21) New Years Eve [part 2]

2.8K 190 12
                                    

Vystoupila jsem s taxíku a běžela do nemocnice směrem k recepci. ,,Promiňte, moji kamarádku tady přivezli, rodí...." nevěděla jsem, co říkat.

,,Čtvrté patro." odpověděla mi bez emocí ta žena, co tam byla. Asi nebyla ráda, že musí pracovat na Silvestra.

,,Díky." vydala jsem ze sebe a běžela k výtahu. Když přijel, zmáčkla jsem knoflík se čtyřkou a mezitím se prohlídka v zrcadle, co tam bylo. Díky Bohu nebylo poznat, že jsem brečela.

Dveře výtahu se otevřely a já z nich okamžitě vylítla. Rozhlížela jsem se po chodbě. Nepoznala jsem tam nikoho. A pak jsem zahlédla Mikeovy červené vlasy a běžela jsem za ním. Nevím, proč čekal na chodbě.

,,Mikeu." vydechla jsem, když jsem k němu doběhla. Měl opuchlé červené oči. Pohladila jsem ho po rameni. ,,Neboj, všechno bude v pořádku." uklidňovala jsem ho.

Znova se rozbrečel. ,,Ona nechtěla, abych tam byl. Ona nechtěla abych byl u porodu vlastního dítěte!" nemohla jsem uvěřit tomu, že by to Kate opravdu udělala! Objala jsem ho a on mi vzlykal do ramene.

,,To čekání mě ničí." otřel si slzy a sedl si na sedačku, co tam byla. Sedla jsem si vedle něj a povzbudivě jsem se na něj usmála. ,,Budeš mít nádherné dítě, to mi věř." řekla jsem a on se přes slzy usmál. ,,Bude si barvit vlasy a nakope ti zadek ve videohrách." řekla jsem a štouchla ho do ramene. Začal se smát.

,,Díky za uklidnění." utřel si slzu ze tváře. ,,Kde je Luke?" nechápavě se na mě podíval. Teď se naše role obrátily, já byla ta smutná a on ten vysmátý.

,,Pohádali jsme se." řekla jsem, i když to vlastně nebyla pravda. Jenom mi vyčetl, že jsem podražila a já si to přivzala k srdci a urazila se. ,,Vyčetl mi to, že jsem potratila a já se urazila." utřela jsem si oči, které zase začaly slzet.

,,Nevěřím, že by to Luke udělal." zakroutil hlavou. ,,A já zas nevěřím, že Kate nechtěla, abys byl u porodu." mykla jsem rameny. ,,Moment,.." řekl ,,..Ty jsi byla těhotná?" vyjekl a zvedl obočí.

,,Pamatuješ si ten koncert Linkin Parku?" nevyvedlo mě z míry to, že mluvím o tom dni, kdy jsme s Lukem vymýšleli jména pro naše dítě a následně jsem potratila. ,,Jasně." zkousl si ret a dál nic neříkal.

,,Nevěřím, že ti to Luke neřekl." otočila jsem se k němu po chvíli. ,,Jasně že řekl, jenom jsem teď tak trochu mimo a nepamatuju si ani svoje jméno, natož že mi Luke říkal, že jsi byla těhotná."

Dál už jsem neříkala nic. Hrála jsem si se svým snubákem a přemýšlela o Lukovi a mě. Nenávidí mě za to dítě. Nenávidí mě!

Po asi půl hodině k nám přiběhla Mali s Calumem a Ashem. Všichni s blbým úsměvem a všichni se culili. Nechtěla jsem jim kazit jejich dobrou náladu, tak jsem se vymluvila, že si chci dát kafe a šla jsem směrem k automatu.

U toho jsem se opřela čelem a začala jsem znova brečet. Jsem hysterka a ještě k tomu citlivka!

,,Odpusť mi to." ozvalo se za mnou. Nepodívala jsem se na něj, pořád jsem na něj byla naštvaná. ,,Mel,.." nadechl se ,,..Já vím, že jsem to všechno totálně posral ... ale prosím..." objal mě zezadu kolem pasu a hlavu zabořil do mého krku.

,,Ne Luku ..." násilím jsem se vyškubla z jeho objetí a šla jsem směrem k Mikeovi. Omluvila jsem se mu, že se mi udělalo špatně a že musím domů a pak šla ven, pokusila se chytit taxíka.

,,Přece nepojedeš domů taxíkem." ozvalo se za mnou. ,,Máš snad jiný nápad?" vyjela jsem po něm. Zamával klíčkama od auta a já si povzdechla. ,,Fajn." zavrčela jsem a šla s ním na parkoviště k jeho autu.

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat