publikován co nejdříve! (:
G'night lovelies <33
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter