,,Víš že tě miluju?" zeptala se a hladila mě po tváři. Nechtěl jsem, aby tahle scéna skončila. ,,Já tebe víc." zamumlal jsem těsně u jejích rtů a pak jemně zkousl její ret, na což zavzdychala.
MELINDA:
,,Pokračování příště." řekla jsem a chtěla z něj slézt. Bohužel to nějak nešlo - Luke mě nechtěl pustit. ,,Fakt si myslíš, že tě teď nechám odejít?" zvedl obočí. Vysmekla jsem se mu a za chvíli stála kousek dál od auta. ,,Nejspíš jo." odpověděla jsem mu na otázku a pak šla směrem do chatky. Připadalo mi to tu tak povědomé.
,,Lukey?" podívala jsem se na něj. ,,No?" ozval se, když bral tašku z auta. ,,Kde to jsme?" zeptala jsem se. Uculil se. ,,To brzo zjistíš." mrkl a tahal tu obrovskou tašku až ke schůdkům, kde jsem stála já. ,,Proč mi to nechceš říct?" zeptala jsem se znova. ,,Protože to ráno zjistíš." mrkl na mě a pak odemkl dveře. Protočila jsem očima a šla za ním dovnitř.
Rozsvítil a já očima hledala postel. Strašně mi to tu něco připomínalo, jenom jsem si sakra nemohla vzpomenout, co. Já a moje 'skvělá paměť'!
Luke hodil tašku do kouta, dal si ruce v bok a nadechl se. Sledovala jsem ho v téhle pozici, dokud se na mě nepodíval. ,,Ale my dva jsme něco nedokončili...." řekl a rychlým krokem přešel ke mně. Hned mi došlo, co bude následovat. Přilepil rty na ty mé a natiskl mě na zeď.
Rukou mi zajel pod tričko. Zavzdychala jsem mu do rtů a on se pousmál. Přesunul jeho rty na můj krk, kde mi začal zkousávat kůžičku. Zaklonila jsem hlavu, aby měl lepší přístup. Vyzvedl si mě a já mu obmotala nohy kolem jeho pasu.
Nevím, jak jsem při tom mohla myslet na takovou věc, ale vzpoměla jsem si, že jsem si zapoměla vzít antikoncepci. Od té doby, co jsem potratila, jsem ji opět začala brát. Občas jsem ji zapoměla, jako zrovna teď, ale jinak jsem ji pravidelně užívala.
,,Luku, počkej." šeptla jsem do jeho rtů a zatlačila mu do hrudi, aby se odtáhl a pustil mě. Nechápavě se na mě podíval. ,,Co je?" nechápal. ,,Počkej." zopakovala jsem to. Rychle jsem přešla ke kabelce a začala v ní hledat ty prášky. Luke stál kousek ode mě a pozoroval mě.
,,Co to děláš?" zeptal se, když zjistil, že něco hledám. ,,Vidíš ne?" mykla jsem rameny a pak to konečně našla. Vzala jsem si jednu malou tabletku do dlaně a pak šla směrem kuchyň pro vodu, abych ji mohla spolkout. ,,To si snad ze mě děláš srandu..." Luke zakroutil nevěřícně hlavou a vytrhl mi antikoncepci z ruky. ,,Ty bereš prášky?" ani se spíš neptal, než to konstatoval. ,,Proč?" řekl už skoro zoufale.
,,Protože nechci být na nějakou dobu těhotná, jasný? Vím, že by si chtěl dítě, ale pro tebe to znamená jenom sex. Pro mě devět měsíců zvracení, změn nálad a přežírání se. Sakra je nám osmnáct! Máme na dítě ještě čas!" vyjekla jsem podrážděně. Zíral na mě a nic neříkal. Což bylo mnohem horší, než kdyby na mě začal taky řvát.
,,Takže takhle to je." pokroutil hlavou a trochu se zašklebil. ,,Aspoň jsi upřímná." řekl. ,,Nechci být chodící koule, která ti zničí kariéru." řekla jsem znechuceně. Ani nevím, kde se to ve mě vzalo! ,,Tohle jsi nemusela říkat." řekl posmutněle a obešel mě. Lehl si na postel a dál mě ignoroval. Myslím, že usnul. Lehla jsem si vedle něj a taky se pokusila usnout.
,,Tohle by mi kariéru nezničilo." šeptl ještě. Cítila jsem na tvářích slzy. Kvůli čeho teď sakra brečím? Vždyť já fakt dítě nechci! Jestli Luke chce, tak ať si ho pořídí s někým jiným.! ,,Věř mi, že já bych to sama nezvládla." podívala jsem se do stropu. ,,Nebyla bys na to sama. Já bych ti pomáhal." najednou se objevil nade mnou a culil se jako pako. ,,A co kdybys odjel na turné?" zvedla jsem jedno obočí. ,,Kate by ti pomohla." řekl po pár vteřinách přemýšlení. ,,Jak by mi Kate pomohla?" nechápavě jsem se na něj podívala.
LUKE:
,,Jak by mi Kate pomohla?" nechápavě se na mě podívala. ,,No, třeba se všema těma věcma pro miminko,..nebyla bys pro něj sama." setřel jsem jí slzy na tváři a dal jí pusu na nos. ,,Ale ty to prostě nechápeš, že?" zakýval jsem hlavou nad její otázkou, ale i tak se usmíval. ,,Vím, jsme na dítě moc mladí ale..." chtěl jsem odpovědět, ale skočila mi do řeči. ,,Jo, přesně Luku, jsme moc mladí. Jsme zasnoubení, fajn. Ale prosím tě, s tím dítětem ještě pár let počkáme jo? Nebo až budu chtít." řekla.
,,Fajn." donutil jsem sebe říct tohle slovo. Nemůžu ji do ničeho nutit, nechci ji ztratit. ,,Ale za pár let..." nakousl jsem větu. Povzdechla si. ,,Za pár let tě to snad přejde." uchichtla se. Když zjistila, že se nesměju, přestala. ,,Fajn. Za pár let si pořídíme miminko." řekla poraženě. Vítězoslavně jsem se usmál a přisál se na její rty. ,,Holku." špitl jsem. ,,To se ještě uvidí." odvětila mi a znova se přisála na moje rty.
Vyhrnoval jsem jí to tričko, co mě už začínalo štvát. Mezi tím se od ní odtáhl, abych si mohl sundat to svoje. Znova jsem přilepil rty na ty její, pak pokračoval přes krk až na její bříško. Když jsme si měli sundat kalhoty, zazvonil mi mobil. Mel se pro něj začala natahovat.
,,Luku to musíš vzít." řekla a podala mi ten mobil. Úplně jsem ji ignoroval, dál jsem se věnoval jejímu krku. ,,Luku volá ti tvůj manažér." Řekla znova. kurva, proč teď?!
HEY GUYS I AM BACK 😂😏 Did u miss me? 🙊😘 Takjo, konečně jsem něco napsala! To víte, tahle povídka byla poslední v mém seznamu a tak, když jsem psala, jsem si ji vůbec nevšimla 😁 Chystám teď novou story, když jsem High School ukončila 😊 Bude s Cliffordem / Horanem 😊 to mi prosím napište do komentáře, co byste přivítali více ☺️😘 ily guys bye 😘
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanficVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter