16) at Starbucks with Petty

2.6K 191 6
                                    

Měla jsem co dělat, abych ho neumačkala k smrti. Byla jsem tak nadšená a šťastná! A on byl taky.

,,Melin." zašeptal mi Luke. Odtáhla jsem se od něj a zadívala se mu do očí.  ,,No?" usmála jsem se a hladila ho po tváři. Slova nedokázala vyjádřit, jak moc jsem se cítila šťastná!

,,Miluju tě." řekl po chvíli, co se mi zadíval do očí.  Znova jsem se usmála a políbila na ho na místečko u rtu, kde byl jeho piercing.  ,,Já tebe taky, tučňáčku." zašeptala jsem a on se uchechtnul.  ,,Tys mi právě řekla tučňáčku?" zněl docela pobaveně, ale i dojatě.  Jenom jsem přikývla.

Zasmál se a políbil mě. ,,Těším se, až budeš moje tučňačka." řekl dětinsky a znova mě políbil.  ,,To já už jsem, jenom budeme manželé." pokrčila jsem rameny a on se znova zasmál. Bylo mi líto, že musím tuhle nádhernou chvíli pokazit.

,,Volala mi Petty." řekla jsem mu a on se na mě nechápavě podíval.  ,,Petty?" nejspíš nevěděl, o kom mluvím.  ,,Chce se se mnou setkat, dneska. Dlouho jsme se neviděly a..." začala jsem a on mě přerušil.  ,,Takže budeme muset odjet." řekl zklesle.  Zakroutila jsem hlavou.  ,,Nemusíme odjet, jenom mě dneska můžeš hodit do města, tak budu chvíli s Petty a večer budu jenom tvoje." navrhla jsem mu a on se pousmál.  ,,S tím nejde nesouhlasit." řekl a já se usmála.  ,,Fajn, tak já se jdu připravit."  slezla jsem z něj a šla do ložnice, kde jsem se nachystala.

Namalovala jsem se, trochu si upravila vlasy a oblékla si svoje černé džíny. Dále jsem si vzala svoje tmavě modré tričko s dlouhým rukávem a pod to bílé tílko. Bylo to jediné, co mi Luke sem sbalil, tak jsem vlastně ani neměla na výběr.

Pak jsem šla zpátky za ním do kuchyně.  Luke zrovna jedl - myslím, že to byl nějaký těstovinový salát. ,,Wow." řekl s plnou pusou a prohlédl si mě. Prohrábla jsem si vlasy a usmála jsem se.  ,,Sluší ti to." řekl s úsměvem a pak se zas začal věnovat obědu.  Probodla jsem ho pohledem.  ,,Zavezeš mě do toho Starbucks, nebo budu muset jít pěšky?" zeptala jsem se a myslela jsem to vážně. Chodit pěšky mi nevadí, klidně bych šla.

,,Můžu to dojíst?" zeptal se s plnou pusou a já se uchechtla.  ,,Nemůžeš." řekla jsem a zakroutila jsem hlavou na náznak nesouhlasu.  Spokl poslední sousto a vyhodil plastový talířek do koše.  ,,Fajn, tak jedeme." řekl a vytáhl klíčky z kapsy.  ,,Díky, že si mě nechala sníst můj oběd." řekl sarkasticky a já se usmála.  ,,Není zač." řekla jsem mu se stejným tónem, jako on mi.

Nasedla jsem do auta a jeli jsme směr Sydney. Luke pustil rádio, kde hráli All time low. Začala jsem se tlemit - jejich písničky mám opravdu ráda. Hned jsem zvýšila hlasitost a poznala jsem, že se jedná o Somewhere in Neverland.  Hned jsem začala zpaměti zpívat slova s nima.

Luke se zasmál.  ,,Tady je někdo fanda." řekl a začal zpívat se mnou.  ,,Ano, někdo je tady fanda." řekla jsem pobaveně.  Znal ten text lépe než já, a to jsem tenhle song poslouchala prakticky celý den, když jsem byla mladší!

Pak začal refrén, který spletl on. Musela jsem se smát, ale stejně jsem ho zpívala.

,,Wendy run away with me
I know I sound crazy
Don’t you see what you do to me?
I want to be your lost boy
Your last chance, a better reality...."

,,Ta písnička je divná!" řekl Luke po chvíli. Probodla jsem ho pohledem.  ,,Tak proč ji zpíváš?" zeptala jsem se. Všimla jsem si, že jsme se blížili ke Starbucks.  ,,Protože jsi ji zpívala ty, lásko." mrkl na mě a já se usmála, přesto, jak jsem byla na něj, za tohle 'naštvaná'.

 ,,Vrať se mi brzy." řekl, když jsme dojeli na parkoviště. Usmála jsem se.  ,,Schválně budu s Petty co nejvíce." zasmála jsem se pak jsem ho objala.  ,,Měj se." rychle jsem ho políbila a vystoupila z auta.  Venku jsem si upravila vlasy a poslala mu vzdušnou pusu, než opravdu odjel.

                                                                                                        ****

Čekala jsem na Petty asi patnáct minut ve Starbucks, stačila jsem sníst jednoho čokoládového donuta a vysvětlovat jedné fanynce, že nejsem Melinda. Vím, neměla bych lhát, ale ona se mě neustále vyptávala, jak to mezi námi je, že je jí líto, že jsem potratila a jestli náhodou nevím, jestli bude Mikeyho dítě holka či kluk. Věřte mi, raději jsem zalhala.

Už jsem se chystala jí zavolat, když se nade mnou zjevila její vyhoublá postava.  ,,Melindo!" vykřikla a roztáhla ruce a čekala až ji obejmu. Pak si ke mně přisedla a objednala si karamelové latté a čokoládového donuta - naprosto stejnou objednávku, jako jsem měla já.

,,Tak jo holka." řekla a zazubila se.  ,,Jak jde život?" zeptala se a já se uculila.  ,,Nic, co by stálo za řeč." shrnula jsem svůj podivný život do jedné věty a ona zamručela.  ,,Ale no tak, nějaké detaily, jak jste na tom s Lukem?" zeptala se a upila si z kelímku. 

Rozhlídla jsem se, jestli tu někde není ta holka, co se mě vyptávala na ty otázky týkajících se Lukovy skupiny a ukázala Pett svou ruku. Chvíli na ní zírala, dokud nespatřila můj zlatý prstýnek s perličkou, který mi před chvílí daroval Luke.

Zaječela. Spousta lidí kolem se na nás otočila a já jim věnovala omluvný pohled. Pett se trochu přikrčila, protože se styděla a vzala mou ruku. Prohlížela si ten prstýnek a vypadalo to, že se rozbrečí. ,,No tak holka, ty si teda žiješ!" vyjekla a znova se napila.  ,,To já jsem pořád single."  posmutněla a já ji chytla za ruku.  ,,Neboj, ještě se o tebe budou prát." mrkla jsem na ni a ona se uculila.

,,To teda doufám!" řekla a vzdychla.  ,,V televizi bylo, že prý jsi potratila. Je to pravda?" zeptala se se smutným výrazem ve tváři a já přikývla. ,,Jo, jo je." snažila jsem se zahnat slzy a myšlenku Luka s dítětem.

Pak jsme si spolu povídaly ještě dalších pár hodin. Dokud nám neřekli, že Starbucks zavírá. To už jsme se rozloučily a každá si šla vlastní cestou. Chtěla jsem zavolat Lukovi, aby si pro mě přijel, ale pak mě napadlo něco lepšího a zavolala si taxi. Adresu jsem nevěděla, ale cestu jsem si pamatovala přesně, tak jsem toho taxikáře navigovala. Když jsme přijeli do naší chaty, zaplatila jsem mu a vylezla ven z auta.

Opatrně jsem vešla dovnitř a sledovala Luka, jak sedí na sedačce, znuděný, přepíná programy z písniček na fotbal. Nešlo se nepousmát.  Opatrně jsem k němu přešla a zakryla mu oči. Lekl se tak moc, že skoro spadl z gauče.  ,,Kdo je?" snažila jsem se moc nesmát.  ,,Holka, která mě lekla tak moc, že ji za to asi zabiju!" řekl a já sundala ruce z jeho obličeje a začala zdrhat do ložnice. Samozřejmě on letěl se mnou.

Ani jsem se nenadála, dusil mě v objetí.  ,,Ahoj." zašeptal a přitiskl rty na ty mé. Obmotala jsem ruce okolo jeho krku a pár polibků opětovala.  ,,Ahoj."  zašeptala jsem mu nazpět a on se usmál.

,,Tak, jak bylo?" zeptal se a já se na něj podívala pohledem alá 'To jako vážně, Luku?'.  ,,Těšila jsem se na tebe." ignorovala jsem jeho otázku a povalovala ho na postel.

. . .

Donuts + Tomorrow never dies + wattpad = my docember :3 :DDD
Tak jo, hlásím se s další částí :D nemám co dodat jenom: foto-prstýnek jsem 'ukradla' z instagramu Ariany Grande a písnička k této části nesedí, jenom jsem ji sem dala, abyste věděli, jak zní, když si ji Luke i Mel zpívají :D :)

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat