(Prosím odpovězte na otázky na konci, potřebuju to vědět✨)
Asi jsem si vyřvala hlasivky. Jack začal pouštět všechny songy od Simple planů a mi to nedalo a musela jsem si je zpívat. No, kdybych si je zpívala. Já je doslova řvala!
,,Bože můj, já umřu!" řekl Jack a popadl se za břicho. Smáli jsme se tak moc, že mě hrozně bolelo břicho. Tomu malému se to nejspíš moc nelíbilo, ale mi to bylo celkem jedno.
,,To mi povídej." řekla jsem a pak sykla bolestí.
,,Proboha, jsi v pohodě?" vyjekl vystrašeně a hned se na mě podíval.
,,Jo jsem. Věnuj se řízení, prosím tě!" napomenula jsem ho s úsměvem. Jack se tedy otočil a znova se začal věnovat řízení. Po pár minutách zabočil a přijel rovnou na parkoviště toho nákupáku, kde jsme měli namířeno.
,,Bože já mám takovou chuť na čokoládu." zasténala jsem, když jsem vylézala z auta.
,,Tak ti koupíme tu největší čokoládu, co tam mají princezno." uculil se na mě Jack. ,,Ale pod pět dolarů." dodal a začal se smát.
,,Blbečku." vyplázla jsem na něj jazyk a pak uraženě našpulila pusu.
Vešli jsme dovnitř. Nebylo tu moc lidí. Díky Bohu! Nenávidím přeplněné nákupáky a obchody!
,,Jdu si pro tu čokoládu." řekla jsem Jackovi, co zatím bral košík. Přikývl a já odešla k regálu s čokoládou.
Byly tu různé příchutě, tak jsem si vybrala rovnou tři: jahodovou, karamelovou a s kouskama sušenek. Byly tak levné, že jsem si vzala od každého druhu, co jsem si vybrala minimálně tři kusy.
Procházela jsem regály dál. Bylo tu spoustu jídla. Jídla, co jsem nikdy nejedla!
,,Melindo?" ozvalo se za mnou. Jack šel i s košíkem rovnou za mnou. ,,Kolik toho proboha máš?" vyjekl pobaveně a sledoval tu hromadu čokolád v mém náručí.
Jen jsem se usmála a hodila je k jeho věcem. Vzal coca-coly a taky pringels.
,,Aw dneska nám bude opravdu špatně." řekla jsem a on se zasmáním přikývl.
,,To jo, ale budem dobře najezení." pohladil si svoje ploché břicho.
,,To jo." přitakala jsem. ,,Ale budu tlustá." zamručela jsem podrážděně.
Jack se na mě vražedně podíval. ,,Ty jsi nikdy nepřibrala! Ani když jsme jako malí jedli každý den dort! Já měl pak nadváhu a tys byla v pohodě!" řekl mi a já se rozesmála.
,,Neměl jsi nadváhu!" prostestovala jsem.
,,Jasně, že měl!" odvětil mi. ,,Celý léto jsem strávil ve fitku! Zkurvený dorty!" zanadával.
Zasmála jsem se.
Došli jsme k pokladně. ,,Platím já." s těmahle slovama Jack vytáhl celý nákup a nenechal mě ani protestovat! Zaplatili jsme a všechno to natahali do jeho úžasného auta.
,,Co si pustíme teď?" zeptal se Jack, když jsme byli v autě.
,,Co tu ještě máš?" zeptala jsem se.
,,Tady máš cédéčka, tak si vyber." usmál se, nastartoval a vyjel z parkoviště.
V přihrádce u mých noh jsem vybrala pár cédéček, co tam Jack měl. Prohlídla jsem si je. Jack tu měl takové ty klasiky, jako Nickelback, AC DC, Iron Maiden a tak. Vybrala jsem ten Nickelback.
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
Hayran KurguVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter