,,Lucasi! Melindo!" vyjekla nadšeně Liz a hned nás běžela obejmout. Nejdříve objala Lukea, potom mě. Měla slzy v očích. ,,Tak ráda vás dva vidím." usmála se na nás.
,,Tenhle den bych si nenechal ujít." řekl Luke a políbil ruku své matky. ,,Bychom si nenechali ujít." opravil se a věnoval mi omluvný úsměv.
Dala jsem si pramen vlasů za ucho. ,,Nepotřebujete s něčím pomoct?" zeptala jsem se hned a Liz jen zakroutila hlavou.
,,Kdepak, drahoušku. Všechno je připraveno. Ženich čeká v kostele a nevěsta tu musí být každou chvíli. Všechno jde podle plánu." zazubila se na mě a já se lehce usmála.
,,Je tu nějak moc lidí." řekl Lucas nechápavě, když se rozhlížel po parkovišti. Měl pravdu. Bylo to nějak moc aut.
,,Ben pozval všechny své přátele a ty víš, jaký je." odpověděla mu Liz a Lucas přikývl.
,,A mimochodem - Claire pozvala všechny své kamarádky a ona jich má taky dost." dodala se smíchem.
,,Kde vlastně je? Obřad by měl začít v jedenáct, pokud se nepletu." řekl Luke.
,,Měla by dorazit každou chvíli, Lucasi, copak jsi mě před chvílí neposlouchal?" vyjekla Liz a já se zasmála, zatímco Luke vyšpulil ublíženě ret.
,,Běž za svým bratrem. Ještě neví, že jsi tady." řekla mu. Luke přikývl, vzal mou ruku a tahal mě do kostela. Udělali jsme sotva dva kroky, než nás Liz zastavila.
,,Ne ne ne. Melinda nepůjde, počká tu se mnou na Claire." řekla Liz rázně. Raději jsem neprotestovala, jen jsem přikývla.
Luke přikývl a lehce mě políbil a běžel do kostela za svým bratrem, zatímco já si nervózně kousala ret a šla vedle Liz.
Čekaly jsme asi šest minut v tichu před kostelem. Liz nic neříkala, tak jsem se raději rozhodla taky mlčet. Cítila jsem se nesvá - šaty nemám ráda a podpatky taky ne a kombinace obojího dohromady mi nedělala dobře už vůbec!
,,Už jsou tady!" řekla najednou Liz a mě tím vylekala. Vzhlédla jsem a podívala se na přijíždející auto.
Polkla jsem.
,,Claire, zlatíčko!" vyjekla Liz a běžela k tomu autu. Pousmála jsem se, ale zůstala jsem stát.
,,Liz!" Claire vyletěla jako střela z auta a skočila Liz do náručí. Vypadala jako princezna. Měla dokonalé šaty i vlasy. Vypadala úžasně.
,,Melindo?" její oči zamířily na mě a já se jen usmála. Přešla jsem k ní blíž a nakonec skončila v jejím těsném objetí. ,,Melindo! Jsem hrozně ráda, že jsi tady!" pištěla mi do ramene.
,,Já taky." řekla jsem, když jsem se od ní odtáhla. ,,Vypadáš dokonale." řekla jsem a ona se na mě zářivě usmála a vzala mě za ruce.
,,Proboha Mel, já se za chvíli vdávám!" vyjekla s vyvalenýma očima a já se zasmála.
,,Já vím!"
,,Děvčata, děvčata! Na tohle nemáme čas, musíme stihnout obřad." řekla nám dáma v tmavě červených šatech, co vylézala z auta. Krev mi ztuhla v žilách.
Těžce jsem polkla. ,,Dobrý den, Monico." řekla jsem zdvořile a nervózně.
Monica je matka Claire. Ve zkratce - neměla mě nikdy ráda. Po tom incidentu s Patrickem a Claire vyhlašovala, že jsem si o to koledovala, což opravdu nebyla pravda.
,,Melinda Shelfield." řekla s malou nechutí v hlase. ,,Dobrý den i tobě." řekla zdvořile a na tváři se jí objevil falešně falešný úsměv.
,,Tak pojďme!" vyjekla nadšeně Claire, když nikdo nic neříkal a dáma naproti mě do mě probodávala pohledem díru.
,,Jasně!" řekla jsem a pokusila se o úsměv.
Monica šla s Claire k vchodu do kostela a Liz mě vzala za ruku a šla se mnou přes boční uličku kostela rovnou do předních lavic, kde seděl Luke a Jack s nějakou holkou.
,,Tady jsi." zašeptal ke mně Luke a políbil mě na tvář, když jsem si sedla vedle něj. Pousmála jsem se.
,,Ahoj Mel." šeptl ke mně Jack a já se na něj usmála a mávla na něj. ,,Tohle je Alabama, moje holka." kývl na malou brunetku vedle sebe.
,,Říkej mi Ali." šeptla ke mně a podávala mi ruku. Musela jsem se natáhnout přes Lukea a Jacka, abych jí mohla příjmout.
,,Mel." usmála jsem se na ní.
Pak začala v kostele hrát ta tradiční svatební hudba. Všichni vstali a otočili se.
Claire s Monicou vešly dovnitř a Liz si začala utírat slzy. Pousmála jsem se. Šly přes uličku až k oltáři, kde čekal Ben. Vypadal dojatě.
Claire se na mě podívala a já jí ukázala zdvižené palce. Zazubila se na mě a pak se postavila vedle svého budoucího manžela a začal obřad.
,,Drazí svatebčané, milí hosté. Sešli jsme se tu dnes, abychom-"
Celý obřad probíhal jako každý jiný. Luke mě držel za ruku a palcem mi přejížděl po kloubech ruky.
Usmívala jsem se na Claire a Bena. Vypadali spolu tak sladce.
,,Můžete políbit nevěstu." Ben hned po svolení vzal obličej Claire do dlaní a dlouze, vášnivě a láskyplně ji políbil.
Přes celý kostel se ozval potlesk, když se to dva od sebe odtáhli.
,,Nyní vás prohlašuji za pana a paní Hemmingsovi." řekl kněz s malým úsměvem.
UŽ MOC DÍLŮ NEZBÝVÁ! Já jsem hrozně zvědavá na vaše reakce! Myslím, že to bude ještě zajímavý! 😈
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanficVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter