41) Prank call

2K 152 25
                                    

MELINDA:

,,Hele, dej mi to kafe!" řekla jsem, když ani po pár minutách mlčení mi to kafe nevrátil. Myslela jsem, že mu třeba dojde, že to kafe není jeho a že ho dá zpátky tam, kde bylo.  Spletla jsem se.  ,,Promiň." špitl s úsměvem.

,,V pohodě." vzala jsem mu to. Prohlížela jsem si zeleno-bílý obrázek na kelímku.  Pak jsem se napila.  ,,Ale už mi ho neber." napomenula jsem ho.

Pousmál se.  ,,Dobře." kývl. Pak jeho malý úsměv povadl.  ,,Hrozně mě mrzí, že jste se vy dva rozešli." řekl smutně s vážným výrazem ve tváři.

Povzdechla jsem si.  ,,Jacku.." odmlčela jsem se. Skočil mi do řeči.  ,,Promiň, že to tak řeším, ale tohle mi na Luka moc nesedí." spojil ruce a lokty se opřel o své nohy.

,,Promiň, ale znám Luka o trochu víc, než ty. A vím, čeho je schopen." řekla jsem a znova se napila kafe.  Jack se na mě jenom podíval.  ,,Být tebou bych mu dal ještě šanci..." řekl tiše.

,,Hele, na čí jsi straně? Na mojí nebo Luka?" rozhodila jsem rukou, ve které jsem nedržela kafe.  ,,Já chci, abys byla šťastná, a tys byla šťastná s ním." vzal mě za ruku a podíval se mi do očí. Asi to myslí vážně.

,,Ale on mě už dvakrát podvedl JJi. Dala jsem mu dost příležitostí, aby to napravil. Ale jestli se mu nelíbím, jestli se mnou není šťastný.... Proč spolu být?" znova jsem si povzdechla a vytrhla mu svou ruku z jeho sevření.

,,On tě miluje." řekl.  ,,To nevíš, ani já ne." zavrtěla jsem hlavou.   ,,Já to poznám, Mel." oponoval mi.  ,,Nevíš." řekla jsem znova.  Vzal můj obličej do dlaní, protože viděl, že se co nevidět rozbrečím.  ,,Mel, poslouchej mě. Já to poznám, on tě miluje." mluvil pomalu a plynule.

,,Pusť mě.." špitla jsem. Udělal to.  ,,Fajn..." vydechla jsem.  ,,Nebudeme se o tom dál bavit, dobře?" řekla jsem. ,,Mel.." vydechl. ,,Dobře?" zopakovala jsem to s trochu naštvanějším tónem. ,,Fajn." vzdal to.

Začali jsme se bavit o všem možném - jenom ne o Lukovi a tomu Peterovi.

,,Jela bys znova na ten tábor?" zeptal se mě Jack. Mykla jsem rameny. ,,Já nevím." řekla jsem upřímně. ,,Proč se ptáš?" zeptala jsem se.

,,No, já jen.." pípl nervózně. Trochu jsem se zasmála. ,,JJi?" zvedla jsem obočí. ,,Dětský oddíl mi nabídl, abych tam dělal vedoucího." řekl, když se přestal culit. ,,Napadlo mě, že bys tam mohla jít se mnou." navrhl. Připadal mi trochu nervózní.

,,To si děláš legraci?" vyjekla jsem. ,,Ne." zavrtěl hlavou. ,,Přijmula bys to?" zvedl obočí. ,,Ráda." vydechla jsem.

Zaradoval se. ,,Paráda. Aspoň tam budu někoho znát." řekl a jemně bouchl do ramene. Zasmála jsem se. ,,To je skvělý." okomentovala jsem to. Pousmál se. ,,Já vím." odvětil.

,,Ale ono to bude až na začátku léta." řekla jsem po chvíli.  ,,Já vím?" zvedl obočí.  ,,Ale vždyť je teprve leden." řekla jsem nechápavě.  ,,Asi se opakuju, ale já vím?" odvětil mi a trochu se uchichtl. 

,,Proč ti to nabídli tak brzy?" zeptala jsem se.  ,,Jistota je jistota." mykl rameny. Probodla jsem ho pohledem.  ,,Já nevím, zeptej se jich." řekl.  ,,Zavolám jim a řeknu, ať už nemusí hledat další vedoucí." mrkl.

,,Nepotřebuju nějakou kvalifikaci?" zvedla jsem obočí.  ,,Ne, hlídání děti kvalifikaci nepotřebuje." zakýval hlavou.  ,,Fajn." vydechla jsem. 

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat