55) Wedding party

1K 77 9
                                    

MELINDA:

Oslava svatby se konala v hotelu, o kterém jsem nikdy neslyšela. Možná to bylo kvůli tomu, že ten hotel stál za jednu noc víc, než si kdy v životě vydělám! Benovi s Claire to ale očividně nevadilo.

Seděla jsem s Lukem v autě a Luke řídil. Nervózně jsem se dívala z okýnka a měla jsem ruce v klíně. Myšlenkama jsem byla úplně mimo realitu. Myslela jsem na své dítě. Naše dítě. Mé a Lucasovo.

,,Luku?" špitla jsem, když mě to ticho začínalo ubíjet.

,,Copak?" řekl mile, aniž by se přestal věnovat řízení.

Zamyslela jsem se. Přeci mu nemůžu říct, že jsem těhotná. Jen tak z ničeho nic. Nahrává album a pojede po světě. Sakra! To turné!!

,,K-Kdy odjíždíš na turné?" vypadlo ze mě bezmyšlenkovitě.

Luke pozvedl obočí.  ,,Nejspíš za měsíc nebo dva." přemýšlel.  ,,Proč?" zeptal se nechápavě.

,,Jenom tak." zamumlala jsem a pořád se dívala z okna.  ,,Budeš mi chybět."

,,Lásko, to ty mi taky." řekl, vzal mou ruku a políbil ji.  ,,Můžeš jet s námi?" zvedl obočí. 

Vyvalila jsem na něj oči. V mém stavu si nemůžu dovolit cestovat skoro každou noc letadlem do jiné země a spát každý den v jiném hotelu. To je přeci nezodpovědné.

,,Já nevím, Luku." povzdechla jsem si a snažila se najít dobrý důvod, proč bych to měla odmítnout. Kromě toho, že jsem těhotná, samozřejmě. Chci mu to říct, ale až budeme někde sami a v klidu.

,,Proč by to nešlo?" zeptal se nevinně a nechápavě.  ,,Byli bychom pořád spolu a já bych se nemusel o tebe strachovat, když budu pryč." lehce se usmál a znova mi políbil ruku.

Povzdechla jsem si, ale nic jsem neřekla.

,,Rozmyslím si to." vypadlo ze mě po chvíli. Mohla jsem si představit, jak se Luke culí. Nešlo se nepousmát.

Jsem kráva.

LUKE:

Mel byla celou cestu nějaká zamlklá a pořád se dívala z okna. Pak z ní vypadlo, kdy jedu na tour. Pochopil jsem, že ji to trápí. Mě to upřímně taky trápilo. Nechtěl jsem odjet. Tedy, samozřejmě, že jsem chtěl odjet na tour, vidět se všema našima fanouškama a dělat to, co mě baví, ale nechtěl jsem odjet bez Mel.

Když jsem ji navrhl, aby jela s náma, zbledla a vypadala nervózně. Ale řekla, že si to rozmyslí a to mi pro začátek úplně stačilo. Věděl jsem totiž, že ji nějak přemluvím k tomu, aby s náma jela. Nehodlal jsem ji zde v Sydney nechávat.

Dojeli jsme k hotelu, kde si Ben zařídil svatební párty. Vyprávěl mi o tom, kolik za tuto noc musel dát peněz a stěžoval si, že je teď na mizině. Ale řekl, že mu za to Claire stojí, což bylo roztomilé.

,,Jsme tady." usmál jsem se na Mel, když jsem zaparkoval a vypnul motor.

Párkrát zamrkala, jako kdybych ji vyrušil ze snění, pak se lehce usmála a kývla. Beze slova vystoupila z auta a zabouchla za sebou dveře.

Povzdechl jsem si. Dělám něco špatně? Proč se mnou nemluví?

Zakroutil jsem hlavou a taky vystoupil z auta.  ,,Mel?" řekl jsem lehce, když jsem k ní došel. Podívala se na mě a "hm"kla.   ,,Jsi v pořádku?" zeptal jsem se a lehce ji objal kolem boků.  ,,Jsi lehce zamlklá." dodal jsem a čelem se opřel o to její.

,,Jo, jo jsem." lehce dlaní přejela po mých dlaních, které měly své místo okolo jejího pasu a pak lehce odmotala paže okolo mých ramen.   ,,Jen mě trochu bolí hlava."

,,Zeptám se na recepci, jestli nemají něco na bolest, dobře?" zamumlal jsem a ona jen lehce zakroutila hlavou.

,,To nemusíš, budu v pořádku." zašeptala a pousmála se.

,,Určitě?" vážně jsem o ní měl strach.

,,Určitě." nahla se a lehce se rty otřela o ty mé. Pak její paže sklouzly k jejím bokům, které jsem pořád objímal.   ,,Půjdeme?" šeptla.

Kývl jsem, znova ji políbil, chytil ji za ruku a vydal se s ní směrem k hotelu.  Pořád jsem se ale nemohl zbavit pocitu, že Mel něco je. Vypadala nesvá.

MELINDA:

Když se mě Lucas zeptal, jestli jsem v pořádku, lhala jsem a řekla mu, že jo. Jasně, že nejsem v pořádku, vždyť jsem sakra těhotná a otec mýho dítěte za měsíc nebo dva odjíždí na turné po světě a já zůstanu doma sama!

Ruku v ruce jsme šli k hotelu a já nasadila falešný úsměv, který měl zakrýt mou bolest. Nechtělo se mi tam, ale byla to svatba Lukova bratra a mé kamarádky, musela jsem.

A plánovala jsem se pořádně opít. Jestli jsem se měla nějak uklidnit, jiná cesta nevedla. Dítě nedítě.

NOTE: Úplně jsem na tuhle povídku zapomněla, proto tak dlouho nebyl žádný nový díl.  Ale taky to bylo kvůli Hiatusu.

Abych byla upřímná, přestala jsem se o 5sos zajímat. Nevím proč, ale znechutili se mi. Ale v psaní této povídky hodlám pokračovat, protože mě psaní baví! (:

Užívejte si léta lásky ❤️❤️Xx

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat