33) First concert in Japan

2.2K 177 17
                                    

Celou cestu do Japonska mě ta Nia sledovala a probodávala pohledem. Z nějakého důvodu jsem se nemohl zbavit myšlenky, že je to ještě dítě. Vypadala tak. I Rena. Ta vypadala taky mladě.

Díky Bohu, že se mnou nikdo z Hey Violet nemluvili. Neměl jsem náladu se z nima jakkoli vybavovat a předstírat, že mi Mel nechybí a neničí mě to. Seděl jsem v sedadle u okýnka, co nejvíce vzadu. Nedalo mi to a napsal jsem jí.

Já: Melindo?
M: Luku?
Já: Chybíš mi;(
M: To ty mi taky lásko:*
Já: Víš co je nového?
M: Co?
Já: Máme předskokany:/
M: To je přece skvělý, ne?;)
Já: To je ... co ty?:) Doletěla jsi v pohodě?:)
M: Jo, ale teď už půl hodiny sedím v autě s babi a ta se mi snaží vecpat do hlavy, že ten chlap, za kterým jedeme, je můj otec -,-
Já: Strašně mě mrzí, že tě teď nemůžu obejmout:'(

Odpovědi jsem se nedočkal. Ťukal jsem nehtem na displej a stále se nic nedělo. Po několika minutách jsem to vzdal a hodil mobilem o sedadlo. Můj mozek si začal vytvářet iluze, o které jsem nestál. Před očima se mi objevil chlápek, co je s Mel v jednom pokoji a snaží se ji přesvědčit, že je její otec. Jenomže on taky jejím otcem být nemusí s to je to, co mi dělalo takový problém. Už si začínám myslet, že jsem opravdu paranoidní.

,,Děje se něco?" ozval se kousek ode mě holčičí hlas. Povzdechl jsem si a moc se snažil neprotočit očima. ,,Jo, děje." založil jsem si ruce na hrudi a naštvaně se zadíval z okna. Narůstala ve mě žárlivost a naštvanost, protože jsem nevěděl, kdo nebo co právě s Melindou je.

,,Můžu se zeptat co?" její otravný hlas mi nedal pokoj. Chtěl jsem na ní zařvat, ať mě laskavě nechá na pokoji, ale nějak jsem ze sebe dostal: "Moje holka." a pak jsem doplnil: "Teda snoubenka."

Z nějakého důvodu se jí ze tváře ztratil úsměv, hned potom, co jsem to řekl. Musel jsem se nad tím vduchu pousmát. Díky Bohu, že v tu chvíli k nám přišel John a oznámil nám, že odlétáme, protože Nia se ke mně začala hnusně přibližovat. Teď jí nezbývalo nic jiného, než jít na svoje místo a zapnout si pás, tak jako já.

Když jsme přistáli, dostali jsme instrukce a takové červené taláry s japonskými nápisy. Nevěděl jsem, k čemu to bylo, ale pak se ukázalo, že před letištěm bylo spousta japonců, kteří to ocenili. Ať už fotografové, kteří na nás řvali něco japonsky, nebo fanynky, co se na nás pokoušely mluvit anglicky. Bylo to strašně milé, když mi jedna z nich krkolomou angličtinou řekla, abych pozdravil Melindu. Měla dokonce tričko s fotkou mě a Mel. Nedalo mi to - vyfotil jsem se s ní na svůj mobil a pak tu fotku poslal Mel.

Mike dostal od jedné fanynky plyšového Pikačua, a pořád dokola mi a Calumovi s ním mával u ubličeje. Hned říkal, že ho dá Mirandě. Chvíli mi trvalo, než mi došlo, že myslel svou dceru Mirandu a né Mirandu z Hey Violet.

Dorazili jsme do hotelu. Moc se toho neudálo. Jako pokaždé - měli jsme dvě hodiny volno, pak jsme začali zkoušet a pak jsme se chystali na koncert. Nebudu lhát, měl jsem strašnou trému. Sice už jsme odehráli poměrně dost koncertů na to, abych se zbavil svojí hrozné trémy. Jenomže já se jí nijak nezbavil.

Když jsme vylezli na pódium, celá hala se rozezněla křikem stovek holek. Nemám tušení, kolik jich tu bylo, ale bylo jich tu dost. Ruce se roztřásly, když Ashton zařval přes celou halu do mikrofonu: "Ahoj Tokyo! My jsme 5 seconds of summer."

MELINDA:

,,Dáš si k večeři míchaná vajíčka?" do pokoje vtrhl můj otec a vyrušil mě z přemýšlení. Protočila jsem naštvaně očima a jenom zavrčela: "Nechci."

Největší podraz od babi byl, že mě tu nechala s tímhle blbcem samotnou. Prý si musela něco zařídit a ať na ní nemusíme čekat. Byla jsem na ni fakticky naštvaná!

,,Musíš něco jíst." namítl. ,,Ale ne od tebe." odvětila jsem. ,,Vím, že mě nemáš ráda za to, co jsem ti provedl ale ..." začal větu ale já ho přerušila ,,To si piš, že tě nemám ráda. Ne! Nemám tě ráda. Já tě nenávidím a babi taky. Tys mě opustil tehdy a ona dnes." prohlásila jsem naštvaně.

,,Dceruško." vydechl smutně. ,,Nejsem tvoje dcera." přecedila jsem skrz zuby. ,,Vím, že si to nezasloužím, ale chci po tobě jednu věc." řekl. Nevěřícně jsem se na něj koukla a pak řekla: ,,To teda nezasloužíš."

,,Nech mě říct, co to je." prosil. ,,Co když nenechám?" řekla jsem přidrzle. ,,Prosím." řekl. ,,Ne." odvětila jsem. ,,KURVA MELINDO!" zařval a praštil pěstí proti zdi. Začala jsem se bát.

,,Chci, abys mi odpustila." řekl už zklidněně. Jeho pěst byla pořád u zdi. ,,Proč bych to měla dělat?" i přes všechen strach a obavy jsem řekla právě tohle. ,,Protože umírám." odvětil mi.

,,Cože?"

LUKE:

,,Ty bláho! Kluci, byli jste skvělí!" zakřičel na nás Casey hned, co jsme přišli do zákulisí. ,,Dík." řekl jsem a pak se svalil na gauč. Málem jsem se udusil, protože mě Mike zalehl. ,,Vypadni ze mě ty idiote!" přecedil jsem skrz zuby a sotva jsem se dokázal nadechnout. A taky on byl hrozně spocený a tak se na mě doslova lepil. Bylo to nechutný.

,,Sorry kámo. Já si tě nevšiml." řekl Mike a pak se ze mě zvedl. Protočil jsem očima a zvedl se na nohy. Všem ostatním to samozřejmě přišlo vtipné a začali se smát. Já šel do koupelny, co tam byla. Dal jsem si dlouhou, horkou sprchu. Trochu mě to uklidnilo. Nevím proč, ale v blízkosti Hey Violet jsem se cítil nervózní.

Rukou jsem nahmatal ručník a obmotal jsem si ho kolem pasu. Málem jsem dostal infarkt, když jsem zjistil, že před dveřma stojí Nia. Teda stála, asi tak na pár sekund. Pak rychle zavřela dveře a nechala mě zase samotného. ,,To si děláš prdel." zasmál jsem se, protože mi došlo, že nejspíš celou tu dobu sledovala, jak se sprchuju.

Oblíkl jsem se a šel zpátky na gauč. Sedl jsem si vedle Ashtona, co se na mě culil. Po nějaké té době, co na mě nepřestával zírat a culit se, jsem to nevydržel a zeptal se, co se děje.

,,Víš o tom, že tě Nia celou tu dobu sledovala, jak se sprchuješ?" zeptal se a já si povzdechl. ,,Jo, vím.". Ashton se zasmál a trochu mě poplácal po rameni. ,,Být tebou, dával bych si na ni bacha. Přeci jen, už máš Mel." řekl kázeňsky. Trochu naštvaně jsem se zvedl z gauče. ,,Myslíš si, že podvedu Mel s tímhle děckem?!" vyjekl jsem a Ash trochu ode mě ucouvl s rukama v ochranném gestu.

,,Klid kámo, já tě jen varoval." řekl. ,,Příště si to odpusť." zavrčel jsem a šel pryč. Cestou jsem vrazil do někoho, jak jsem později zjistil, byla to Nia. Brečela a utíkala ode mě pryč. No, to bude ještě zajímavý.

Tak jo, konečně další díl 🙏🙏🙏 Vím, že asi některé z vás ta Nia štve 😕 ale nebojte, bude hůř 😂😂😂😂 Otázka pro vás: Co byste řekli, kdybych si zařídila snap? Přidávala bych tam, jak jsem daleko s tím a tím dílem adt. Pište do komentářů ☺️ xx 😘😘

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat