M: Pravda
Začal jsem se culit jako debil. Pořád mě miluje. Já to věděl! Odepsal jsem fakt rychle.
L: Můžu ti zavolat, abych tě to mohl slyšet říct? :3
Zase jsem čekal chvíli na odpověď.
M: Ne. Já si dělala jen legraci, troubo :*
Nebudu lhát, tohle mě trochu zabolelo. Trochu víc. Hodně. A vážně mi teď řekla troubo?
,,Lucasi, co tam pořád na tom mobilu děláš?" vylekal mě hlas Matta. Debil jeden, málem jsem měl infarkt.
,,Psal jsem své.." zasekl jsem se. Můžu vůbec říct, že jsme zase spolu? Ještě mi tak úplně neodpustila. Nevím, jestli spolu vlastně oficiálně zase jsme.
,,Své komu?" zvedl pobaveně obočí. Proč se tak hloupě vyptává?
,,Své kamarádce." řekl jsem rychle. Kurva to zní tak hrozně! V duchu jsem se proklínal.
,,Ash teď tedy bude nahrávat s Andym, vy dva máte volno a Lucasi, s tebou si chceme promluvit." když Matt poukázal na ty dva, Caluma a Mikea, oni se začali smát a odešli.
Povzdechl jsem si. Taky jsem si chtěl jít užít trochu té Californie.
,,O co jde?" zeptal jsem se, jako před chvílí Ash. Jenom já jsem zněl více znuděně.
,,Jde o příkaz managmentu." už teď se mi chtělo zvednout a odejít. Minule, když bylo něco příkaz managmentu, to dopadlo tak, že se se mnou vlastní máma nebavila celý měsíc!
,,No a co chtějí?" snažil jsem se skrýt znechucení v mém hlase.
,,Nelíbí se jim to, že jsi singl." řekl bez emocí. Já nejsem singl, mám Mel, opravil jsem ho v duchu.
,,Mají pro tebe holku, se kterou si párkrát vyjdeš ven a vás chytnou paparazziové. Další den budeš v novinách a ona se proslaví." řekl jakoby nic.
Udělalo se mi zle. Ale tentokrát jsem myslel, že ho pozvracím. ,,To si dělají prdel?" řekl jsem nasratě.
,,Lucasi, pozor na pusu." řekl hlas, který nepatřil Mattovi. Lekl jsem se. Ve dveřích stál John. Došlo mi, že tohle je vážný.
,,Ahoj Johne." vydechl jsem zklamaně. ,,Proč tohle musím dělat? Vždyť je to hnusné!" řekl jsem mu narovinu.
,,Nikdo neříká, že si to s ní hned musíš rozdat." zasmál se John a sedl si vedle Matta. Jak si teď může dělat legraci?
,,Vtipný." odfrkl jsem si. ,,Nechci to dělat." řekl jsem narovinu.
,,To ale musíš." řekl Matt, když se John nadechoval k odpovědi. ,,Je to tvá povinnost." dodal.
Teď mi bylo zle a ještě k tomu jsem byl nasraný. ,,Moje povinnost?! Moje povinnost je chodit s nějakou holkou, kterou ani neznám jenom proto, aby se proslavila?! Co je to za blbost?!" dával jsem si pozor, abych neřekl nějaké slova, kterých bych pak litoval. Ale zněl jsem hodně nasraně, to se skrýt nedalo.
,,Dělají to tak všechny mladé celebrity." řekl Matt zase jakoby nic.
,,Proč zrovna já?" zeptal jsem se. ,,Proč ji nehodíte na krk třeba Calumovi? Ten žádnou holku nemá!" pravda, neměl bych se ohánět mým nejlepším kámošem ale Michael má Kate a Ash tu svoji blondýnku, takže mi nikdo jiný nezbyl.
ČTEŠ
Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]
FanfictieVztah Luka a Melindy se začíná přesouvat na jiný level. ------ © Eeenniegirlwriter