22) What the hell happened last night??

2.5K 183 13
                                    

,,Moje hlava!" vyjekl Ash a já se začala smát. Byli jsme u Hoodových doma a uklízeli ten bordel, co tu kluci nadělali. Nevím, co se tu stalo; Luke tady šel, ale já zůstala doma a spala. Teď všichni leží na zemi nebo na gauči, mají kocovinu a na včerejší noc si vůbec nepamatují! Možná jsem udělala dobře, že jsem tady nešla!

,,Nemáte tolik chlastat." odvětila Ashovi Mali a pomohla mi s pytlem na odpadky, teď už úplně plný flašek od alkoholu. ,,A jak jinak jsme měli oslavit, že mám dceru?!" vyjekl Mikey a pak se chytil za hlavu.

,,Ty se dej co nejdřív do pořádku, jdeš za Kate!" řekla jsem mu rázně a Mali mi nastavila ruku, abych si s ní plácla. ,,A jéje." zašeptal Luke. Probodla jsem ho pohledem. ,,Ty buď raději zticha!" řekla jsem naštvaně. ,,Ale zlato." zasténal, když zjistil, že jsem na něj opravdu naštvaná. Calum, který z nich vypadal snad nejlépe a nejstřízlivěji, se začal smát nad naší 'konverzací'. Trochu jsem se bála, že kluci tu i něco fetovali.

,,Přinesu vám vodu." řekla Mali a zmizela v kuchyni. ,,Cože? Tu sračku nepiju!" zařval Ash, který byl pořád ještě pod vlivem alkoholu. ,,Teď nic jiného nedostaneš." pokrčila jsem rameny a on začal předvádět brečení.

,,Tak tady to je." Mali přinesla na tácku skleničky pro všechny čtyři. Bylo mi z nich na nic, nevěděla jsem, jestli se mám smát, nebo být na ně naštvaná.

,,Říkal jsem, že tu sračku nepiju!" vyjekl naštvaně Ashton a ostatní kluci se chytli za hlavu. Zamračila jsem se na něj a to vodu mu strčila pod pusu. ,,Pij a neser mě." zavrčela jsem a Luke začal mručet. Ash si tu vodu ode mě vzal a začal pít.

,,A ty taky." ukázala jsem na Luka, který vypil skoro celou sklenici. ,,Hodný kluk." řekla ,,Kluci." doplnila mě Mali a já se usmála.

,,A až budete střízliví, ukliďte to tady." řekla Mali a pozvala mě k ní do pokoje. Zůstaly jsme tam asi dvě hodiny. S Mali se úžasně povídá!

LUKE:
,,Kámo, moje hlava praskne." řekl Calum a já přikývl. ,,Co mám říkat já?!" vyjekl Ashton. ,,Ty pij tu sračku, co nepiješ." řekl Mike, který vypadal naprosto střízlivě a všechoschopně. Já s Calem jsme se začali smát a Ash si zakryl dlaněma obličej. ,,To jsem byl fakt tak moc opilý?" zeptal se a všichni pokrčili rameny.

,,Nevím, pamatuju si tu dobu až od toho, kdy tu byla Melin..." začal přemýšlet Michael a já ho probodl pohledem. Tak jí říkám já!! ,,Jak jsi začal vyvádět, že tu nebudeš pít sračky." začal se smát spolu s Calem, kterému všichni a všechno připadalo tak hrozně vtipné. Doslova brečel smíchy.

,,Já si vzpomínám na všechno." řekl jsem a v hlase cítil nenávist sám k sobě. Mike mě probodl pohledem. ,,Jo, jestli myslíš to, tak to si pamatuju taky." založil si ruce na hrudi. Podíval se na mě s nenávistným pohledem.

,,Hlavně mi nedávej přednášku, když jsi ten starostlivý taťka." řekl jsem drze. Pořád jsem ještě byl ožralý, takže jsem byl hodně agresivní. Schytal jsem pořádnou facku - myslel jsem si, že se moje hlava dvakrát otočila! Možná jsem na chvíli upadl do bezvědomí.

Vystřízlivěl jsem. ,,Promiň." pohladil jsem si tvář, která musela být rudá jako jeho vlasy. ,,Omlouvat by ses měl někomu jinému, než mi." řekl a já přikývl. Včera jsem to totálně posral. Ožral jsem se a popral se tam s nějakým fotografem, co nás našel, který znal Melindu a mluvil o ní jako o děvce.

Ten kluk měl roztržený ret a zlomenou ruku. Já jsem kupodivu vyšel živý a zdravý. Nepoznávál jsem se, co jsem to včera sakra vyváděl! Ale nikdo nebude mluvit o mojí holce jako o děvce, protože to ona není!

,,Komu by se měl omlouvat." do pokoje vešla Mel a já so dal hlavu do dlaní. Tak, a teď na mě bude zase naštvaná. ,,Jednomu chlapovi." řekl jsem a cítil, jak si sedla vedle mě a dala mi ruku na koleno. ,,Komu?" vyzvídala. Povzdechl jsem si.

,,Možná jsem tak jednomu z paparazziů rozbil hubu a zlomil ruku, protože o tobě mluvil jako děvce a já tě bránil. Jsi naštvaná?" vysypal jsem ze sebe a čekal na její reakci.

,,No,.." vydechla. ,,..Aspoň jsi ho nezabil." řekla a já objal. ,,Já tě miluju!" řekl jsem šťastně, když jsem jí stále objímal. ,,Já tebe taky, i když tě nesnáším." odvětila mi.

Přisál jsem se na její rty. Calum si přikryl oči dlaněma. Ash po nás začal řvát, ať si to laskavě necháme na doma.

,,Tak vidím, že Luke už vystřízlivěl, tak se hned postaví a půjde nám pomoci uklidit." řekla Mali a Mel se ode mě odtrhla a do ruky mi vrazila igelitový pytel. Zamračil jsem se.

,,To jako vážně?" zvedl jsem obočí. ,,Jasně." přikývla Mali a Melin se jen usmála. ,,A vy taky. Vstávejte!" obě začaly mlátit kluky hadrama.

,,Užijte si úklid." řekla Mali a tahala Mel pryč. ,,Užijte si to." řekla Mel.

,,Opravdu?" Vyjekl Ash a já jsem se s Calumem začali smát jako šílení. Nezbývalo mi nic jiného, než to tu uklidit a pak jít vysvětlovat, co se včera stalo. no, to bude legrace!

Řekla jsem si, že nepůjdu jíst, dokud tenhle díl nedopíšu. takže teď umírám hlady, ale to nevadí, aspoň, že jsem ten díl dopsala :'3 😊

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat