,,Melinda Shelfield?!"
Nemohla jsem tomu uvěřit - stála tam. Holka, co byla sestrou kluka, který mě znásilnil. Holka co mi tolik ublížila, protože mě s ním seznámila - Claire, sestra Patricka!
Málem jsem Lukovi rozdrtila ruku! Nevím, jestli jsem byla naštvaná nebo vyděšené. Pravděpodobně obojí.
,,Co ty tady děláš?" zamračila jsem se a přitiskla se více k Lukovi, který vůbec nechápal, co se to tady děje!
,,Já tady tak trochu bydlím." udělala nevinný pohled a uculila se. Měla mnohem kratší vlasy, než si pamatuju. A taky byla trochu více při těle, ne jako tehdy, když byla hubenější než anorektička.
Luke si falešně odkašlal. Její pohled spadl na něj. Žárlivost ve mě vzplanula. ,,Ty musíš být Luke." vyjekla nadšeně a podala mu ruku. Luke ji samozřejmě přijal. ,,Jo. A ty jsi?" zvedl obočí a čekal, až ho doplní.
,,Claire." řekly jsme sborově. Ona se rozesmála na celé kolo. ,,Fajn. Tak pojďte, s Liz a Benem na vás čekáme." řekla pořád nadšeně a šla směrem kuchyň. My s Lukem jsme ji následovali.
,,Mel!" vyjekla Liz a objala mě. Zasmála jsem se, protože si všimla dřív mě, než svého vlastního syna.
,,Luku!" pak objala i ho. Pozdravila jsem Bena, který tam byl taky. Neuvěřitelné, jak jsou si všichni sourozenci Hemmingsovi podobní!
,,Už se znáte s Claire?" zeptala se Liz a ukázala na Claire, která seděla na kuchyňské lince a pořád se nevinně culila.
,,Jo." zamumlala jsem ve stejnou chvíli, kdy Luke řekl: ,,Už jsme se seznámili.". Cítila jsem se nervózní - Patrick a Claire byli vždycky jako jeden! Měli stejné myšlenky, nápady. A byli tu jeden pro druhého. Mám strach - nejen o sebe, ale i o Luka.
"...Poslouchej Shelfieldová, pokud budeš mít nějakého kluka, až mě odtud pustí, zabiju ho. Je ti to jasný?" v hlavě mi zazněl Patrickův hlas.
,,Takže ta novinka, co jsem vám nemohla sdělit po telefonu je, že se náš Ben bude ženit!" vyjekla Liz. S Lukem jsme vyvalili oči.
LUKE:
Ben se bude ženit? Cože?! Mel vypadala stejně tak překvapeně, jako jsem byl já. A ta Claire mi taky nepřišla nijak sympatická.
,,A kdy? A s kým? A-a proč jsi mi nic neřekla?" začal jsem vyvádět jako malá holka. Vždyť já ani nevím, že měl nějakou přítelkyni, natož že se bude ženit!
,,Tuto sobotu. Tady s Claire." ukázala Liz na tu blondýnu, co seděla na kuchyňské lince.
,,Tuto sobotu? To nám teda říkáte brzo!" řekl jsem a založil si ruce na hrudi. ,,Kde máme za tři dny sehnat dárek?" přidala se Mel.
,,Jste svědci, žádné dary nosit nemusíte." Ben poprvé za tuto dobu promluvil.
,,Svědci?" zvedl jsem obočí. ,,Chci aby mi můj malý bráška šel za svědka na mé svatbě." zazubil se Ben a já nevěděl, co mu mám říct. ,,A samozřejmě za svědka chceme i tebe, Melindo." usmál se na Melindu.
,,Věř mi Mel, že já bych byla hrozně ráda, kdybys byla svědkyní na naší svatbě." Claire se usmála a přitulila se k Benovi. Přišlo mi to divný - nemohl jsem si představit, že by se Ben měl ženit. Ten chtěl být, cituju, "Svobodný a mladý navždy". Ale pravda, už je to několik let, co právě tohle řekl.
,,Promiň, tohle nedám." zakroutila Mel hlavou a odešla z kuchyně. Vystartoval jsem hned za ní.
,,Mel? Co pak je?" vyptával jsem se jako malý kluk a objal ji. Byl jsem hrozně šťastný za Bena, ale Mel mi dělala starosti.
,,To ta Claire. Nemám jí ráda." odtáhla se ode mě a pokrčila rameny. ,,Prosím, neptej se proč." řekla prosebně. Přikývl jsem a chytil ji za ramena.
Zabořila mi hlavu do hrudi a já ji začal hladit po vlasech. Chvíli tak zůstala, dokud k nám nepřipochodovala Claire, se psíma očima.
,,Mohla bych mluvit s Melindou?" zeptala se směrem ke mně a mě nezbývalo nic jiného, než jít do kuchyně za mámou a Benem.
MELINDA:
,,Nechci s tebou mluvit." řekla jsem dřív, než ona stačila něco říct. Založila jsem si ruce na hrudi a čekala, až odejde.
,,Omlouvám se Mel, za-za všechno..." zašeptala a já na ni vyvalila oči. ,,Omlouvám se hlavně za mého bratra."
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter