Vzbudila jsem se a vedle mě nikdo nebyl. Luke vedle mě neležel, vedle mě vlastně nebylo vůbec nic. Jediné, co tam kolem mě bylo, byl nějaký papírek. ,,Skvěle." povzdechla jsem si. To mohlo znamenat jenom jedno - Luke musel jet zpátky do Sydney! Přes všechny svoje myšlenky jsem si ten papírek přečetla.
Máme interview, vrátím se brzy ;) -Luke
,,V to doufám." řekla jsem podrážděně a vstala. Všude kolem se válelo naše oblečení. Trochu jsem se usmála při vzpomínce na včerejší noc.
Oblékla jsem se a prohlédla se v zrcadle. Není divu, že Luke je pryč! Vypadala jsem jako strašidlo!
Několik minut jsem hledala koupelnu. Tahle takzvaná chata lomeno naše hnízdečko lásky byla docela veliká. Spousta dveří, spousta pokojů. Měla jsem pocit, že se procházím po vile a ne po chatě!
Když jsem ji konečně našla, umyla jsem si vlasy. Měla jsem je v úplně hrozném stavu!
Pak jsem zašla do kuchyně, protože jsem měla hlad. Ne, já přímo hlady umírala! Včera jsme tu pizzu neměli, protože Luke usnul pár minut po tom, co ... však víte...
V ledničce jsem vytáhla mléko a ze skříňky nějaké cereálie. Všechno bylo kupodivu nezkažené, tak jsem to snědla. Můj žaludek konečně ztichl.
Pak jsem si povzdechla, protože jsem neměla tušení, co budu dělat, dokud se Luke z interview nevrátí. Pravděpodobně se budu nudit.
Po asi hodině a půl zírání do zdi mi začal zvonit mobil. Ani jsem se nepodívala na display, prostě jsem to přijala a dala si mobil k uchu. ,,Halo?" řekla jsem chraplavě a pak si lehce odkašlala.
,,Melindo?" vyjekl hlas na druhé straně a já začala ječet. ,,Petty?" řekla jsem šťastně. ,,Dlouho jsme se neviděly, holka!" řekla tím svým změněným hlasem a já se usmála. ,,No to tedy jo!" nešlo nesouhlasit, přestala jsem počítat, jak dlouhou dobu jsme se s Petty neviděly.
,,Takže mě tak napadlo. Ty, já, dneska ve Starbucks?" řekla a já si užívala její zvonivý smích. ,,S tím nejde nesouhlasit." řekla jsem a uchechtla se. ,,Paráda!" vyjekla a já poznala, že se usmívá. ,,Takže ve tři?" navrhla. ,,Budu se těšit." řekla jsem. ,,Já rovněž, zlato moje!" odvětila mi a já se usmála. ,,Mám tě ráda." řekla jsem pod návalem emocí. ,,A já tebe." zasmála se. ,,Pa zlato." doplnila se. ,,Pa." pípla jsem a zavěsila.
LUKE
Seděl jsem na pódiu s kluky, v ruce držel flašku s vodou a sledoval jsem všechny ty lidi, co tam byli. Všichni přišli jenom, aby se nás mohli na něco zeptat! Neuvěřitelné!
,,Calume! Calume!" vykřikla jedna holka a Calum jí pokynem ruky naznačil, aby se ptala. ,,Máš holku?" vyjekla a ostatní se více naklonily, aby slyšely odpověď.
,,Ne, já žádnou holku nemám." řekl posmutněle Calum a hned na to se začal smát. Mike z nějakého důvodu začal rudnout ve tvářích, z čeho jsem opravdu nemohl a začal jsem se smát. Všechny pohledy padly na mě.
,,A ty Luku?" vykřikla jiná holka. Teď se pro změnu začal smát Mike a rudnul jsem já. ,,Já holku mám." řekl jsem hned po tom, co jsem Mikea donutil ztichnout. ,,A miluju ji." doplnil jsem se a kluci začali dělat zamilované ksichty a předváděli úchylné pohyby.
,,A co ty Mikey?" otočil jsem se na něj a jeho obličej dostal stejnou barvu jako jeho vlasy - ohnivě červenou. Pořád si neumím zvyknout na ty jeho změny. A taky mě prosil, abych si obarvil vlasy na černo. No, to sotva!
,,Já..." vyjekl trochu a já se uchechtnul. ,,...Já taky holku mám. A taky ji miluju." řekl trochu soucitně k těm holkám a trochu nadšeně.
,,No to ji teda milovat musíš, když spolu čekáte..." dodal Ash a pak si zacpal pusu. Michael ho probodl pohledem a potom se uculil. Já s Calumem jsme se zarazili, protože jsme se rozhodli, že Mikeyho dítě udržíme v tajnosti. A Ash se teď ošklivě přeřekl.
,,No tak Ashi!" řekl Mike v klidu a mrkl do publika. Nejdříve jsem nepochopil proč, ale pak jsem v publiku zahlédl Kate - nevypadala zrovna dvakrát nadšeně. Ani se jí nedivím, za tohle si to ještě odneseme! ,,Dořekni to." pořád mluvil v naprostém klidu, až mě to začalo děsit!
,,Dítě." řekl rychle Ash a odkašlal si, takže to skoro vůbec nebylo slyšet. ,,Tak jste to slyšely - bude ze mě otec!" řekl šťastně Mike a začal se culit a pištět a skákat jako malá holka.
,,Lukey, mám otázku!" zakřičela jedna holka blízko mě a já ji vyzval, aby se zeptala.
,,V televizi bylo, že jsi byl včera v nemocnici Luku. Proč?" zeptala se a všichni ztichli.
,,Erm..." řekl jsem a trochu se nervózně se zasmál. ,,Je to hrozně těžký, o tomhle mluvit. Ale taky jsem mohl být táta." uchechtnul jsem se ucítil na tváři něco mokrého - slzu. ,,Kurva." zaklel jsem a odběhl pryč z pódia.
,,Luku!" zařval Ash ale já ho neposlouchal. Nechtěl jsem brečet přede všemi, hlavně ne před kluky. Stalo se to, co se stalo. Nic s tím neudělám, ale stále to bolelo.
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictionVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter