24) Liz is calling....

2.4K 183 3
                                    

,,Fajn." vzdal to Luke. ,,Co?" zvedla jsem obočí a opřela se zády o sedačku. ,,Už to vzdáváš?" zkousla jsem si ret.

,,Je vidět, že si pusu od tebe nezasloužím." vyšpulil ret a svalil se vedle mě. Přitulila jsem se k němu. Podíval se na mě štěněčíma očima. ,,To máš blbý." vyplázla jsem na něj jazyk a znova se od něj odtáhla, vstala jsem a chtěla jít do kuchyně.

,,Nikam nepůjdeš." zavrčel a přitáhl si mě zpátky do klína. Objal mě kolem pasu a doslova mě dusil. ,,Pusť mě Lucasi!" zavrčela jsem a snažila se dostat z jeho objetí. Smál se a ještě víc mě stiskl k sobě.

,,Luku nejsem tvůj majetek!" vyjekla jsem a on mě pustil. Slezla jsem z jeho klína a šla směrem ke kuchyni. Napila jsem se vody, co jsem si nalila do sklenice.

Celým bytem se rozezněl můj vyzváněcí tón mobilu. Luke zamručel, ať to okamžitě vypnu. Vyplázla jsem na něj jazyk a oba dva jsme se na sebe začali ksichtit. Z jeho obličejů jsem chytla menší záchvat smíchu. Pak jsem ten hovor přijala.

,,Ano?" řekla jsem, protože jsem se nepodívala na displej. ,,Ahoj Melindo." zvolal ženský hlas. Vyvalila jsem oči - Lukova matka! ,,A-ahoj Liz." řekla jsem a podívala se na Luka, který na mě vyvalil oči. ,,Copak? Ruším tě?" zeptala se.

,,Ale ne, vubec ne." přešla jsem ke kuchyni a sedla si na linku. ,,Paráda!" vyjekla a zasmála se. Já taky. ,,No, Je tam někde Luke?" zeptala se znova. Usmála jsem se. ,,Je rozvalený na gauči." Odpověděla jsem, nacož Luke zareagoval.

,,A můžeš se ho zeptat, proč mi celý den nebere telefon?!" vyjekla a já spojila rty do jedné linie. ,,No,.." vydechla jsem a ona hned zareagovala. ,,Melindo, nemám moc času." řekla a já přikývla. Nechápala jsem moc, o čem to mluví!

,,Nemohli byste dneska nebo zítra přijet k nám domů?" zeptala se a já vyjekla nadšením. ,,Jasně!"

,,Super, tam vám řeknu podrobnosti. Mějte se." zavěsila. ,,Ahoj." zamumlala jsem a v hlavě si znova přehrála celý hovor. Co.to.sakra?

,,Neříkej mi, že ti volala moje matka." zakroutil Luke hlavou, vstal z gauče a na čele se mu objevily vrásky.

,,Volala." přikývla jsem a uculila se na něj. ,,Máme přijet k vám, prý nám tam řeknou detaily." pokrčila jsem rameny a on se uchichtl. Zvedla jsem obočí. ,,Zkus hádat, co bude hlavní téma?" ukázal na sebe pěstí. ,,Třeba ne." sedla jsem si na linku a opřela se lokty.

Luke ke mně přešel a obmotal si moje nohy okolo jeho pasu. Zvedla jsem se a objala ho kolem krku. Přitiskla jsem rty na ty jeho a on spolupracoval.

Tahal mě směrem ložnice. Donutila jsem ho si lehnout na záda na postel a já si na něj obkročmo. Jeho ruce sklouzly na můj zadek a stiskly ho. Začala jsem mi sundávat triko a on se ode mě odtáhl, aby si ho mohl přetáhnout přes hlavu.

Prstama vnikl pod moje triko a začal ho vyhrnovat dovrchu. Nechala jsem ho, aby mi ho sundal. A taky jsem ho nechala mě líbat na krku.

Tahala jsem ho za vlasy a občas mu vzdychla do ucha. Pak mě něco napadlo, že si z něj udělám srandu. Odtáhla jsem se od něj a šla pryč. Pochopitelně mě ihned zastavil.

,,Kam jako jdeš?" zavrněl a znova si mě přitáhl k němu. No, a já se znova odtáhla. ,,Já ti neřekla, že mám krámy?" zkouskla jsem si ret a doufala, že mi to sežere.

,,Cože?" vyjekl a já se snažila nerozesmát se. ,,Tos mi nemohla říct dřív?" vypadal hodně zklamaně. Chudáček, nedala jsem mu!

,,No, snad někdy jindy." řekla jsem a šla ke dveřím. Začala jsem se na něj usmívat, pak už jsem to nevydržela a začala se smát.

,,Ty ..." začal přemýšlet a pak mu to došlo. ,,Ty jsi blbá!" vyjekl a hodil po mě polštář. Hodila jsem ho po něm zpátky a šla ven z ložnice.

,,Něco jsi tu nedokončila.." objevil se za mnou a tahal mě zpátky do postele. Začala jsem ječet. ,,Pusť mě." umlčel mě polibkem.

,,Za ten vtípek si mě nepřej holčičko." zavrčel mi do ucha a začal si rozepínat jeansy. ,,A co když přeju?" odvětila jsem mu a pak udělala pěkných pár škrábanců na zádech.

Tenhle díl je na nic:/ a mi je taky na nic:/

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat