45) A cup of tea

1.9K 154 18
                                    

Víte co nesnáším? Pisatelský blok!-,-

Neustále se na mě díval, myslel to asi vážně. Jak si sakra může být tak jistý? Já si sama nejsem jistá, jestli ho chci políbit, jestli ho chci zase zpátky... Tak jak to sakra může vědět on?

,,Luku.. Pusť mě, prosím." zašeptala jsem po dlouhé chvíli mlčení. Trošku se zamračil a jeho stisk povolil. ,,Čekal jsem jinačí reakci." zamumlal. To už jsem se mu ze sevření vytrhla úplně.

,,A co sis myslel? Že ti padnu okolo krku?" řekla jsem naštvaně. Jeho výraz naznačoval tomu, že si to nejspíš myslel. ,,Trochu..Možná." zamumlal nevinně a chytl mě za ruce. Zamračila jsem se. ,,To sis myslel špatně." odvětila jsem mu hnusně a znova sebou trhla, aby mě pustil. Tentokrát mě pustil.

Šla jsem si do kuchyně pro trochu vody. Z jeho přítomnosti mi úplně vyschlo v krku. Natahovala jsem se na nejvyšší poličku, kde jsou skleničky. Proč sakra musím být tak malá? ,,Kruci." zamumlala jsem, když jsem tu skleničku, na kterou jsem skoro dosáhla, posunula o kousek dál, takže už jsem na ni nedosáhla.

,,Chceš pomoct?" Luke se u mě objevil během chvilky. ,,Ne, zvládnu to." odvětila jsem mu, ale to on asi neslyšel. Jednou rukou mi stiskl bok a druhou mi podal skleničku, na kterou jsem nemohla dosáhnout.  ,,Dík." zamumlala jsem a vzala si ji z jeho dlaně dřív, než stačil zareagovat. Nalila jsem si do ní vodu a napila se.

,,To sis mohl odpustit." rukou jsem poukázala na můj bok a on jenom kývl a odešel do obýváku a svalil se na gauč. Zapnul telku a znova se na ni zakoukal.

Protočila jsem očima a zapla mobil. Hlásil mi sms od Kate.  "Luke byl dneska mimo. Vypadal vystrašeně. Stalo se něco?" protočila jsem očima a odpověděla:  "Ne. Nestalo."

,,Dneska tam nic nehraje." zamručel si pro sebe Luke. ,,To naštve." přitakala jsem. Dostala jsem chuť na čaj. ,,Udělám si čaj. Chceš taky?" snažila jsem se znít mile. S úsměvem mi to odkýval.

Pootvíral pusu, chtěl něco dodat ale já ho předběhla. ,,Bez cukru, že?" kývl a znova se pousmál. Vypadal tak vtipně, když ležel rozvalený na gauči a sledoval mě. Měl nejméně šest brad.

V kuchyni jsem vytáhla dva hrníčky ze skříňky, na kterou jsem už dosáhla. Z další jsem vytáhla krabičku se zeleným čajem a do varné konvice dala vodu. Zapla jsem ji. Pak jsem si do svého hrníčku dala trochu medu. Když se voda dovařila, zalila jsem sáčky a oba hrnky donesla do obýváku.

,,Děkuju." zamumlal Luke a hned mi hrnek vzal a začal z něj pít. Než jsem ho stihla jakkoli upozornit, začal vyřvávat, že je to hrozně horký.

Začala jsem se smát a Luke se zamračil. ,,Je tu snad něco vtipného?" zeptal se vážně. Začala jsem se smát ještě víc. ,,Jo, je, ty." sotva jsem ze sebe dostala tyhle tři slova. Připadalo mi to tak strašně vtipné.

Smála bych se dál. To by mi v tom nemohly bránit Lukovy rty. Jemně mě líbal a já chtě-nechtě spolupracovala. Pak jsem se vzpamatovala a odstrčila ho od sebe.

,,Co to sakra děláš?!" zavrčela jsem. Moje dobrá nálada byla doslova v hajzlu. ,,Promiň. Neodolal jsem." zkousl si ret a dál už nic neříkal. Vzala jsem ovladač a začala přepínat programy.

LUKE:

Nedokázal jsem odolat. Když se smála, byla dokonalá. Přitiskl jsem rty na ty její a ona ztuhla. Začal jsem ji líbat a ona mi začala polibky oplácet. Pak se ode mě odtáhla.

,,Co to děláš?!"

Vypadala hodně naštvaně potom, co jsem udělal. Ale já si prostě nemohl pomoct! Je pro mě těžké mít ji tak blízko u sebe a při tom ji nemůžu ani nepolíbit, aniž by se nenaštvala.

Po mojí chabé omluvě: "Promiň. Neodolal jsem." se otočila k telce, vzala ovladačku a začala přepínat programy.

Zkousl jsem si ret a nemohl jsem ji přestat pozorovat. Čelist měla napnutou a vypadala docela naštvaně. Přepnula na mtv, kde dávali písničku, kterou jsem neznal ale její melodie byla enegická.

Melinda to prožívala stejně, viděl jsem, jak je nervózní. Nepřepínala to. Nechala to hrát.

Ovladač položila na stůl. Stále jsem ji pozoroval. Hudba začala zrychlovat. Zadívala se na mě.

Její nádherné zeleno-hnědé oči se vpíjely do těch mých. Dech se mi zrychlil. Vím, na co myslela a strašně jsem chtěl, aby to udělala.

,,Udělej to." řekl jsem. Jemně zakývala hlavou.  ,,Vím, že potom toužíš tak, jako já.." zopakoval jsem větu, co jsem jí řekl, když přišla.

Nastal refrén.

,,Kašlu na sebeovládání." zamručela Mel a vrhla se po mě. Spojil jsem naše rty a začal ji líbat, ona mi polibky opětovávala. Přesunul jsem rty na její krk a přitom koutkem oka koukl na televizi.

Díky, Halsey. 

Tak jo, po více než měsíci tu máte další díl. Mazala jsem ho a neustále přepisovala. Vystřídala jsem tu snad 5 písniček, ale Halsey prostě zvítězila. Ten song je boží.

Už mi to přijde jako stereotyp, ale omlouvám se, že jsem neaktivní.  Nemám ani výmluvu, prostě mi nějak nejde psát. Ale nehodlám s tím přestat, to ani náhodou.

Chyběli jste mi tak jsem se dokopala, abych toto napsala. Nelíbí se mi to ale už to nehodlám měnit :D.

(Ps: víte, že tady nikomu nedávám reklamy, ale jako správná kamarádka tady doporučím svou skvělou kámošku: veruuu_b !!! love you my blueheart emoji💙)

Tak jo, užívejte zbytek neděle:) mám vás ráda:) xx

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat