Dny po Vánocích a dny před Silvestrem jsem strávila s Lukem ve studiu nebo jsem s ním chodila po obchodech. Když jsme s ostatníma neslavili Vánoce, rozhodli jsme se oslavit aspoň příchod Nového roku. Nebudu lhát, netěšila jsem se - už jen představa opilých kluků už v sedm večer mi zvedala žaludek.
Ale kluci na tom trvali - a aby toho nebylo málo, tak jsme dostali pořádně seřváno od Mikeyho. Nebylo mi moc jasné, proč po nás Mikey tak řval, ale byla legrace ho vidět naštvaného.
Kate měla opravdu veliké bříško! Bylo mi hrozně líto koukat se na ty dva, jak jsou šťastní a čekají svého prvního potomka a uvědomovat si, že jsem to mohla zažívat taky! Bylo mi jasné, že i Lukovi to bylo líto.
,,Nemám vůbec chuť chlastat." řekl Mike a Kate ho probodla pohledem. ,,Zbyde víc na nás." odvětila mu a ostatní se tomu zasmáli. Začali se dohadovat - Mike trval na tom, že by Kate neměla chlastat. Pro dobro dítěte.
Veškerou svoji pozornost jsem však věnovala Lukovi. Seděli jsme vedle sebe na gauči a já na něj byla nalepená jako žvýkačka. Sice nehrozilo, že by ho tu nějaká holka sbalila ale i tak jsem se od něj nehla! Vypadali jsme jako kdybychom bez sebe nemohli žít a připadalo mi to roztomilé!
,,Kolik je hodin?" zeptala jsem se. Luke se na mě podíval a usmál se. ,,Čtyři hodiny a pět minut." zamával mi iPhonem 6 před obličejem a mě oslabila záře displeje. Ale zaregistrovala jsem na něm naši fotku. Nešlo se nepousmát!
,,Co budeme dělat?" Zeptala jsem se tak napůl k Lukovi a napůl k ostatním. Všichni mykli rameny a zase vrátili k tomu, co doposud dělali. Já znova zabořila hlavu do Lukovy hrudi a nechala se od něj hladit po vlasech.
Byla jsem unavená - neměla jsem náladu vůbec na nic. Když pak Ash zařval, že mu jeho sourozenci dali hru jménem Dobble, nešla jsem s nima hrát. Jenom jsem je pozorovala, jak všichni sedí v kroužku na zemi a snaží se pochopit, co jim Ash vysvětluje. Sama jsem vůbec nechápala, o čem to mluví. ,,No, tak aspoň budu vyhrávat." začal se smát Ashton a pak začali hrát.
Po asi hodině hraní to už pár z nich pochopilo. Jako první to pochopila Kate. Vlastně ona a Ash se prali o první místo, zatímco ostatní si stále lámali hlavy nad těma kartičkama, co drželi v ruce. Pak to pochopila i Mali a Calum, pak Luke a nakonec i Mike. A to uběhla hodina a půl. Byla sranda je poslouchat, jak řvou názvy těch věcí.
,,Ruka...ruka....ruka...kapka...kapka....." vyházel svoje karty Cal a radoval se z výhry. ,,Jo, tak to u tebe vypadá každý večer." rýpl si Mikey a schytal pořádnou bombu od rudého Caluma. Ti dva se začali prát a navzájem se škrtit. ,,Ty idiote!" vyjekl Mike. ,,Přestaň!"
Pak je museli od sebe odtrhnout Ash a Luke. A hraní Dobble skončilo.
Pak nastalo totální dusno. Mike ani Cal celou dobu nic nepromluvili a oba byli na opačných koncích pokoje. Kate byla na Mika naštvaná a raději šla se mnou a Mali se projít ven. Tu procházku jsem navrhla já, nedalo se to tam vydržet.
Už byla tma a my jsme šly do parku. Držely jsme se blízko sebe. Nakonec nebyl nejlepší nápad, jít takhle ve tmě ven a samy.
,,Tak holky." vyjekla Mali. ,,Jak vám to s klukama klape?" nazvázala téma. Kate jí probodla pohledem a začaly jsme se všichni smát. Jak nám to asi má klapat, když Kate je těhotná a já jsem zasnoubená?
,,Ale teď vážně." zvážněla Mali. ,,Kdy jste spolu naposledy spali, Mel?" zeptala se mě, protože bylo jasné, že Mike s Kate teď nespí. Vyvalila jsem na ni oči a ona se ani trochu neusmála. Byla vážná. ,,Proč tě to zajímá?" zvedla jsem obočí. Z jejího vážného pohledu se stal tak trochu úchylácký. ,,Jenom tak, zajímá mě to." mykla rameny a já se na ni pořád dívala s vyvalenýma očima. ,,Naposledy včera." vydala jsem ze sebe a ona se usmála. ,,Bylo to tak těžké říct?" zvedla jedno obočí. Přikývla jsem a raději ji dál ignorovala.
Pak nám Mali začala vyprávět historky o klucích, o tom, jak hráli v garáži a sousedi si na ně chodili stěžovat. Jak měli průsery, protože zdrhali ze školy a tak podobně. Tohle mi Luke nikdy nevyprávěl, vlastně, proč by měl, já se nikdy neptala.
Kate začínala být čím dál víc bledá. Měla jsem o ni strach. Začala zhluboka dýchat a já jsem vyjekla. ,,Kate, co je ti?" s Mali jsme ji dotáhly na lavičku. Kate se na nás podívala a usmála se. ,,Holky, já rodím." vyjekla nadšeně a pak se začala vzpírat bolestí. Mali začala panikařit. ,,Drž ji za ruku, uklidňuj ji." řekla jsem Mali a běžela kousek dál, abych mohla zavolat sanitku.
Když jsem to udělala, zavolala jsem Mikeymu. ,,No?" ozvalo se. ,,Mikey, Kate rodí." řekla jsem a Kate zrovna zakřičela bolestí. Musel to slyšet. ,,Cože? Kdy? K-kde jste? J-je v pořádku?" začal vyšilovat. Protočila jsem očima. ,,Mikeu ona rodí." řekla jsem a on pořád vyšiloval. ,,Já vím, do prdele!" vyjekl. Jeho hlas zněl tak směšně, ale v dané situaci jsem se tomu nemohla zasmát.
,,Kde jste?" zeptal se znova. ,,V parku." odpověděla jsem mu. Nemusela jsem mu říkat, jaký park, jediný park kousek od domu Caluma byl ten, ve kterém jsme byly my. ,,Jedu tam." řekl. ,,Vezmi s sebou Luka." řekla jsem prosebně. ,,Jedeme všichni." zařval do telefonu Ash a pak mi to típl.
Kate Mali drtila ruku a byla totálně zpocená. Přiběhla jsem k nim a společně jsme Kate s Mali utěšovaly. Ani ne za pět minut přijeli kluci. A za nima sanitka.
Běžela jsem za nima a ukázala jim, kde Kate je. Naložili ji na nosítka odvezli v sanitce do nemocnice. Mike letěl hned za nima, že se od ní nehne. Nechali ho nastoupit, ale dívali se na něj nedůvěřivě, protože měl křiklavě červené a tak celkově byl oblečený jako nějaký punkáč, co bere drogy. Ale pustili ho.
Calum, Mali a Ash jeli hned za nima, ale já s Lukem zůstala v parku, chtěli jsme jet vlastním. Luke z toho byl vynervovaný, poznala jsem to na něm. ,,Jsi v pohodě?" zeptala jsem se ho a on zakroutil hlavou. Povzdechla jsem si. ,,Já taky ne." políbila jsem ho a objala ho. Zamlklý a smutný Luke se mi nelíbil.
,,Ale budeš strýc, to je super ne?" snažila jsem se ho rozveselit. ,,Mohl jsem být táta." zachraptěl a odtáhl se ode mě. Zamračila jsem se. ,,Tak promiň. Promiň za to, že jsem potratila. Udělala jsem to totiž schválně." řekla jsem naštvaně a šla od něj pryč. Byla jsem naštvaná, že mi to dává za vinu. Z očí mi začaly stékat slzy, protože on odešel úplně opačným směrem, než já.
Zavolala jsem si taxíka a zaplatila si cestu do nemocnice. ,,Můžu se zeptat proč?" zvedl obočí řidič a já se na něj podívala přes slzy. ,,Moje kamarádka rodí."
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter