,,Melindo, jsi doma?" ozvalo se z chodby a já leknutím nadskočila. ,,Luku?" vyšla jsem z koupelny a za chvíli se dusila v jeho obětí. ,,L-luku. Před chvíli jsem zvracela, raději mě pusť." vyšlo ze mě přidušeně a on mě pustil a položil na zem. Pak mi chtěl věnovat polibek, ale já se otočila, takže mi dal jenom pusu na tvář. Nechápavě se podíval. ,,Před chvílí jsem zvracela." zopakovala jsem mu a on se usmál a přikývl. ,,Raději se nebudu ptát, jak ti je." konstatoval a já zavrtěla hlavou. ,,To nedělej." šla jsem do kuchyně a sedla si na linku.
,,Stejně tomu nemůžu uvěřit." řekl po chvíli, co mě pozoroval. ,,No tak to jsme dva." odvětila jsem mu s až příliž hnusným tónem a on se zamračil. ,,Nechceš jít na potrat, že ne?!" řekl s obavami v hlase a já se zadusila vlastní slinou. ,,Děláš si srandu?" vyjekla jsem a znova zakašlala. ,,Nikdy bych mu neublížila!" pohladila jsem si břicho. Sledovala jsem jeho výraz. Chvíli se tvářil podezíravě, za chvíli se začal culit. ,,Mu?" na tváři se mu objevili ďolíčky a mi to připadalo roztomilé. ,,Nebo jí. Ale bych ráda, kdyby to byl on." začala jsem mumlat a on se zasmál. Přešel ke mně a opřel si svoje čelo o to mé a políbil mě na nos. ,,Ty bys chtěla kluka?" usmál se a sledoval moje břicho. ,,Jo, chtěla Lucase mladšího." zasnila jsem se a on se uculil. ,,Lucase jo?" zkousl si ret a nepřestával se culit. ,,To já bych raději Mirandu." oponoval mi a já se na něj nechápavě podívala. ,,Proč právě Mirandu?" "Protože to zní podobně jako Melinda a protože mě to právě teď napadlo." zasmál se a já s ním.
,,Tak tedy Lucas a Miranda?" objala jsem ho kolem krku a nohy obmotala kolem jeho pasu. Hladil mě po zádech a přikývl. ,,To jsem sladká jména." znova se začal culit. ,,To moje je ale lepší." vyplázla jsem na něj jazyk a on se usmál. ,,Není, lásko." zakýval soucitně hlavou a já se na něj vážně podívala.
,,Bude to těžký. Za chvíli budu mít jinou náladu, než mám teď." uchichtnula jsem se a moje oči se naplnily slzami. ,,No a je to tady." utřela jsem si jednu slzu a nepřestávala jsem se usmívat. Přitáhl si mě do objetí. ,,Budeš úžasná máma." zašeptal mi. Popotáhla jsem. ,,A ty ten nejlepší táta." pohladila jsem ho po zádech.
,,Nechceš si dneska někam vyrazit." odtáhl se a já na něj nechápavě podívala. ,,A kam?" jenom jsem dořekla otázku, odpověděl mi. ,,Na koncert. Calum sehnal lístky a strašně tam chce jít, já taky, a tebe tu samotnou nenechám, takže ty jdeš taky." řekl rázně a já se zasmála a následně přikývla. ,,Fajn. Aspoň se doma nebudu nudit." seskočila jsem s linky a ignorovala bolest celého těla, když jsem dopadla na zem.
,,Jdu se připravit." mrkla jsem a on přikývl. ,,Za chvíli jedeme, takže..." chápala jsem, co se mi snaži naznačit, tak jsem přikývla a rychle za sebou zavřela dveře ložnice. Následně na to jsem se chytla za břicho a silně zaťala pěsti, jelikož ta bolest nepřestávala. Pomalu jsem se narovnala a bolest začala ustupovat. Díky Bohu!
Pak jsem se převlékla do černého tílka a černých roztržených džín a přes to tílko si oblékla šedé velké tričko s dlouhým rukávem, protože mi byla zima. Následně jsem si namalovala oči a vlasy si dala do culíku. Nechtělo se mi je žehlit, stejně je budu mít zase kudrnatý.
,,Wow." řekl Luke, když mě políbil. ,,Sluši ti to." zašeptal mi a tahal mě ven z bytu, pak přes celou chodbu až k autu, kde mi otevřel dveře.
,,Těšíš se?" zeptal se, když vyjel z parkoviště. ,,Na jaký koncert to jedeme?" zeptala jsem se ale odpověď jsem tušila předem. ,,To je překvapení." odvětil mi a já si povzdechla. To jsem si přesně myslela, že mi řekne!
****
,,Linkin Park?" vykřikla jsem a on se uchichtnul. ,,Jo, jdeme na koncert Linkin Parku." nervózně se zasmál. ,,To je paráda! Na jejich koncertě jsem ještě nebyla!" objala jsem ho a málem ho nadšením umačkala. ,,To je super, ale pojď, nebo se ani nedostaneme dovnitř." vzal mě za ruku a prorvali jsme se velkou řadou až k ochrance, která nás pustila hned.Celý koncert mě Luke objímal a oba dva jsme řvali s ostaníma texty písniček. Znala jsem všechny, ne dokonale, ale znala. Nejlepší bylo, když začal Chester zpívat Numb a sundal si tričko. Kdyby mě Luke neobjímal, málem jsem tam omdlela, nebo jako pár fanynek vyskočila na pódium. Byl opravdu sexy! Když jsem to zašeptala Lukovi, vypadal, jakoby žárlil. Uklidnila jsem ho tím, že s ním čekám dítě.
Po koncertě, který trval asi dvě nebo kolik to bylo hodin, jsme šli spolu s Kate do zákulisí. Popovídali jsme si i s dalšíma fandama a hlavně s Mikem a Chesterem. Byli tam i ostatní, bylo to prostě nádherné! Pak mi Chester popřál k těhotenství a Kate taky. Nechápaly jsme ani jedna, jak to věděl a když jsme se ho na to zeptaly, jenom se usmál. Nejspíš se někdo z kluků přeřekl.
Cestou domů mi začali oční víčka připadat těžká a usnula jsem po asi minutě. Když mě Luke vzbudil, s tím, že jsme doma, nedokázala jsem se ani pohnout. Nějakým způsobem se mi ale povedlo dostat se ven z auta. Pak, když jsem se postavila na nohy, se to stalo. Zatmělo se mi před očima a poslední, co si pamatuju, byl křik Luka.
Tak jo, hlásím se !opět! s krátkou částí :'D -.- nějak mi nejde se rozepsat :'( mám nějaký blok, asi :/ jinak, 'Mike' v zákulisí je Mike Shinoda z Linkin Parku, ne Mikey z 5SOS, jen pro jistotu :D :'D Jinak, snad se vám tato krátká část líbila, piště do komentů :) a děkuju za všechny ty komentáře u předchozího (a taky krátkého-.-) dílu :-* jste boží:-*
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter