MELINDA:
,,Melindo?" vyrušila mě z brečení babička. Hlavu jsem měla v polštářích a doslova se dusila vzlyky. ,,Zlatíčko, stalo se něco?" pohladila mě po rameni. ,,Ne nic se nestalo." řekla jsem s mírným sarkasmem a znova vzlykla.
,,Přede mnou nemusíš nic tajit holčičko." matrace se vedle mě trochu prohloubila, poznala jsem, že si babča sedla ke mně. Pohladila mě po zádech. ,,Co se stalo?" zeptala se mile.
,,Nechci se o tom bavit babi." řekla jsem a zvedla se do sedu. Utřela jsem si slzy a vduchu děkovala Bohu, že se můj dech začal uklidňovat.
,,To se raději budeš utápět ve smutku?" zeptala se. Přikývla jsem. ,,To nestojí za řeč." mávla jsem rukou. Už mi to začalo připadat jako klišè, že mě Lucas podvádí.
,,Stojí to za řeč, jinak bys tak nebrečela." řekla mile. ,,O co ti jde?!" vyjekla jsem naštvaně. Nechápavě se na mě podívala. ,,Chceš mě utěšovat nebo tě jenom zajímá, co mě zas donutilo brečet?!" pravda - byla jsem hodně naštvaná. Na Lukea, na tu holku s oranžovými vlasy, na sebe. ...
,,Samozřejmě, že to první." řekla aniž by se nechala vyvést z míry. ,,Mám o tebe starost Mel." dodala a pousmála se. Povzdechla jsem si a frustrovaně se prohrábla vlasy.
,,Promiň." pípla jsem. ,,Jsem jenom na něho hrozně naštvaná, protože to udělal zas." dodala jsem polohlasem. ,,Luke?" zeptala se. Přikývla jsem. ,,Co udělal?" zeptala se znova. ,,Líbal se z jinou..." pokývala jsem hlavou. ,,..Zase." dodala jsem.
Povzdechla si. ,,To je ale idiot." okomentovala to babi. Koutek úst mi trochu vyletěl vzhůru. ,,Nic proti němu." dodala a dala ruce na svou obranu před sebe. Trochu jsem se rozesmála. Pak mě opět popadl smutek a dalších pár slz vypadlo z mých očí.
,,Nevím, jak ti pomoct zlatíčko." povzdechla si babička a chytla mě za ruku. ,,Nezlob se babi, ale já musím zpátky do Austrálie." řekla jsem a pustila se z jejího sevření.
,,Proč?" nechápala.
,,Musím vyklidit pole." povzdechla jsem si a začala si balit věci.
LUKE:
,,Tak kdo to sakra poslal?" špitl jsem do ticha. Nia zavrtěla hlavou. ,,Já nevím Luku." vydechla. ,,Ale přísahám, že já to nebyla." dodala rychle.
Nevěděl jsem, jestli jí to mám věřit. ,,Smaž to." řekl jsem bez emocí. Chvíli na mě tupě zírala, pak rychle vstala. ,,Jasně." odemkla mobil.
,,Počkej." řekl jsem. ,,Co?" nechápala. ,,Dej mi to. Smažu to sám." natáhl jsem ruku, aby mi dala její mobil. ,,Nevěříš mi, co?" zeptala se dotčeně. Neodpověděl jsem jí. Myslím, že odpověď sama znala.
Podala mi její mobil a na displeji byl zobrazen ten tweet, co mi nejspíš zničil vztah. Smazal jsem ho během pěti vteřin a ještě se ujistil, že se opravdu smazal. Pak jsem jí ten mobil vrátil.
,,Fajn, tak já půjdu." řekl jsem rychle a chtěl jít pryč z jejího pokoje. ,,Počkej." zavolala za mnou. ,,Co?" řekl jsem podrážděně. Chtěl jsem zavolat Mel a vysvětlit jí to.
,,Odpustíš mi to?" zeptala se smutně. ,,Ten tweet?" řekl jsem ještě naštvaněji. ,,Ne, to ne, já to neposlala. Myslím tu pusu, tu fotku... Je mi to fakticky líto Luku. Omluvám se. Tohle já nedělám. Mám Brennyho a on mě miluje..." začala se mi omlouvat.
,,A já mám zase Mel, Nio. A musím jí teď hned zavolat a všechno jí vysvětlit, jinak si to vyloží nějak špatně a to fakticky nechci!" řekl jsem vážně. Přikývla. ,,Jasně." vydechla.
,,Já jen nechci, abychom měli mezi sebou špatné vztahy hned na začátku našeho turné." dodala a trochu se pousmála. ,,To já taky nechci. Příjdeš mi fajn." řekl jsem upřímně. Do háje Lucasi, co to meleš?
,,Ty mi taky příjdeš fajn." řekla a pousmála se. ,,Mohli by z nás být kamarádi, kdybychom na tu věc zapoměli." navrhla. ,,Jo, to by bylo super." souhlasil jsem.
,,Tak fajn." zazubila se a objala mě. Ne Luku! Nesahej ji na... Kurva! Možná jsem se neovládl a 'omylem' ji sáhl na zadek. Nia to brala jako vtip a začala se nervózně smát. ,,Tak už běž." řekla, když jsem na ni pořád tupě zíral.
,,Jo. Tak. Ahoj." vysoukal jsem ze sebe a rychle od ní šel pryč. U toho jsem se ale culil jako pako, za což jsem se nesnášel. Měl jsem pocit, že jsem měl něco udělat ale sakra jsem si nemohl vzpomenout co!
MELINDA:
Když jsem doletěla zpátky do Austrálie, chytla jsem si taxíka a jela rovnou do bytu, kde jsem poslední pár měsíců žila.
,,Díky, drobný si nechte." dala jsem taxikáři sumu, co po mě chtěl. ,,Taky děkuji." odvětil mi mile a pousmál se. Neměla jsem sílu na to, abych mu úsměv opětovala, tak jsem raději rychle vylezla i se svým kufrem ven z auta a šla dovnitř činžáku, kde jsme žili.
Odemkla jsem dveře a vešla do bytu. Můj směr byla ložnice, kde jsem měla ve skříni svoje věci. Vytáhla jsem jednu velkou sportovní tašku a naházela do ní potřebné věci. U toho se málem rozbrečela, opět.
Pak jsem zašla do kuchyně a napsala na malý žlutý papírek VYKLÍZÍM POLE, BUĎ SI S NÍ:) a na to dala svůj snubák a klíče.
Pak jsem zabouchla dveře a znova si chytla taxíka. Mohla jsem říct tomu předtím, aby na mě pár minut počkal, sakra! Když se mě zeptal na adresu, řekla jsem adresu Michaela a Kate. Kluci jsou na turné, tak bych mohla zůstat u Kate, než si najdu něco svého.
Nejdřív jsem jí ale zavolala. Přece se tam nemůžu ukázat jenom tak! Chvíli to zvonilo, než mi to vzala.
,,Melindo? Ahoj!" ozvalo se z druhé strany. ,,Ahoj Kate." řekla jsem smutně. ,,Zlato zníš smutně. Stalo se něco?" zeptala se starostlivě.
,,Nemohla bych u vás na pár dní bydlet? Než si najdu něco svého." zeptala jsem se. ,,Jasně zlato, to je samozřejmost." řekla hned. ,,Děkuju moc."
//O několik dní / koncertů později - LUKE//
Včera večer jsme měli malou oslavu lomeno zapíjení našeho turné po Japonsku. Nebudu lhát, trochu jsem to přepískl, stejně jako kluci. Pamatuju si to jenom zřídka, protože jsem to nejspíš hodně přehnal.
Když sluneční paprsky dopadly na mě, zavrčel a nechtěně otevřel oči. Byl jsem z nějakého důvodu bez trička. Trochu jsem se lekl Caluma, co ležel po postelí. Sakra, my to asi opravdu přehnali!
Zvedl jsem se do sedu a promnul si oči. Hlava mi třeštila! Vedle mě jsem zaregistroval nějaký pohyb. Podíval jsem se, kdo nebo co to je. Skoro jsem zařval, protože vedle mě ležela Nia, lépe řečeno polonahá Nia. Měla na sobě jenom podprsenku a zbytek jsem raději nezjišťoval.
My jsme se spolu vyspali?! Ne! Ne nevyspali! Nemohli jsme se spolu vyspat, to bych si přece pamatoval, ne?
Mezitím, co jsem doslova a do písmene vyšiloval, se Nia zamrvila a pak řekla něco, co jsem opravdu, ale opravdu nečekal.
,,Ty už nespíš lásko?"
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter