MELINDA:
Nevím, co mě to popadlo. Ale chyběl mi. Hodně. A ta písnička ve mě vyvolala cosi nepopsatelného. Já sama nevím, proč jsem to udělala.
Luke si mě přitáhl blíže k sobě. Jednou rukou mi vjel do vlasů a druhou mě objímal kolem pasu. Já měla svoje ruce položené na jeho hrudi.
Bytem se náhle ozvalo vyzvánění Lukova telefonu. Chtěla jsem se odtrhnout ale Luke mi to nedovolil. ,,Kašli na to." zamumlal do polibků. ,,Nevšímej si toho." obě své dlaně položil na mou tvář.
Když ani po chvíli ten mobil nepřestal zvonit, odtáhla jsem se od něj. ,,Ne." zakňučel. Pousmála jsem se. ,,Jen si to vyřiď. Já počkám." nevím, kde se ve mně ta milost brala. Luke se usmál a věnoval mi poslední polibek, než vstal a šel si vyřídit ten hovor.
,,Johne!" vyjekl Luke do telefonu. Neměla bych poslouchat cizí hovory, já vím. ,,Cože? A kdy?" zněl hrozně překvapeně. ,,To je skvělý! Jojo. Jasně. Chápu. Měj se. Čau." položil hovor.
Pak si rukama vjel do vlasů a doslova zařval radostí. Musela jsem se nad tím pousmát. Chtěla jsem se zeptat, co se děje, ale předběhl mě.
,,Volal mi John. Náš manažér. Víš co mi řekl?" vyjekl nadšeně. Mykla jsem rameny a řekla, že nevím. ,,Jedem turné! Po celém světě! A jdeme nahrávat naše druhé album!" radost z něj doslova překypovala.
,,To je skvělý!" vydechla jsem a postavila se z gauče. ,,Zítra jdou lístky do prodeje! A začínáme nahrávat....Melindo!" vyjekl a přiběhl ke mně.
,,Lucasi!" zaječela jsem, když mě objal a zatočil se mnou. Smála jsem se. Jeho radost byla nakažlivá. ,,To je to nejlepší, co se naší kapele mohlo stát!" mumlal mi do ramene.
,,Vždyť už jste na turné jeli ne? A jedno album jste už taky jednou vydali..?" nechápala jsem. ,,To jo. Ale pokaždé to je skvělý!" zazubil se.
,,To věřím." zasmála jsem se. Pořád mě objímal a držel nad zemí. Nechápala jsem, jak mě může unést.
,,Musím do studia." prohlásil na oko smutně. ,,Ale můžu tam dorazit později." uculil se. ,,Vždyť už je tak dost pozdě, nemyslíš?"
,,Pro Johna ne. On je totiž v Californii." zkousl si ret a zatvářil se nervózně. ,,Cože?" vyjekla jsem. ,,Mám hned nastoupit do letadla..."
,,Pusť mě." vydechla jsem. Pustil mě a já si upravila tričko a pak se zhluboka nadechla. ,,To jako jenom tak teď nastoupíš do letadla a odletíš?" zeptala jsem se.
,,No.." poškrábal se na zátylku. ,,Jo." zkousl si ret. ,,Aha." vyzněla jsem zklamaně. Moje blbá nálada se pomalu ale jistě dostávala.
,,Pojď sem." zašeptal Luke a rozevřel náruč. Pokývala jsem hlavou a nechala se jím obejmout. ,,Budu tam jenom na pár dní.." začal mě konějšit. ,,To nevadí Luku." zamumlala jsem mu do hrudi.
,,Hej, já mám nápad!" řekl najednou a mě tím vylekal. Pořád mě objímal. Podívala jsem se na něj. ,,Poletíš tam se mnou." usmál se. Zakroutila jsem hlavou. ,,Do Californie? To přece nemůžu."
,,Je to na rychlo, já vím. Ale máme asi tak dvě hodinky na to si to pořádně promyslet." rty přitiskl na mou tvář, pak na nos a nakonec na rty. Párkrát mě políbil, než se odtáhl. ,,Toho využijem ne?" znova si sedl na gauč a přitáhl si mě na jeho klín.
,,Já se s tebou ale nehodlám vyspat. Na to si ještě počkáš." objala jsem ho kolem krku a ďábelsky se usmála. Jednak jsem to fakt neměla v plánu a jednak jsem se bála, protože pořád nemám jistotu, že nejsem těhotná.
,,Ale notak!" zakňučel a zaklonil při tom trochu hlavu. ,,Není nic špatného na tom mít sex." dodal a ušklíbl se. ,,Tady jde o princip Luku. Ještě před chvílí jsem na tebe byla naštvaná." dohadovala jsem se s ním.
Zatvářil se smutně. Ale ne na moc dlouho. ,,No, i když s tebou nemůžu spát, aspoň tě můžu líbat, aniž bys protestovala." uculil se a hned na to přitiskl rty na ty mé. Tentokrát to nebyla jenom obyčejná pusa.
***
,,Máš všechno?" zeptala jsem se ho už asi po sté a opřela se u rám dveří. Luke si obouval boty a u nohou měl položenou malou cestovní tašku.
,,Jo. Mám." usmál se. Řekl mi to pokaždé, co jsem se ho zeptala. Divila jsem se, že mu už nepřetekly nervy. ,,Teda skoro všechno. Až na tebe." postavil se, protože si zrovna dovázal tkaničku. Povzdechla jsem si, když to řekl.
,,Promiň, ale já fakt letět nemůžu." řekla jsem. Musím k doktorovi..domyslela jsem si v duchu. ,,To nevadí. Budu volat každý den jo? A jenom se opovaž mi to nezvednout." pohrozil mi prstem a já se zasmála.
Objala jsem se a dala mu pusu na tvář. ,,Hlavně ať doletíte v pořádku. A pozdrav mi kluky, ano?" dodala jsem. Uchichtl se a pak se ode mě odtáhl.
Lemně přitiskl rty na ty mé. Chytil mě za tváře a já položila dlaně na ty jeho. Polibek jako z romantického filmu...
,,Miluju tě." pohlédl mi do očí. ,,Jo, teď spěchej, nebo ti uletí." neuvědomila jsem si, co jsem řekla. Luke šel, protože jsem ho popostrkovala ke dveřím, pak se ale zastavil. Prosím neříkej už nic Luku!
,,Neopětuješ mi to?"
A teď jsi v prdeli Melindo.
ahoj lásky :)
Ano, já stále žiju:3 :D jsem hrozně neaktivní, takovéhle scény mě vůbec nebaví psát :/ no, ale jsem ráda, že jsem se k tomu dokopala:)SOUDS GOOD FEELS GOOD je nádherné album:3 který song máte nejraději?:) pište do komentářů:)
(Ps: ještě bych vás chtěla poprosit, jestli byste nezašli na můj profil a nepřečetli si jednodílovku s Mikeym, co jsem nedávno publikovala:) hrozně moc by to pro mě znamenalo, díky xx)
A pps: sice nesnáším dance music (stejně jsko pop music a všechny české songy btw. :D) ale Breathe Carolina jsou naprosto skvělí:3 pusťte si od nich písničku v médiích. ;))
Snap: ihoodtaken
Love you 💙❤️ xx
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
أدب الهواةVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter