19) Christmas

2.4K 196 13
                                    

Nakonec to bylo tak, jak chtěl Luke. Na Vánoce jsme zůstali sami doma. Neměla jsem žádný dárek, Luke se mi přiznal, že taky žádný nemá. Měl výmluvu - prý mi chtěl dát ten prsten, co mi dal o mnoho dříve. Tak jsme si prakticky zopakovali naše zasnoubení, tentokrát jako každý. Luke si přede mě klekl na jedno koleno a zeptal se mě "Vezmeš si mě?". Odpověď znal, já tu otázku čekala, stejně mi to přišlo tak moc romantické, že jsem se rozbrečela štěstím - podruhé.

Nenápadně jsem pak vzala Lukovi mobil a napsala na Twitter 'SHE SAID YES! WE'RE ENGAGED!' a postnula to. Dřív nebo později by se na to stejně přišlo, tak jsem to napsala teď.

Ani do minuty mu přišlo přes třista zpráv. Spousta hate-messages ale i těch, kde nám to přáli.

Luke na mě byl naštvaný - a nebyl sám. Kluci se to pořád ještě nedomákli a když si to přečetli na Twitteru, docela Lukea spamovali tweetama jako: "To si nám to nemohl říct ty jeden vypatlanče!" a tak podobně. Mike mu ten samý tweet poslal třicetkrát za sebou!

Měla jsem z nich srandu. Luke nakonec taky. Stejně hrál uraženého.

Byl večer a já se dívala na televizi. Nudila jsem se a to byl Štědrý den! Luke něco vařil - bála jsem se. Když jsem se ho ptala, co to bude, odbyl mě slovy "To je tajemství". Vzdala jsem to a šla sledovat tu televizi, kde stejně dávali to, co každý rok. Bylo mi z toho špatně.

Popřála jsem všem svým přátelům a rodině veselé vánoce smskou. Pár z nich mi i odpovědělo!

Pak jsem jen tak z legrace napsala Lukeovi - chybíš mi:( - a odeslala mu to, i když byl pár metrů ode mě. Ten jeho mobil mu byl blíž než já!

Rozvalila jsem se na gauči a chvíli tak zůstala. Pak mě přestalo bavit i to! Šla jsem do ložnice a převlíkla se. Oblékla jsem si černé šaty na ramínka, co mi dala moje babička, když mi bylo sedmnáct. Byly mi trochu větší, ale podle ní jsem v nich vypadala docela sexy. Směšné, slyšet tohle od své babičky!

Rozčesala jsem si vlasy a dělala na sebe ksichty do zrcadla! Takhle znuděná jsem snad ještě nebyla!

Šla jsem do kuchyně a objala Luka zezadu kolem pasu. Hlavu jsem si dala na jeho záda a doufala, že mi bude věnovat trochu pozornosti.

,,Tady se někdo nudí." řekl Luke pobaveně a pořád míchal to jídlo, co vařil.  ,,To je rizoto?" ignorovala jsem jeho řeči a snažila se přijít na to, o co se Lucas snaží.   ,,Jo, je." odpověděl mi a usmál se.  ,,Paráda." řekla jsem a pustila ho.

Luke hned něco zavrčel.  ,,Neřekl jsem, abys mě pustila, zlato." pousmála jsem se nad jeho poznámkou a znova ho zezadu objala. Luke přestal vařit, no ale ke mně se neotočil.

Zkousla jsem si ret a začala dlaněma přejíždět po jeho hrudi. Luke jenom trochu vzdychl a otočil se ke mně. Doslova se po mě vrhnul. Začal mě vášnivě líbat a vyzdvihnul mě na linku. Obmotala jsem svoje ruce okolo jeho krku a nohy okolo pasu.  Luke rukou pronikl pod moje šaty a hladil mě. 

Odtrhl se od mých rtů a pusinkoval mě po celém krku, přes klíční kosti až k ramenu, kde mi zubama stáhl ramínko šatů. Měla jsem celou dobu zavřené oči a užívala si ten pocit, co jsem kvůli Lukovi měla.

,,Ty šaty jsou sice pěkné, ale teď úplně zbytečné." poznamenal Luke a zvedl mě do vzduchu.  Přešel ke gauči a položil mě na něj. Přitáhla jsem si ho znovu k sobě a obě ruce spojila na jeho zátylku. Kousla jsem ho do místečka, kde byl piercing a on zavřel oči. Rukama jsem přešla ke konci jeho trička a začala mu ho vysvlékat. Při tom ho nechala mi udělat cucfleka na mém krku. Odtáhl se, aby si přetáhl tričko přes hlavu. Zvedla jsem se a sundala si šaty. Luke se na mě podíval těma jeho modrýma kukadlama a rty měl pootevřené.

,,Co je?" zachichotala jsem se a prohrábla si vlasy. Hned jsem skončila na Lukovi, protože si mě na sebe stáhl a přitom se s ním líbala.  ,,Počkej, odpověz mi." přerušila jsem náš polibek a on se usmál.  ,,Jsi nádherná." zašeptal opírajíc jeho čelo o to mé a pohladil mě po tváři.  ,,A jenom moje." dodal a já se uchichtnula. 

,,Jenom tvoje Luku." řekla jsem pak vážně a  on se znova na mě tak pěkně podíval. Pak na můj prstýnek.  Nechtěla jsem, aby něco říkal. Přitiskla jsem rty na ty jeho a povalila ho na gauč. Luke trval na svém, že chtěl být nahoře.

Strávili jsme spolu celé Vánoce na gauči a ani si nevzali to rizoto,  co nám Luke uvařil.  Byly to nejnádhernější Vánoce v mém životě.

Pak jsem usnula na Lukově hrudi, doslova a totálně vyčerpaná.

Vánoční dil, když zítra je Silvest jako proč ne? :DDD je to krátké, ale berte to tak, že aspoň něco jsem napsala :DDD blížíme - blížíte se k 10K, jsem vám neskutečně vděčná :3 užijte si poslední den v roce 2014, já už tad nebudu, odjíždím,budu tu až na nový rok ;)

A chci říct, že vás mám ráda, děkuju moc za vaši podporu a všechny positivní ohlasy na moje povídky. Děkuju za úžasných 7 měsíců :-*

Summer Love 2 [CZ - Luke Hemmings]Kde žijí příběhy. Začni objevovat