42) I wanna make it good

2K 163 18
                                    

MELINDA:

,,Tak jo." řekl Luke a pak se zhluboka nadechl.  ,,Začalo to už v letadle, kdy nás představili. Mě a Niu. Nelíbila se mi." začal. Už teď to nechci poslouchat.

,,Pořád za mnou lezla, zírala na mě. Byla jako stalker." popisoval dál. ,,Jednou, když jsme se šli s klukama projet Tokyem, přišla za mnou, že si chce se mnou udělat fotku. Poprosila mě o pusu na tvář a já jí chtěl vyhovět, ale ona pak tu svoji oranžovou kebuli otočila a políbila mě. Věř mi, nechtěl jsem to." řekl skoro na jeden dech.

,,Nevěřím ti." řekla jsem vážně. Celá ta historka mi připadala směšná. ,,To je na tobě." řekl po chvíli. ,,Takhle se to ale stalo." dodal. Jasně...

,,Takže dál." nadechl se. ,,Ona to samozřejmě vyfotila. Chtěl jsem, aby to vymazala, ale ona to neudělala. Místo toho to poslala rovnou na Twitter." řekl naštvaně. Mohl by být hercem, skoro mu věřím...

,,Cal mi to ukázal v autě. Ve vzteku jsem roztřískal svůj mobil o zem. Takže jsem ti nemohl zavolat a vysvětlit ti to." jojo Lucasi, strašně ti věřím...

,,Seřval jsem ji za to, co udělala. Hned se mi začala omlouvat, že jí to mrzí a tak podobně. Vymazal jsem ten tweet a tu fotku z jejího mobilu osobně, protože jsem chtěl mít jistotu." jasně, jasně...

,,Po pár dnech, co jsme projeli pár arén v Japonsku, jsem se probral a ona ležela vedle mě...." odmlčel se. Zvedla jsem obočí.

,,Spali jste spolu?" zeptala jsem se hned. Neměla jsem chuť si vyslechnout pokračování toho rána.

,,Ne." řekl hned. Nevěřila jsem mu. ,,Vážně ne? Žádný sex po ránu?" rýpla jsem si. Zatvářil se ublíženě.

,,Ranní sex bych bral jenom s tebou, to snad víš." řekl naprosto vážně. ,,Nedala bych ti." odvětila jsem mu. Proboha co to meleš?!

,,Ale jindy bys mi dala." řekl znova. Odmlčela jsem se. Asi to bral jako dobré znamení, protože se mu rozzářily zorničky. Vypadal jako dítě co dostalo novou hračku. Perverzní přirovnání...

,,Ani náhodou. Nespala bych s takovým kreténem jako jseš ty!" řekla jsem vážně. Zněla jsem přesvedčivě, i když jsem docela váhala. Přeci jen - sex s ním byl fakt senzace.

,,Au." odvětil. Uškrnula jsem se. ,,Netvrď mi, že tě to zabolelo." vyšpulila jsem ret a založila si ruce na hrudi. Otočil svůj pohled do země.

,,Tehdy jsem s ní fakt nespal, Mel." řekl vážně a otočil se zpátky ke mně. ,,Pak mi volal Ben, že našel ten prsten a klíče v našem..." odmlčel se, když si všiml, že jsem se zamračila. ,,V mém bytě a já měl prostě vztek tak..." nedokončil větu.

Došlo mi to. ,,Takže jsi se šel k ní vyspat." řekla jsem. Tohle fakt bolí. ,,Jo." řekl poraženě. Au! Trochu jsem zamrkala, protože to byl celkem šok. Přeci jen jsem měla díky Jackovi malou naději, že se s ní 'jenom' líbal, ale teď jsem neměla žádnou.

,,Ale bylo to jen párkrát Melin, přísahám." řekl. ,,A nic to neznamenalo." dodal. Nevěřícně jsem se na něj podívala. ,,Uvědomuješ si, kurva, jak strašně to zní?" zvedla jsem obočí. Zavrtěl hlavou. Debil.

,,To je jako kdybych já ti řekla: spala jsem s nějakým klukem, kterého znám pár dní, ale neboj, bylo to jenom párkrát a nic to neznamenalo." napodobila jsem jeho hlas.

,,Odpustil bych ti." řekl. Poprvé za tuto konverzaci jsem se zasmála. ,,To určitě, asi jako já tobě." řekla jsem s ironií v hlase.

,,Ty bys mě totiž nikdy nepodvedla. A jsi nádherná holka, nedivil bych se." řekl se zvednutým obočím.

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat