MELINDA:
Jsem pitomá. Udělala jsem to zas. Odpustila jsem mu. Už potřetí. Zase. A vyspala jsem se s ním. I když jsem těhotná. Existuje snad větší pitomec, než já?
,,Sakra." zavrčel Luke, když se přes celý byt ozval jeho mobil. Dále jsem předstírala, že spím. Luke se opatrně vyplížil ven a šel přijmout hovor. ,,No?" zněl podrážděně.
,,Bene? Čau brácho! Cože? Jo jasně, všechno je v pohodě. No? Dneska? Cože?! Jo jasně, žádný problém. Ale nemám připravenou řeč. Okay, asi bych už nic nevymyslel. Fajn, tak za dvě hodiny? Dobře. Měj se fajn. Čau."
,,Mel?" přešel ke mně a lehce mě pohladil po vlasech.
,,Kdo ti volal?" zeptala jsem se.
Uchichtl se. ,,Ty jsi nespala?" zvedl obočí.
Zakývala jsem hlavou a pousmála se.
,,Volal mi Ben. Má dneska svatbu." řekl jakoby nic.
Vyvalila jsem na něj oči. ,,Cože?"
,,Jo, to jsem mu taky řekl." uchichtl se.
,,U-Už dneska? A máš oblek?" zeptala jsem se s vyvalenýma očima. ,,V džínech se na svatbu svého bratra Luku nechodí." dodala jsem.
Zasmál se a přikývl. ,,Neboj mám. A ty máš šaty?" zeptal se mě na oplátku.
Hned jsem si vzpomněla na ty své šaty, co jsem si koupila, když jsem byla nakupovat s Claire a Liz.
,,J-Jo. Já mám taky přijít?" nechápala jsem. Luke se znova zasmál.
,,Samozřejmě, vždyť jsi můj doprovod." řekl to jako samozřejmost. ,,Teda-" odkašlal si. ,,-Pokud chceš, samozřejmě." řekl nervózně.
Pousmála jsem se. ,,Jasně, že půjdu." usmála jsem se. Jasně, že s ním půjdu! Fakt si myslel, že bych nešla? ,,Jenom mi dej tak hodinu, abych se připravila." řekla jsem a zkousla si ret, když jsem vstávala z gauče.
Měla jsem na sobě jen spodní prádlo a podprsenku, takže jsem zrudla, když si mě Luke prohlížel. Jeho pohled mluvil za vše. ,,Ne Lucasi, ani na to nemysli. Dneska má Ben svatbu, musíme spěchat!" zamračila jsem se.
,,Fajn." zamručel a pak ke mně natáhl ruce. ,,Pojď sem." zašeptal.
Protočila jsem očima a pak šla k němu a nechala se jím objat kolem boků. Usmála jsem se, když mě Luke políbil. Nejdřívě něžně a lehce, pak ale vášnivěji a s chtíčem. Vlna vzrušení mi projela tělem.
,,Co takhle dát si sprchu?" navrhla jsem. Ušklíbl se na mě a lehce mě políbil na krk.
,,Už jsem myslel, že to nenavrhneš." zamumlal oproti mé kůži a pak mě vyzvedl do vzduchu. Zaječela jsem a pak se začala smát.
Luke šel se mnou přehozenou na rameni rovnou do koupelny. Oba dva jsme se smáli jako malí.
,,Lucasi, ty jsi blázen!" řekla jsem nevěřícně a pobaveně, když nás oba postavil do sprchového koutu. Pak na nás pustil vodu. ,,Lucasi!?!" zaječela jsem.
,,Blázen ledatak do tebe, lásko." řekl a vrhl se mi na rty. Přimáčkl mě na tu chladnou zeď a to mě donutilo zasténat. Chytla jsem lem jeho boxerek a začala mu je stahovat.
Zasténal. ,,Miluju tě." opustil mé rty a začal mi líbat krk. Zaklonila jsem hlavu a užívala si jeho doteků.
Jeho ruce si našly zapínání mé podprsenky a rozeply ji. Sundal mi ji a pak mi sundal i spodní prádlo. S boxerkama jsem mu pomohla já.
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter